Tato diplomová práce se zabývá projektem marketingové komunikace společnosti Business Kids, spol. s r.o. Teoretická část práce popisuje východiska této komunikace, dále se zabývá nástroji komunikačního mixu a vybranými trendy v této oblasti. Důraz je kladen zejména na specifickou oblast marketingu služeb a na komunikaci v internetovém prostředí. Praktická část je členěna na analytickou a projektovou. První zmiňovaná část analyzuje mimoškolní vzdělávání dětí v České republice, představuje samotnou společnost a její současné komunikační aktivity. Tato část taktéž zahrnuje nástroje marketingové situační analýzy, konkrétně Porterovu, PEST a SWOT analýzu. Projektová část pak vychází z poznatků analytické části a její náplní je návrh projektu komunikační kampaně. Tento projekt je následně podroben nákladové, rizikové a časové analýze.
Anotace v angličtině
This master thesis deals with a project of marketing communications at Business Kids Company. The theoretical part describes the basis of this communication, discusses the tools of communication mix and by selected trends in this area. The emphasis is put especially on specific areas of services marketing and communication in the internet environment. The practical part is divided into two parts, analytical and project. The first mentioned part analyzes extracurricular education of children in the Czech Republic and presents company itself and its current communication activities. Furthermore, his part includes tools of marketing situational analysis, namely Porter, PEST and SWOT analysis. Project part is based on the findings from the analytical part and consist the proposal of communication campaign. This project is subsequently subjected to a cost, danger and time analysis.
Marketing Communication, SWOT analysis, PEST analysis, Services marketing, On-line communication, Off-line communication, Communication mix
Rozsah průvodní práce
94 s. (134 947 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá projektem marketingové komunikace společnosti Business Kids, spol. s r.o. Teoretická část práce popisuje východiska této komunikace, dále se zabývá nástroji komunikačního mixu a vybranými trendy v této oblasti. Důraz je kladen zejména na specifickou oblast marketingu služeb a na komunikaci v internetovém prostředí. Praktická část je členěna na analytickou a projektovou. První zmiňovaná část analyzuje mimoškolní vzdělávání dětí v České republice, představuje samotnou společnost a její současné komunikační aktivity. Tato část taktéž zahrnuje nástroje marketingové situační analýzy, konkrétně Porterovu, PEST a SWOT analýzu. Projektová část pak vychází z poznatků analytické části a její náplní je návrh projektu komunikační kampaně. Tento projekt je následně podroben nákladové, rizikové a časové analýze.
Anotace v angličtině
This master thesis deals with a project of marketing communications at Business Kids Company. The theoretical part describes the basis of this communication, discusses the tools of communication mix and by selected trends in this area. The emphasis is put especially on specific areas of services marketing and communication in the internet environment. The practical part is divided into two parts, analytical and project. The first mentioned part analyzes extracurricular education of children in the Czech Republic and presents company itself and its current communication activities. Furthermore, his part includes tools of marketing situational analysis, namely Porter, PEST and SWOT analysis. Project part is based on the findings from the analytical part and consist the proposal of communication campaign. This project is subsequently subjected to a cost, danger and time analysis.
Marketing Communication, SWOT analysis, PEST analysis, Services marketing, On-line communication, Off-line communication, Communication mix
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupných literárních zdrojů zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace s důrazem na marketingovou komunikaci v oblasti služeb.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve společnosti Business Kids, spol. s r.o.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt marketingové komunikace pro danou firmu.
Projekt podrobte nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupných literárních zdrojů zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace s důrazem na marketingovou komunikaci v oblasti služeb.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve společnosti Business Kids, spol. s r.o.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt marketingové komunikace pro danou firmu.
Projekt podrobte nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, M. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, J. a JAHODOVÁ, H. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
ŠINDLER, P. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
VYSEKALOVÁ, J. a MIKEŠ, J. Reklama: jak dělat reklamu. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2010, 208 s. ISBN 978-80-247-3492-7.
Seznam doporučené literatury
FORET, M. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, J. a JAHODOVÁ, H. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
ŠINDLER, P. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
VYSEKALOVÁ, J. a MIKEŠ, J. Reklama: jak dělat reklamu. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2010, 208 s. ISBN 978-80-247-3492-7.
Přílohy volně vložené
1x CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí:
-Jak sama vidíte potenciál tohoto kroužku?- zodpovězeno zcela
-Kde, kdy a s kým probíhal výzkum motivů cílových skupin?- zodpovězeno zcela
-Které části Vašeho projektu se již realizovaly a které budou realizovány?- zodpovězeno zcela
Otázky oponent:
-Studentka by mohla krátce pohovořit o tom, jak sama nahlíží na motivaci a míru ochoty rodičů rozvíjet své děti formou placených zájmových kroužků.- zodpovězeno zcela
-Dále by se mohla zamyslet nad tím, jaká rizika jsou spojena s úvěrováním marketingové kampaně, které navrhuje v kapitole věnované anylýze rizik.- zodpovězeno zcela
Otázky komise:
-prof. Němeček: Na jaké kroužky byste poslala vlastní děti- poslal byste je na takový kroužek, který navrhujete?- zodpovězeno zcela