Diplomová práce se zabývá zlepšením marketingové komunikace hotelu Barceló Sancti Petri Spa Resort***** za účelem zvýšení prodeje nejen na španělském, ale hlavně
na zahraničním trhu. Projekt je vytvořen na základě teoretických poznatků z marketingové komunikace a analýzy současného stavu hotelu. Na závěr je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with marketing communication improvement of Barceló Sancti Petri Spa Resort ***** hotel in order to increase sales- not only on Spanish market, but mainly on foreign markets. The project is based on the theoretical knowledge of marketing communication and current situation of the hotel. Finally, it is subjected to the time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketing služeb, marketingová komunikace, cestovní ruch, hotelnictví, ruský trh, španělský trh, německý trh
Diplomová práce se zabývá zlepšením marketingové komunikace hotelu Barceló Sancti Petri Spa Resort***** za účelem zvýšení prodeje nejen na španělském, ale hlavně
na zahraničním trhu. Projekt je vytvořen na základě teoretických poznatků z marketingové komunikace a analýzy současného stavu hotelu. Na závěr je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with marketing communication improvement of Barceló Sancti Petri Spa Resort ***** hotel in order to increase sales- not only on Spanish market, but mainly on foreign markets. The project is based on the theoretical knowledge of marketing communication and current situation of the hotel. Finally, it is subjected to the time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketing služeb, marketingová komunikace, cestovní ruch, hotelnictví, ruský trh, španělský trh, německý trh
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současnou situaci v hotelu se zaměřením na marketingovou komunikaci.
Analyzujte konkurenční prostředí a největší konkurenty hotelu Barceló Sancti Petri Spa Resort 5*.
Na základě výsledků analýzy navrhněte projekt zlepšení marketingové komunikace za účelem zvýšení prodejů nabízených služeb hotelu.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současnou situaci v hotelu se zaměřením na marketingovou komunikaci.
Analyzujte konkurenční prostředí a největší konkurenty hotelu Barceló Sancti Petri Spa Resort 5*.
Na základě výsledků analýzy navrhněte projekt zlepšení marketingové komunikace za účelem zvýšení prodejů nabízených služeb hotelu.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CLOW, K. a BAACK, D. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008, 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
FREY, P. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3. rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s., obr. příl. ISBN 978-80-7261-237-6.
CHROMÝ, J. Marketing a média v hotelnictví a cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Verbum, 2010, 128 s. ISBN 978-80-904415-3-8.
PŘIKRYLOVÁ, J. a JAHODOVÁ, H. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
ZELENKA, J. Marketing cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2010, 240 s. ISBN 978-80-86723-95-2.
Seznam doporučené literatury
CLOW, K. a BAACK, D. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008, 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
FREY, P. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3. rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s., obr. příl. ISBN 978-80-7261-237-6.
CHROMÝ, J. Marketing a média v hotelnictví a cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Verbum, 2010, 128 s. ISBN 978-80-904415-3-8.
PŘIKRYLOVÁ, J. a JAHODOVÁ, H. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
ZELENKA, J. Marketing cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2010, 240 s. ISBN 978-80-86723-95-2.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí
-Pro účely obhajoby si vyberte jeden z trhů, na který jste se snažila aplikovat projektové řešení a připravte pro něj časovou a rizikovou analýzu.- zodpovězeno zcela
-Proč jste se nevěnovala pouze jednomu vybrému trhu v rámci diplomové práce?- zodpovězeno zcela
Otázky oponent
-Analyzovala jste mkt komunikaci konkurence? K čemu jste došla?- zodpovězeno zcela
-Proč si myslíte, že Vámi navržený projekt bude úspěšný v praxi?- zodpovězeno zcela
-Myslíte si, že analýza současného stavu hodnocená převážně ze subjektivního hlediska je objetivní k vyvození závěrů práce?- zodpovězeno zcela
Otázky komise
-prof. Němeček: Jak jste se dostala k práci na obchodním oddělení v hotelu?- zodpovězeno zcela
-prof. Němeček: Sbírala jste reference přímo od hostů hotelu?- zodpovězeno zcela
-prof. Němeček: Proč by klient měl navštívit práce tento hotel?- zodpovězeno částečně
-prof. Němeček: Jak chcete získat ruské klienty?- zodpovězeno zcela
-doc. Kozák: Jak získal tento hotel ve Španělsku své 5 hvězdičkové hodnocení?- zodpovězeno zcela