Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu cestovního ruchu Lázní Hodonín. Práce se rozděluje na dvě části, teoretickou a praktickou.V teoretické části jsou za pomocí dostup-ných zdrojů zpracovány základní pojmy zabývající se cestovním ruchem,marketingem cestovního ruchu a lázeňským cestovním ruchem. V praktické části je nejdříve představeno město Hodonín a Lázně Hodonín. Poté je představen ceník nabízených služeb, provedena SWOT analýza a dotazníkové šetření. Poslední část práce obsahuje doporučení pro rozvoj cestovního ruchu Lázní Hodonín.
Anotace v angličtině
This Bachelor's thesis isfocuses on theanalysisoftourism in Lázně Hodonín. Theworkisdi-videdintotwoparts, theoretical and practical.In thetheoretical part, usingtheresources are availableprocessed basic conceptsinvolved in tourism marketing, tourism and spaindustry. Thepractical part firstintroduce Hodonín and Lázně Hodonín. Afterthat, theprice list ofser-vicesoffered a SWOT analysis and survey. The last part containsrecommendationforthede-velopmentoftourism in Lázně Hodonín
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu cestovního ruchu Lázní Hodonín. Práce se rozděluje na dvě části, teoretickou a praktickou.V teoretické části jsou za pomocí dostup-ných zdrojů zpracovány základní pojmy zabývající se cestovním ruchem,marketingem cestovního ruchu a lázeňským cestovním ruchem. V praktické části je nejdříve představeno město Hodonín a Lázně Hodonín. Poté je představen ceník nabízených služeb, provedena SWOT analýza a dotazníkové šetření. Poslední část práce obsahuje doporučení pro rozvoj cestovního ruchu Lázní Hodonín.
Anotace v angličtině
This Bachelor's thesis isfocuses on theanalysisoftourism in Lázně Hodonín. Theworkisdi-videdintotwoparts, theoretical and practical.In thetheoretical part, usingtheresources are availableprocessed basic conceptsinvolved in tourism marketing, tourism and spaindustry. Thepractical part firstintroduce Hodonín and Lázně Hodonín. Afterthat, theprice list ofser-vicesoffered a SWOT analysis and survey. The last part containsrecommendationforthede-velopmentoftourism in Lázně Hodonín
Zpracujte literární rešerši zabývající se problematikou cestovního ruchu.
II. Praktická část
Charakterizujte Lázně Hodonín včetně současného stavu cestovního ruchu.
Navrhněte doporučení za účelem dosažení vyšší úrovně cestovního ruchu v této lokalitě.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zabývající se problematikou cestovního ruchu.
II. Praktická část
Charakterizujte Lázně Hodonín včetně současného stavu cestovního ruchu.
Navrhněte doporučení za účelem dosažení vyšší úrovně cestovního ruchu v této lokalitě.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, Jana. Základy marketingu. 3., nezměn. vyd. Praha: Oeconomica, 2007, 220 s. ISBN 978-80-245-1169-6.
HESKOVÁ, Marie. Cestovní ruch: pro vyšší odborné školy a vysoké školy. 2., upr. vyd. Praha: Fortuna, 2011, 216 s. ISBN 978-80-7373-107-6.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
LOVELOCK, Christopher H. a Jochen WIRTZ. Services marketing: people, technology, strategy. 6th ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson/Prentice Hall, c2007, 648 s. ISBN 0-13-205676-3.
MEFFERT, Heribert. Marketing a management. 1. vyd. Praha: Grada, 1996, 551 s. ISBN 8071693294.
PAYNE, Adrian. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada, 1996, 247 s. ISBN 807169276x.
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, Jana. Základy marketingu. 3., nezměn. vyd. Praha: Oeconomica, 2007, 220 s. ISBN 978-80-245-1169-6.
HESKOVÁ, Marie. Cestovní ruch: pro vyšší odborné školy a vysoké školy. 2., upr. vyd. Praha: Fortuna, 2011, 216 s. ISBN 978-80-7373-107-6.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
LOVELOCK, Christopher H. a Jochen WIRTZ. Services marketing: people, technology, strategy. 6th ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson/Prentice Hall, c2007, 648 s. ISBN 0-13-205676-3.
MEFFERT, Heribert. Marketing a management. 1. vyd. Praha: Grada, 1996, 551 s. ISBN 8071693294.
PAYNE, Adrian. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada, 1996, 247 s. ISBN 807169276x.
Přílohy volně vložené
CD-ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP 48b.: Čím vynikají a čím jsou specifické Lázně Hodonín oproti konkurenci? Zodpovězeno zcela. Jak chcete dát vědět zahraniční klientele o existenci a službách Lázní Hodonín? Zodpovězeno zcela.
Oponent BP 41b.: Můžete vybrat priority v postupu řešení změn mezi jednotlivými doporučeními v závěru práce? Zodpovězeno částečně.
Doplňující otázky a připomínky: Název práce přesně neodpovídá tomu, co je v práci řešeno, analýza cestovního ruchu vs. analýza spokojenosti. Je jodovobromová voda jenom pro lázeňské použití, nebo taky pro veřejnost? Zodpovězeno zcela. Výtky k formální stránce práce (doc. Tučková, Ing. Horáková). Práce nemá kvality, aby byla umístněna na internetu.