Hlavním tématem teoretické práce je zdravá výživa, její propagace a historie. V této části bych chtěla také zmínit a představit známé české i zahraniční firmy, které se zdravým stravováním souvisí. Ve stručnosti jsem se také pokusila popsat rozdíl mezi zdravou výživou a biopotravinami a také zmapovat nejdůležitější české i zahraniční značky bio kvality. Praktická část obsahuje řešení vizuálního stylu imaginární firmy s názvem Biobab. Jedná se o obchod a restauraci se sortimentem zaměřeným především na zdravou výživu a bio potraviny.
Annotation in English
The main topic of the theoretical part of the thesis is the healthy food, its promotion, propagation and history. In this part of the thesis, I would like to mention and present the well-known companies from the Czech Republic and also from abroad, which are connected with healthy eating. I would like also describe the differences between the healthy eating and the organic (BIO) food. The practical part of the thesis consists of the visual style of the imaginary company called Biobab. This company consist of the shop and restaurant, which are connected with healthy eating and organic (BIO) food.
Keywords
Corporate design, Vizuální styl, Logo, Zdravá výživa, Bio potraviny
Hlavním tématem teoretické práce je zdravá výživa, její propagace a historie. V této části bych chtěla také zmínit a představit známé české i zahraniční firmy, které se zdravým stravováním souvisí. Ve stručnosti jsem se také pokusila popsat rozdíl mezi zdravou výživou a biopotravinami a také zmapovat nejdůležitější české i zahraniční značky bio kvality. Praktická část obsahuje řešení vizuálního stylu imaginární firmy s názvem Biobab. Jedná se o obchod a restauraci se sortimentem zaměřeným především na zdravou výživu a bio potraviny.
Annotation in English
The main topic of the theoretical part of the thesis is the healthy food, its promotion, propagation and history. In this part of the thesis, I would like to mention and present the well-known companies from the Czech Republic and also from abroad, which are connected with healthy eating. I would like also describe the differences between the healthy eating and the organic (BIO) food. The practical part of the thesis consists of the visual style of the imaginary company called Biobab. This company consist of the shop and restaurant, which are connected with healthy eating and organic (BIO) food.
Keywords
Corporate design, Vizuální styl, Logo, Zdravá výživa, Bio potraviny
Rozsah teoretické práce minimálně 25 stran + přílohy, odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz Směrnice rektora č. 15/2010) ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 kusy výtisků elektronické podoby práce a 1 výtisk graficky zpracované bakalářské práce, která má volnější grafickou podobu.
1. Teoretická část:
Propagace výživy, historie a současnost propagace zdravé výživy u nás a ve světě, dokumentace a kritická analýza propagačních materiálů s touto tématikou.
2. Praktická část:
Vizuální styl firmy vyrábějící (propagující) zdravé potraviny a reklamní kampaň (design manuál, série propagačních prostředků).
Dále na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Research Plan
Rozsah teoretické práce minimálně 25 stran + přílohy, odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz Směrnice rektora č. 15/2010) ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 kusy výtisků elektronické podoby práce a 1 výtisk graficky zpracované bakalářské práce, která má volnější grafickou podobu.
1. Teoretická část:
Propagace výživy, historie a současnost propagace zdravé výživy u nás a ve světě, dokumentace a kritická analýza propagačních materiálů s touto tématikou.
2. Praktická část:
Vizuální styl firmy vyrábějící (propagující) zdravé potraviny a reklamní kampaň (design manuál, série propagačních prostředků).
Dále na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Recommended resources
doporučené zdroje:
veškeré knihovnické a jiné fondy s literaturou na území ČR, SK, EU, webové stránky vztahující se k tématu, odborné časopisy a další literatura po konzultaci s vedoucím práce.
Recommended resources
doporučené zdroje:
veškeré knihovnické a jiné fondy s literaturou na území ČR, SK, EU, webové stránky vztahující se k tématu, odborné časopisy a další literatura po konzultaci s vedoucím práce.
Enclosed appendices
1 x CD-ROM
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Projekt firmy - vizuál - se zaměřením na specifickou oblast výživy sice splňuje obecná kriteria "stavby" manuálu, ale výsledek je pouze uspokojivý.