Práce se zabývá marketingovou komunikací Fakulty managementu a ekonomiky Univerzi-ty Tomáše Bati ve Zlíně. V teoretické rovině charakterizuje používanou terminologii a formuluje obecné základy marketingové komunikace, v praktické části analyzuje současný stav a projektuje jeho zlepšení či zefektivněné. Výsledné návrhy, vycházející z teoretické a analytické části, jsou podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The thesis deals with marketing communication of Faculty of management and marketing of Tomas Bata University in Zlín. In theoretical part is characterized using terminology and formulized general fundamentals of marketing communication, in practical part is ana-lyzed current situation and projected its improvement or streamlining. The resulting pro-posals, based on theoretical and analytical part, are put to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketing, komunikace, fakulta, vysoká škola, projekt, analýza
Práce se zabývá marketingovou komunikací Fakulty managementu a ekonomiky Univerzi-ty Tomáše Bati ve Zlíně. V teoretické rovině charakterizuje používanou terminologii a formuluje obecné základy marketingové komunikace, v praktické části analyzuje současný stav a projektuje jeho zlepšení či zefektivněné. Výsledné návrhy, vycházející z teoretické a analytické části, jsou podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The thesis deals with marketing communication of Faculty of management and marketing of Tomas Bata University in Zlín. In theoretical part is characterized using terminology and formulized general fundamentals of marketing communication, in practical part is ana-lyzed current situation and projected its improvement or streamlining. The resulting pro-posals, based on theoretical and analytical part, are put to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketing, komunikace, fakulta, vysoká škola, projekt, analýza
Proveďte literární rešerši vztahující se k marketingové komunikaci a popište její specifika v oblasti vysokých škol.
II. Praktická část
Analyzujte současnou situaci Fakulty managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně na trhu vysokých škol.
Analyzujte současnou úroveň marketingové komunikace Fakulty managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.
Na základě výsledků analýz navrhněte projekt zlepšení marketingové komunikace Fakulty managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši vztahující se k marketingové komunikaci a popište její specifika v oblasti vysokých škol.
II. Praktická část
Analyzujte současnou situaci Fakulty managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně na trhu vysokých škol.
Analyzujte současnou úroveň marketingové komunikace Fakulty managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.
Na základě výsledků analýz navrhněte projekt zlepšení marketingové komunikace Fakulty managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip and Kevin Lane KELLER. Marketing management. 13th ed. Saddle River: Pearson Prentice Hall, 2009, 124 s. ISBN 978-0-13-600998-6.
MARINGE, Felix and Paul GIBBS. Marketing higher education: theory and practice. New York: Open University Press, 2009, 195 s. ISBN 978-0335220335.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketingové řízení školy. 2., aktualiz. vyd. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2009, 328 s. ISBN 978-80-7357-494-9.
VYSEKALOVÁ, Jitka et al. Psychologie reklamy. 4., rozšířené a aktualizované vydání. Praha: Grada, 2012, 324 s. ISBN 978-80-247-4005-8.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip and Kevin Lane KELLER. Marketing management. 13th ed. Saddle River: Pearson Prentice Hall, 2009, 124 s. ISBN 978-0-13-600998-6.
MARINGE, Felix and Paul GIBBS. Marketing higher education: theory and practice. New York: Open University Press, 2009, 195 s. ISBN 978-0335220335.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketingové řízení školy. 2., aktualiz. vyd. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2009, 328 s. ISBN 978-80-7357-494-9.
VYSEKALOVÁ, Jitka et al. Psychologie reklamy. 4., rozšířené a aktualizované vydání. Praha: Grada, 2012, 324 s. ISBN 978-80-247-4005-8.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí
-Který z akčních plánů považujete za nejpřínostnější?- zodpovězeno zcela
-K jakému návrhu sloganů v angličtině se diplomant přiklání a proč?- zodpovězeno zcela
Otázky oponent
-Může diplomant objasnit smysl příležitostí v rámci provedené SWOT analýzy FaME UTB ve Zlíně (s. 58)?
-Jaké jsou konkrétní přínosy navrženého projektu?- zodpovězeno zcela
-Měla již diplomant možnost projednat svůj projekt s představiteli FaME UTB ve Zlíně, jaké byly případné reakce?- zodpovězeno zcela
Otázky komise
-doc. Kozák:Většina Vámi uvedených přiležitostí jsou skutečně vnitřní části firmy, které do příležitostí nepatří.
-prof. Němeček: Už jste svůj projekt projednal s vedením?- zodpovězeno zcela
-prof. Němeček: Proč studenti mají studovat univerzitu ve Zlíně?- zodpovězeno částečně
-prof. Němeček: Měl byste prezentovat v práci i možnosti studentského života, kvalitu pedagogů ve chvíli, kdy má fakulta malé procento absolventů, kteří mají kvalitní zaměstnání.
-prof. Němeček: Kolik jste oslovil středních škol?- zodpovězeno částečně
-doc. Kozák: Proč jste neoslovil přijaté studenty, abyste zjistil, co je motivovalo studovat ve Zlíně?- zodpovězeno částečně
-dr. Dobeš: 12 stran grafů nepůsobí v DP dobře. Jak jinak byste řešil podpis studentů na přihlášce, když zamítáte osobní podpis?- zodpovězeno částečně