Diplomová práce se zabývá internetovým marketingem společnosti Parfumerie DOUGLAS, s. r. o. Cílem této práce je celková analýza internetového marketingu společnosti, včetně zpracování návrhů pro jeho zlepšení.
V práci jsou nejdříve shrnuty nejdůležitější teoretické poznatky z oblasti internetového marketingu, na které navazuje kompletní analýza internetového marketingu dané společnosti. Na základě zjištěného stavu je vypracován projekt navrhující pro společnost Parfumerie DOUGLAS, s. r. o. efektivní řešení týkající se internetového marketingu.
Anotace v angličtině
The Thesis deals with Parfumerie DOUGLAS, s. r. o. internet marketing. The aim is to perform overall analysis of the company?s internet marketing, including proposals for its improvement.
The Thesis opens with the essential theoretical knowledge from the internet marketing area, followed by a complex analysis of the company?s internet marketing. Finally, based on the reached conclusions, a project proposing effective measures for Parfumerie DOUGLAS, s. r. o. has been prepared.
internet, internet marketing, webpages, banner advertisement, Facebook, Search Engine Marketing, internet advertisement
Rozsah průvodní práce
96 s., 6 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá internetovým marketingem společnosti Parfumerie DOUGLAS, s. r. o. Cílem této práce je celková analýza internetového marketingu společnosti, včetně zpracování návrhů pro jeho zlepšení.
V práci jsou nejdříve shrnuty nejdůležitější teoretické poznatky z oblasti internetového marketingu, na které navazuje kompletní analýza internetového marketingu dané společnosti. Na základě zjištěného stavu je vypracován projekt navrhující pro společnost Parfumerie DOUGLAS, s. r. o. efektivní řešení týkající se internetového marketingu.
Anotace v angličtině
The Thesis deals with Parfumerie DOUGLAS, s. r. o. internet marketing. The aim is to perform overall analysis of the company?s internet marketing, including proposals for its improvement.
The Thesis opens with the essential theoretical knowledge from the internet marketing area, followed by a complex analysis of the company?s internet marketing. Finally, based on the reached conclusions, a project proposing effective measures for Parfumerie DOUGLAS, s. r. o. has been prepared.
internet, internet marketing, webpages, banner advertisement, Facebook, Search Engine Marketing, internet advertisement
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury charakterizujte marketingovou komunikaci se zaměřením na internetový marketing.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný internetový marketing společnosti Parfumerie DOUGLAS, s. r. o.
Na základě analýzy vytvořte projekt internetového marketingu společnosti Parfumerie DOUGLAS, s. r. o.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury charakterizujte marketingovou komunikaci se zaměřením na internetový marketing.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný internetový marketing společnosti Parfumerie DOUGLAS, s. r. o.
Na základě analýzy vytvořte projekt internetového marketingu společnosti Parfumerie DOUGLAS, s. r. o.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využívat internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
STUCHLÍK, Petr a DVOŘÁČEK, Martin. Marketing na Internetu. 1. vyd. Praha: Grada, 2000, 248 s. ISBN 80-7169-957-8.
NONDEK, Lubomír a ŘENČOVÁ, Lenka. Internet a jeho komerční využití. 1. vyd. Praha: Grada, 2000, 117 s. ISBN 80-7169-933-0.
KOTLER, Philip et al. Moderní marketing: 4. evropské vydaní. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využívat internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
STUCHLÍK, Petr a DVOŘÁČEK, Martin. Marketing na Internetu. 1. vyd. Praha: Grada, 2000, 248 s. ISBN 80-7169-957-8.
NONDEK, Lubomír a ŘENČOVÁ, Lenka. Internet a jeho komerční využití. 1. vyd. Praha: Grada, 2000, 117 s. ISBN 80-7169-933-0.
KOTLER, Philip et al. Moderní marketing: 4. evropské vydaní. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: Dr. Pilík 41b
Shrňte závěry SWOT analýzy.
Do jaké míry je navržený projekt realizovatelný?
otázky odpovězeny zcela
Oponent: Mgr. Končitíková 54b
Budou navrhovaná řešení použita v praxi?
odpovězeno zcela