Bakalářská práce se zaměřuje na současný stav marketingové komunikace zlínské společnosti Saxo, spol. s r.o. Teoretická část charakterizuje marketingovou komunikaci a její nástroje, východiska pro plán marketingové komunikace a SWOT analýzu. Praktická část analyzuje vnější a vnitřní okolí firmy a shrnuje její současný stav marketingové komunikace. Na základě těchto získaných poznatků je v další části vypracován plán integrované marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on actual level of marketing communication of Saxo, spol. s r.o. in Zlin. It consists of two parts. The theoretical part describes marketing communication and its tools, resources for the plan of marketing communication and SWOT analysis. The practical part analyses the external and internal environment of the company and summarizes the current position of marketing communication. Based on the researched information is processed the integrated marketing communication plan in the next section.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, plán marketingové komunikace, komunikační mix, nástroje marketingové komunikace, SWOT analýza.
Klíčová slova v angličtině
Marketing communications, plan of marketing communication, communication mixture, marketing communication instruments, SWOT analysis.
Rozsah průvodní práce
63 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zaměřuje na současný stav marketingové komunikace zlínské společnosti Saxo, spol. s r.o. Teoretická část charakterizuje marketingovou komunikaci a její nástroje, východiska pro plán marketingové komunikace a SWOT analýzu. Praktická část analyzuje vnější a vnitřní okolí firmy a shrnuje její současný stav marketingové komunikace. Na základě těchto získaných poznatků je v další části vypracován plán integrované marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on actual level of marketing communication of Saxo, spol. s r.o. in Zlin. It consists of two parts. The theoretical part describes marketing communication and its tools, resources for the plan of marketing communication and SWOT analysis. The practical part analyses the external and internal environment of the company and summarizes the current position of marketing communication. Based on the researched information is processed the integrated marketing communication plan in the next section.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, plán marketingové komunikace, komunikační mix, nástroje marketingové komunikace, SWOT analýza.
Klíčová slova v angličtině
Marketing communications, plan of marketing communication, communication mixture, marketing communication instruments, SWOT analysis.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární prameny a formulujte teoretická východiska pro vytvoření plánu marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte dosavadní stav marketingové komunikace společnosti Saxo, charakterizujte cílový produkt a skupinu.
Na základě analýzy vypracujte plán integrované marketingové komunikace ve společnosti Saxo na rok 2012.
Stanovte rozpočet a načasování předloženého plánu.
Pro tento plán navrhněte vyhodnocení efektivity.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární prameny a formulujte teoretická východiska pro vytvoření plánu marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte dosavadní stav marketingové komunikace společnosti Saxo, charakterizujte cílový produkt a skupinu.
Na základě analýzy vypracujte plán integrované marketingové komunikace ve společnosti Saxo na rok 2012.
Stanovte rozpočet a načasování předloženého plánu.
Pro tento plán navrhněte vyhodnocení efektivity.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav, Petr PROCHÁZKA, Josef VACULÍK, Kateřina KOPŘIVOVÁ a Nikola FORET, 2001. Marketing: základy a postupy. Praha: Computer Press. ISBN 80-7226-558-X.
[2] KASHAN, Kamran, 2007. Proč už neplatí tradiční marketing. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-1536-7.
[3] KOTLER, Philip, 2001. Marketing management. Praha: GRADA Publishing. ISBN 80-247-0016-6.
[4] MAJARO, Simon, 1996. Základy marketingu. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-7169-297-2.
[5] PAVLŮ, Dušan, 2009. Marketingové komunikace a jejich nové formy. Praha: Professional Publishing. ISBN 978-80-7318-830-6.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav, Petr PROCHÁZKA, Josef VACULÍK, Kateřina KOPŘIVOVÁ a Nikola FORET, 2001. Marketing: základy a postupy. Praha: Computer Press. ISBN 80-7226-558-X.
[2] KASHAN, Kamran, 2007. Proč už neplatí tradiční marketing. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-1536-7.
[3] KOTLER, Philip, 2001. Marketing management. Praha: GRADA Publishing. ISBN 80-247-0016-6.
[4] MAJARO, Simon, 1996. Základy marketingu. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-7169-297-2.
[5] PAVLŮ, Dušan, 2009. Marketingové komunikace a jejich nové formy. Praha: Professional Publishing. ISBN 978-80-7318-830-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 49 bodů
Ing. E. Skýpalová:
1. Na straně 36 uvádíte jako jednu z příležitostí firmy rozšíření prostor pro skladování a zvýšení počtu zaměstnanců. Jakou konkrétní příležitost to pro firmu znamená? (odpověděla částečně)
2. Proč jste zvolila za hlavní možnost marketingové komunikace reklamu na veřejnosti? (odpověděla částečně)
Oponent BP: 36 bodů
Ing. P. Krenar:
1. U SWOT analýzy (s. 36, resp. s. 42) patřičně zdůvodněte souvislosti a zařazení uváděných poznatků z hlediska zdrojů jejich původu (vnitřní a vnější) a možností jejich úrovně ovlivňování. (odpověděla částečně)