Cílem diplomové práce je vytvořit příručku, kterou společnost Aukro.cz poskytne svým prodejcům online nebo fyzické podobě. Tato příručka popisuje, jakým způsobem mohou prodejci zlepšit a zvýšit prodeje na Aukro.cz. Příručka mimo jiné ukáže prodejcům cestu, jak se efektivně zapojit do propagačních projektů společnosti.
Teoretická část vytváří základ pro praktickou část a zabývá se problematikou e-commerce, direct marketingem a procesem elektronického nakupování v České republice.
Praktická část zahrnuje základní informace o společnosti a situační analýzy pomocí Porte-rova modelu a SWOT analýzy. Aukro.cz, díky své specifičnosti, musí pracovat na neustá-lém zvyšování prodejů svých prodejců, protože jsou to právě oni, kdo tvoří společnosti Aukro.cz zisk.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is to create a manual which will be provided to Aukro sellers either online or in paper form. This manual describes the ways that Aukro sellers can use to improve and increase their sales on www.aukro.cz. The manual, besides other things, will show its sellers an option how to get effectively involved in Aukro promotional projects.
The theoretical part forms the base for the practical part of the thesis and deals with the issues of e-commerce, direct marketing and process of online shopping within the Czech Republic.
The practical part includes basic information about the Aukro company as well as situation analysis, like the Porter?s Five Forces tool and SWOT analysis. Aukro.cz, thanks to its uniqueness, needs to continually work on increasing its sellers´ sales because they are those who generate the profit of the Aukro company.
Klíčová slova
Direct marketing, E-commerce, E-business, Internet, E-shop, Marketplace
Klíčová slova v angličtině
Direct marketing, E-commerce, E-business, Internet, E-shop, Marketplace
Rozsah průvodní práce
88 s. (122 354 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je vytvořit příručku, kterou společnost Aukro.cz poskytne svým prodejcům online nebo fyzické podobě. Tato příručka popisuje, jakým způsobem mohou prodejci zlepšit a zvýšit prodeje na Aukro.cz. Příručka mimo jiné ukáže prodejcům cestu, jak se efektivně zapojit do propagačních projektů společnosti.
Teoretická část vytváří základ pro praktickou část a zabývá se problematikou e-commerce, direct marketingem a procesem elektronického nakupování v České republice.
Praktická část zahrnuje základní informace o společnosti a situační analýzy pomocí Porte-rova modelu a SWOT analýzy. Aukro.cz, díky své specifičnosti, musí pracovat na neustá-lém zvyšování prodejů svých prodejců, protože jsou to právě oni, kdo tvoří společnosti Aukro.cz zisk.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is to create a manual which will be provided to Aukro sellers either online or in paper form. This manual describes the ways that Aukro sellers can use to improve and increase their sales on www.aukro.cz. The manual, besides other things, will show its sellers an option how to get effectively involved in Aukro promotional projects.
The theoretical part forms the base for the practical part of the thesis and deals with the issues of e-commerce, direct marketing and process of online shopping within the Czech Republic.
The practical part includes basic information about the Aukro company as well as situation analysis, like the Porter?s Five Forces tool and SWOT analysis. Aukro.cz, thanks to its uniqueness, needs to continually work on increasing its sellers´ sales because they are those who generate the profit of the Aukro company.
Klíčová slova
Direct marketing, E-commerce, E-business, Internet, E-shop, Marketplace
Klíčová slova v angličtině
Direct marketing, E-commerce, E-business, Internet, E-shop, Marketplace
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice elektronického nakupování.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav prodejních aktivit společnosti Allegro Group CZ, s.r.o.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt zvýšení efektivity prodejců na portálu Aukro.cz ve firmě Allegro Group CZ, s.r.o.
Vyhodnoťte navržený projekt a charakterizujte jeho přínosy pro firmu Allegro Group CZ, s.r.o.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice elektronického nakupování.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav prodejních aktivit společnosti Allegro Group CZ, s.r.o.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt zvýšení efektivity prodejců na portálu Aukro.cz ve firmě Allegro Group CZ, s.r.o.
Vyhodnoťte navržený projekt a charakterizujte jeho přínosy pro firmu Allegro Group CZ, s.r.o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FOX, Vanessa. Marketing ve věku společnosti Google: Využijte ve svém byznysu plný potenciál on-line vyhledávání. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 245 s. ISBN 978-80-251-3357-6.
HLAVENKA, Jiří. Dělejte byznys na Internetu: Jak využít Internet k prospěchu firmy i jednotlivce. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2001, 226 s. ISBN 80-722-6371-4.
SUCHÁNEK, Petr. Podnikání a obchodování na internetu. 1. vyd. Karviná: Slezská univerzita, 2008, 224 s. ISBN 978-807-2484-584.
SUCHÁNEK, Petr. E-commerce: Elektronické podnikání a koncepce elektronického obchodování. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2012, 144 s. ISBN 978-80-86929-84-2.
Seznam doporučené literatury
FOX, Vanessa. Marketing ve věku společnosti Google: Využijte ve svém byznysu plný potenciál on-line vyhledávání. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 245 s. ISBN 978-80-251-3357-6.
HLAVENKA, Jiří. Dělejte byznys na Internetu: Jak využít Internet k prospěchu firmy i jednotlivce. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2001, 226 s. ISBN 80-722-6371-4.
SUCHÁNEK, Petr. Podnikání a obchodování na internetu. 1. vyd. Karviná: Slezská univerzita, 2008, 224 s. ISBN 978-807-2484-584.
SUCHÁNEK, Petr. E-commerce: Elektronické podnikání a koncepce elektronického obchodování. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2012, 144 s. ISBN 978-80-86929-84-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Pavla Tobálková, vedoucí DP, 48
1)Jakým způsobem navrhujete propagovat příručku pro prodejce, aby se efekt dostavil v co nejkratším termínu?Zodpovězeno zcela
2)Příručka je provedena pro stávající prodejce na Aukru, v čem vidíte rozdíly oproti začínajícím prodejcům na Aukru, proč není pro ně tato příručka vhodná?Zodpovězeno zcela
Ing. Petra Kressová, Ph.D., oponent DP, 44
1)Jak by se nyní mělo s Vámi navrženou příručkou naložit? Kdo a co by s ní měl udělat?Zodpovězeno zcela
2)Téma práce je zvýšení efektivity prodejců, jak velké zvýšení mohou prodejci očekávat při respektování rad uvedených v příručce? Změní se nějak také jejich náklady?Zodpovězeno zcela
Ing. Jaromír Schneider
Kdo je zadavatelem této práce?Zodpovězeno zcela
Připomínky ke SWOT analýze.