Cílem diplomové práce je sestavení plánu marketingové komunikace SOUKROMÉ VYSOKÉ ŠKOLY EKONOMICKÉ ZNOJMO s.r.o. se zaměřením na uchazeče o studium. Projekt má za cíl zlepšit komunikaci s potenciálními uchazeči o studium a tím tak zvýšit zájem o studium na SVŠE Znojmo. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována shrnutí dostupných literárních zdrojů týkajících se zejména oblasti marketingu, marketingové komunikace, marketingu školy a marketingu služeb. Praktická část je v rámci analytické části zaměřena na PEST analýzu, SWOT analýzu, analýzu marketingové komunikace školy a analýzu výsledků provedeného marketingového průzkumu. Projektová část pak na základě analýz navrhuje nové komunikační nástroje a sestavuje plán marketingové komunikace. Celý projekt je v závěru podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The main objective of the thesis is to create a marketing communication plan of the Private College of Economic Studies Znojmo, Ltd., focusing on the applicants for study. The pro-ject objective is to improve the communication with prospective applicants and to increase interest in studying at SVŠE Znojmo. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with summary of all accessible literary sources concerning marketing, marketing communication, marketing of schools and marketing of services. The practical part is, within the frame of analytic part, focused on PEST analysis, SWOT anal-ysis, the school´s marketing communication analysis and the conducted marketing research analysis. The project part proposes new communication tools on the basis of the analyses and creates a marketing communication plan. In the end the cost and risk analysis of the whole project is made.
Klíčová slova
marketing školy, soukromá vysoká škola, marketingová komunikace, propagace
Klíčová slova v angličtině
Marketing of a school, Private College, Marketing Communication, Promotion
Rozsah průvodní práce
146 s. (241 578 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je sestavení plánu marketingové komunikace SOUKROMÉ VYSOKÉ ŠKOLY EKONOMICKÉ ZNOJMO s.r.o. se zaměřením na uchazeče o studium. Projekt má za cíl zlepšit komunikaci s potenciálními uchazeči o studium a tím tak zvýšit zájem o studium na SVŠE Znojmo. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována shrnutí dostupných literárních zdrojů týkajících se zejména oblasti marketingu, marketingové komunikace, marketingu školy a marketingu služeb. Praktická část je v rámci analytické části zaměřena na PEST analýzu, SWOT analýzu, analýzu marketingové komunikace školy a analýzu výsledků provedeného marketingového průzkumu. Projektová část pak na základě analýz navrhuje nové komunikační nástroje a sestavuje plán marketingové komunikace. Celý projekt je v závěru podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The main objective of the thesis is to create a marketing communication plan of the Private College of Economic Studies Znojmo, Ltd., focusing on the applicants for study. The pro-ject objective is to improve the communication with prospective applicants and to increase interest in studying at SVŠE Znojmo. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with summary of all accessible literary sources concerning marketing, marketing communication, marketing of schools and marketing of services. The practical part is, within the frame of analytic part, focused on PEST analysis, SWOT anal-ysis, the school´s marketing communication analysis and the conducted marketing research analysis. The project part proposes new communication tools on the basis of the analyses and creates a marketing communication plan. In the end the cost and risk analysis of the whole project is made.
Klíčová slova
marketing školy, soukromá vysoká škola, marketingová komunikace, propagace
Klíčová slova v angličtině
Marketing of a school, Private College, Marketing Communication, Promotion
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Uveďte teoretické poznatky týkající se problematiky marketingové komunikace, marketingu ve službách, marketingu škol a marketingového výzkumu.
II. Praktická část
Zhodnoťte současný stav marketingové komunikace na SVŠE Znojmo s.r.o.
Proveďte marketingový průzkum potenciálních uchazečů o studium na vysoké škole a zanalyzujte jeho výsledky.
Navrhněte plán marketingové komunikace SVŠE Znojmo s.r.o. se zaměřením na uchazeče o studium.
Uveďte přednosti a případná rizika spojená s implementací plánu do praxe a jeho rozpočet.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Uveďte teoretické poznatky týkající se problematiky marketingové komunikace, marketingu ve službách, marketingu škol a marketingového výzkumu.
II. Praktická část
Zhodnoťte současný stav marketingové komunikace na SVŠE Znojmo s.r.o.
Proveďte marketingový průzkum potenciálních uchazečů o studium na vysoké škole a zanalyzujte jeho výsledky.
Navrhněte plán marketingové komunikace SVŠE Znojmo s.r.o. se zaměřením na uchazeče o studium.
Uveďte přednosti a případná rizika spojená s implementací plánu do praxe a jeho rozpočet.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: Poznáváme svoje zákazníky. 1. vyd. Brno: Comupter Press, 2008, 121 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
KARLÍČEK, Miroslav a KRÁL, Petr. Marketingová komunikace - Jak komunikovat na našem trhu. 1. vydání. Praha: Grada, 2011, 224 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, Philip et al. Moderní marketing. 4. evropské vydání. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketingové řízení školy. 2. aktualizované vydání. Praha: Wolters Kluwer, 2009, 328 s. ISBN 978-80-7357-494-9.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: Poznáváme svoje zákazníky. 1. vyd. Brno: Comupter Press, 2008, 121 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
KARLÍČEK, Miroslav a KRÁL, Petr. Marketingová komunikace - Jak komunikovat na našem trhu. 1. vydání. Praha: Grada, 2011, 224 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, Philip et al. Moderní marketing. 4. evropské vydání. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketingové řízení školy. 2. aktualizované vydání. Praha: Wolters Kluwer, 2009, 328 s. ISBN 978-80-7357-494-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, plány, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí:
-Kde leží těžiště nákladů na marketingovou komunikaci SVŠE v současnosti? Je tato forma propagace podle autorky vhodná vzhledem ke zvolenému cílovému segmentu?- zodpovězeno zcela
-Pokud by autorka měla formulovat jednoduché sdělení směrem k cílové skupině, které by mělo být integrováno do všech složek komunikace školy, jak by toto sdělení znělo?- zodpovězeno zcela
-Na straně 102 autorka vychází z předpokladu, že počet podávaných přihlášek by mohl mírně růst. Potvrdil se tento předpoklad k dněšnímu dni? Na základě jakých údajů tento stav autorka předpokládá? Připadně jaké okolnosti k němu mohly vést?- zodpovězeno zcela
Otázky oponent:
- Uvádíte, že škola nehodnotí efektivnost a dopad své komunikace. Mohla byste doporučit některé metody nebo postupy, které může k zhodnocení efektivnosti využít?- zodpovězeno zcela
-Můžete popsat, kdy je vhodné využít sloupcových a kdy výsečových grafů?
-Bude společnost celý projekt realizovat?-zodpovězeno zcela
Otázky komise:
-doc. Lipták: Zaobírala jste se také obsahem komunikace a nejen formou?- zodpovězeno zcela
-doc. Lipták: Zabezpečuje škola ubytování?- zodpovězeno zcela
-doc. Lipták: Přemýšleli jste o kurzech pro širokou veřejnost?- zodpovězeno zcela
-doc. Mikuláštík: V práce chybí metodika práce
-doc. Mikuláštík: Co představuje klub "Harv art"?- zodpovězeno zcela
-Ing. schneider: Strategii máte rozebranou v teoretické části a v praktické se o ní nezmiňujete, jak jste to myslela?- zodpovězeno částečně