Cílem této diplomové práce je vypracovat projekt marketingového plánu pro zámek v Dřevohosticích. První část obsahuje teoretické poznatky týkající se problematiky marketingového plánování a popisuje specifika marketingu kulturních památek. Praktická část zahrnuje představení společnosti a vypracovanou situační analýzu. Ze zjištěných poznatků je sestaven projekt marketingového plánu. Plán je na závěr podrobený časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis project is to create a project of marketing plan for the castle in Dřevohostice. The first section contains theoretical information regarding the issue of marketing planning and describes the specifics of cultural monuments. The practical part includes the introduction of the company and situational analysis. From the findings is designed the project of marketing plan this plan is finally subjected to time, cost and risk analysis.
the castle Dřevohostice, art marketing, marketing plan, situation analysis, time analysis, cost analysis, risk analysis
Rozsah průvodní práce
93 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je vypracovat projekt marketingového plánu pro zámek v Dřevohosticích. První část obsahuje teoretické poznatky týkající se problematiky marketingového plánování a popisuje specifika marketingu kulturních památek. Praktická část zahrnuje představení společnosti a vypracovanou situační analýzu. Ze zjištěných poznatků je sestaven projekt marketingového plánu. Plán je na závěr podrobený časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis project is to create a project of marketing plan for the castle in Dřevohostice. The first section contains theoretical information regarding the issue of marketing planning and describes the specifics of cultural monuments. The practical part includes the introduction of the company and situational analysis. From the findings is designed the project of marketing plan this plan is finally subjected to time, cost and risk analysis.
the castle Dřevohostice, art marketing, marketing plan, situation analysis, time analysis, cost analysis, risk analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte a zpracujte teoretická východiska vztahující se k oblasti marketingového plánování.
II. Praktická část
Analyzujte současnou situaci jako východisko pro tvorbu marketingového plánu.
Na základě analýzy vytvořte projekt marketingového plánování pro zámek v Dřevohosticích.
Vyhodnoťte ekonomickou náročnost projektu a podrobte jej nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte a zpracujte teoretická východiska vztahující se k oblasti marketingového plánování.
II. Praktická část
Analyzujte současnou situaci jako východisko pro tvorbu marketingového plánu.
Na základě analýzy vytvořte projekt marketingového plánování pro zámek v Dřevohosticích.
Vyhodnoťte ekonomickou náročnost projektu a podrobte jej nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín: VeRBuM, 2011, 218 s. ISBN 978-80-87500-04-0.
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
MCDONALD, Malcolm a Hugh WILSON. Marketingový plán: příprava a úspěšná realizace. Brno: BizBooks, 2012, 575 s. ISBN 978-80-265-0014-8.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010, 303 s.
ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín: VeRBuM, 2011, 218 s. ISBN 978-80-87500-04-0.
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
MCDONALD, Malcolm a Hugh WILSON. Marketingový plán: příprava a úspěšná realizace. Brno: BizBooks, 2012, 575 s. ISBN 978-80-265-0014-8.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010, 303 s.
ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí
-Přemýšlela jste i o spolupráci s jinými památkami a vytvoření určité památkové trasy za zvýhodněnou cenu?- zodpovězeno zcela
-Jakým způsobem hodláte zvýšit WOM (word-of-mouth) viz strana 65 2. řádek?- zodpovězeno zcela
-Z jaké činnosti se domníváte, že by mohly plynout nejvyšší tržby zámku?- zodpovězeno zcela
Otázky oponent
-Který z Vámi zmíněných marketingových nástrojů považujete za klíčový a z jakého důvodu?- zodpovězeno zcela
-Jaký je podle Vás důvod absence stravovacích služeb v městyse Dřevohostice, který uvádíte jako významnou slabou stránku?- zodpovězeno zcela
Otázky komise
-prof. Němeček: Proč by návštěvníci neměli navštívit právě tento zámek, když máte turisticky významnou oblast?- zodpovězeno částečně
-prof. Němeček: V čem je objektivita Vašich analýz? Jak analýzy vznikaly?- zodpovězeno zcela
-doc. Kozák: Dá se Porterův model použít na památky?- zodpovězeno částečně
-doc. Kozák: Proč komunikovat s místními občany rozhlasem, když místní občané to musí vědět?- zodpovězeno zcela