Diplomový projekt se zabývá řešením obsazenosti Hotelu Vyhlídka **** v Luhačovicích za pomoci moderních marketingových nástrojů. Opírá se o teoretické poznatky o hotelo-vých službách, chování zákazníků a o teorii moderních marketingových nástrojů a jejich využití. Projektová část vychází z provedených analýz, jako jsou například analýza konku-rence, PEST analýza, SWOT analýza a analýza spokojenosti zákazníků se službami hotelu. Samotný projekt se zabývá výběrem a posouzením účinnosti zvoleného marketingového nástroje na provoz hotelu a hodnotí jej z několika hledisek: nákladového, rizikového, ekonomického a marketingového.
Anotace v angličtině
The diploma project deals with the solution of the Vyhlídka Hotel occupancy in Luhačovice using modern marketing tools. It is based on theoretical knowledge of hotel services, customer behavior and the theory of modern marketing tools and their use. The project part is based on several analyses, such as the competition analysis, thePEST analysis,the SWOT analysis and the analysis of customersatisfaction with the hotel services. The project itself deals with the selectionand the assessment of the chosen marketing tool effectiveness for the hotel operation and assesses it from the cost, risk, econo-mic and marketing aspects.
marketing, marketing of hotel services, discountmarketing, discount websites, marketing trends
Rozsah průvodní práce
133 s. (161 075 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomový projekt se zabývá řešením obsazenosti Hotelu Vyhlídka **** v Luhačovicích za pomoci moderních marketingových nástrojů. Opírá se o teoretické poznatky o hotelo-vých službách, chování zákazníků a o teorii moderních marketingových nástrojů a jejich využití. Projektová část vychází z provedených analýz, jako jsou například analýza konku-rence, PEST analýza, SWOT analýza a analýza spokojenosti zákazníků se službami hotelu. Samotný projekt se zabývá výběrem a posouzením účinnosti zvoleného marketingového nástroje na provoz hotelu a hodnotí jej z několika hledisek: nákladového, rizikového, ekonomického a marketingového.
Anotace v angličtině
The diploma project deals with the solution of the Vyhlídka Hotel occupancy in Luhačovice using modern marketing tools. It is based on theoretical knowledge of hotel services, customer behavior and the theory of modern marketing tools and their use. The project part is based on several analyses, such as the competition analysis, thePEST analysis,the SWOT analysis and the analysis of customersatisfaction with the hotel services. The project itself deals with the selectionand the assessment of the chosen marketing tool effectiveness for the hotel operation and assesses it from the cost, risk, econo-mic and marketing aspects.
marketing, marketing of hotel services, discountmarketing, discount websites, marketing trends
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky o marketingu hotelnictví a nových marketingových přístupech.
II. Praktická část
Analyzujte hotel a jeho konkurenční prostředí.
Navrhněte projekt využití nových marketingových nástrojů na zvýšení obsazenosti hotelu.
Zhodnoťte výsledky projektu po jeho realizaci.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky o marketingu hotelnictví a nových marketingových přístupech.
II. Praktická část
Analyzujte hotel a jeho konkurenční prostředí.
Navrhněte projekt využití nových marketingových nástrojů na zvýšení obsazenosti hotelu.
Zhodnoťte výsledky projektu po jeho realizaci.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing: [sbírka nejužitečnějších informací, postupů a technik]. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 278 s. ISBN 978-80-251-3402-3.
KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. 2. vyd. Praha: Ekopress, 2006, 148 s. ISBN 80-86929-05-1.
KOTLER, Philip a Fernando TRÍAS DE BES. Inovativní marketing: jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 199 s. ISBN 80-247-0921-X.
PAYNE, Adrian. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada, 1996, 247 s. ISBN 80-7169-276-X.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing: [sbírka nejužitečnějších informací, postupů a technik]. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 278 s. ISBN 978-80-251-3402-3.
KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. 2. vyd. Praha: Ekopress, 2006, 148 s. ISBN 80-86929-05-1.
KOTLER, Philip a Fernando TRÍAS DE BES. Inovativní marketing: jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 199 s. ISBN 80-247-0921-X.
PAYNE, Adrian. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada, 1996, 247 s. ISBN 80-7169-276-X.
Přílohy volně vložené
1 CD-R
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí:
- Některé průzkumy a články zaměřené na slevové portály hovoří o tom, že na zákazníky, kteří přijdou do podniku / provozovny (hotel, restaurace atd.) a chtějí uplatnit slevový kupón, je pohlíženo zcela odlišně, než na zákazníky platící "plnou cenu" (myšleno s despektem - nejsou jim poskytovány standardní služby, jsou obsluhováni neochotně atd.). Jak to ze své praxe vnímáte? Myslíte si, že ve Vašem hotelu se to také může stát? Jak tomu lze zamezit? zodpovězeno zcela
Otázky oponent:
- Ktorú z uvedených hrozieb (SWOT analýza, str. 82-83) považujete za najvýznamnejšiu? Svoje tvrdenie odôvodnite. - zodpovězeno zcela
-Aké sú hlavné prínosy Vami navrhovaného projektu? Svoje tvrdenie odôvodnite.- zodpovězeno zcela
Otázky komise:
-doc. Lipták: Uvažovala jste o vytvoření aliance s jinými organizacemi, institucemi, se kterými byste mohli vytvářet nějaké programy?- zodpovězeno zcela
-Ing. Schneider: Zabývali jste se problematikou dostupnosti pro lidi bez vlastního auta?- zodpovězeno zcela
-dr. Dobeš: Nákladová analýza Vaší práce neobsahuje jediné číslo, proč?- zodpovězeno zcela