Tato diplomová práce se zabývá navrhnutím projektu nového komunikačního mixu pro
společnost Stanley Black & Decker Czech Republic s.r.o. a následným podrobením tohoto projektu nákladové, časové a rizikové analýze. Práce sestává ze dvou částí, teoretické a praktické.
V teoretické části diplomové práce jsou zpracovány poznatky z literárních zdrojů
zabývajících se marketingem, marketingovou komunikací a komunikačním mixem.
V analytické části je nejprve stručně představena společnost a prezentována analýza jejího prostředí, konkurence a komunikačního mixu. Na tyto analýzy navazuje samotný projekt komunikačního mixu.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with designing a project of a new communication mix for Stanley Black & Decker Czech Republic s.r.o. company and then subjecting the project to cost,time, and risk analysis. The thesis consists of two parts, theoretical and practical.
In the theoretical part of the thesis the information regarding marketing, marketing communications and communication mix from literary sources are presented.
The analytical part briefly introduces the company and presents an analysis of its environment, competition, and communication mix. These analysis are followed by the project of communication mix.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, komunikační mix, reklama, podpora prodeje,
public relations, přímý marketing, osobní prodej
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing mix, communication mix, advertising, sales promotion,
public relations, direct marketing, personal selling
Rozsah průvodní práce
103 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá navrhnutím projektu nového komunikačního mixu pro
společnost Stanley Black & Decker Czech Republic s.r.o. a následným podrobením tohoto projektu nákladové, časové a rizikové analýze. Práce sestává ze dvou částí, teoretické a praktické.
V teoretické části diplomové práce jsou zpracovány poznatky z literárních zdrojů
zabývajících se marketingem, marketingovou komunikací a komunikačním mixem.
V analytické části je nejprve stručně představena společnost a prezentována analýza jejího prostředí, konkurence a komunikačního mixu. Na tyto analýzy navazuje samotný projekt komunikačního mixu.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with designing a project of a new communication mix for Stanley Black & Decker Czech Republic s.r.o. company and then subjecting the project to cost,time, and risk analysis. The thesis consists of two parts, theoretical and practical.
In the theoretical part of the thesis the information regarding marketing, marketing communications and communication mix from literary sources are presented.
The analytical part briefly introduces the company and presents an analysis of its environment, competition, and communication mix. These analysis are followed by the project of communication mix.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, komunikační mix, reklama, podpora prodeje,
public relations, přímý marketing, osobní prodej
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing mix, communication mix, advertising, sales promotion,
public relations, direct marketing, personal selling
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Nastudujte odbornou literaturu týkající se marketingu, marketingové komunikace a komunikačního mixu.
II. Praktická část
Proveďte marketingový výzkum, analýzu konkurence a analýzu současného komunikačního mixu firmy Stanley Black and Decker Czech Republic s.r.o.
Zhodnoťte provedené analýzy.
Na základě teoretických poznatků navrhněte projekt komunikačního mixu pro firmu Stanley Black and Decker Czech Republic s.r.o.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Nastudujte odbornou literaturu týkající se marketingu, marketingové komunikace a komunikačního mixu.
II. Praktická část
Proveďte marketingový výzkum, analýzu konkurence a analýzu současného komunikačního mixu firmy Stanley Black and Decker Czech Republic s.r.o.
Zhodnoťte provedené analýzy.
Na základě teoretických poznatků navrhněte projekt komunikačního mixu pro firmu Stanley Black and Decker Czech Republic s.r.o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary a Philip KOTLER. Marketing: an introduction. 7th Edition. Upper Saddle River, NJ: Pearson/Prentice Hall, 2005, 581 s. ISBN 01-314-2410-6.
KOZÁK, Vratislav. Marketingová komunikace. 2. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009, 91 s. ISBN 978-80-7318-797-2.
PELSMACKER, Patrick De, Maggie GEUENS a Joeri VAN DEN BERGH. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. 1. vyd. Plzeň: Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 80-868-9848-2.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary a Philip KOTLER. Marketing: an introduction. 7th Edition. Upper Saddle River, NJ: Pearson/Prentice Hall, 2005, 581 s. ISBN 01-314-2410-6.
KOZÁK, Vratislav. Marketingová komunikace. 2. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009, 91 s. ISBN 978-80-7318-797-2.
PELSMACKER, Patrick De, Maggie GEUENS a Joeri VAN DEN BERGH. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. 1. vyd. Plzeň: Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 80-868-9848-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí:
-V diplomové práci je věnován prostor i možným rizikům při realizaci komunikačního mixu a jejich důležitostem. Jaké jsou možnosti firmy tato rizika minimalizovat, či dokonce vyloučit.- zodpovězeno zcela
Otázky oponent:
- Uvádíte, že společnost žádným způosbem nehodnotí efektivnost a účinnost své komunikace. V praktické části se této problematice však také příliš nevěnujete. Mohla byste společnosti doporučit některé metody nebo postupy, které může k zhodnocení efektivnosti využít?- zodpovězeno zcela
-Zvolila jste organizaci pro zajištění školení, hotel a golfové hřiště pro pořádání akcí event marketingu a společnost pro výrobu firemních přání. Jakým způsobem jste je vybírala? S jakými dalšími alternativami byly porovnávány?
-Bude společnost navržený projekt realizovat?- zodpovězeno zcela
Otázky komise:
-doc. Lipták: Jak jste dokázala defonovat na straně 39., že žádná společnost nemá...? Jste si jistá, že skutečně žádná na světě?- zodpovězeno částečně
-doc. Lipták: Časová analýza- co jste v ní analyzovala? Šlo spíše o časový průběh.- zodpovězeno
-doc. Lipták: Děláte návrh v rámci filiálky velké společnosti- jak jste zajistila souhlas velké společnosti s náklady Vašeho projektu?- zodpovězeno
-doc. Lipták: Zabezpečila jste strategii práce se strategií mateřské společnosti?- zodpovězeno zcela
-doc. Mikuláštík:Kde máte metodiku práce v praktické části?- zodpovězeno zcela
-Ing. Schneider: Hrozby jsou vnějším vlivem-skutečně tam patří hrozba ztráty dobrého jména?- zodpovězeno částečně