Diplomová práce ''Marketingové aktivity společnosti Hydrodif v oblasti B2B‘‘ ana-lyzuje některé otázky marketingové komunikace spojené se vstupem zahraničního subjektu na český trh a s jeho obchodními aktivitami na trhu B2B.
Společnost musí znát na základě průzkumů a analýz své šance na trhu a postupy, kterými je nutné se zabývat. Nezbytnou součástí je i analýza marketingových aktivit a jejich ekonomické posouzení z hlediska dosažených hospodářských výsledků.
Anotace v angličtině
The Dissertation ''Marketing activities of the company Hydrodif on B2B market‘‘ analyses some questions of marketing communication which are necessary for establishing a new branch of an international company on the Czech market and for business on the B2B market.
Based on various researches and analyses every company must know its chances on the market and also the procedures. which it has to follow. The necessary part of this dissertation is an analysis of the Marketing activities and their economic assessment in terms of incoming commercial results.
Klíčová slova
obchodní zákoník, obchodní smlouva, marketingový mix, personalistika, tržní analýza, cenová politika, tržní podíl, analýza konkurence, analýza SWOT, interkulturní komunika-ce, hypotéza, obchodní strategie, marketingový plán, efektivita, podpora prodeje.
Klíčová slova v angličtině
the Commercial Code, bussines agreement, marketing mix, analyse of market, price policy, market share, analyse of competitors, SWOT analyse, intercultural communication, hypo-thesi, bussines strategy, marketing plan, effeciency, sales promotion
Rozsah průvodní práce
73 s., 11 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce ''Marketingové aktivity společnosti Hydrodif v oblasti B2B‘‘ ana-lyzuje některé otázky marketingové komunikace spojené se vstupem zahraničního subjektu na český trh a s jeho obchodními aktivitami na trhu B2B.
Společnost musí znát na základě průzkumů a analýz své šance na trhu a postupy, kterými je nutné se zabývat. Nezbytnou součástí je i analýza marketingových aktivit a jejich ekonomické posouzení z hlediska dosažených hospodářských výsledků.
Anotace v angličtině
The Dissertation ''Marketing activities of the company Hydrodif on B2B market‘‘ analyses some questions of marketing communication which are necessary for establishing a new branch of an international company on the Czech market and for business on the B2B market.
Based on various researches and analyses every company must know its chances on the market and also the procedures. which it has to follow. The necessary part of this dissertation is an analysis of the Marketing activities and their economic assessment in terms of incoming commercial results.
Klíčová slova
obchodní zákoník, obchodní smlouva, marketingový mix, personalistika, tržní analýza, cenová politika, tržní podíl, analýza konkurence, analýza SWOT, interkulturní komunika-ce, hypotéza, obchodní strategie, marketingový plán, efektivita, podpora prodeje.
Klíčová slova v angličtině
the Commercial Code, bussines agreement, marketing mix, analyse of market, price policy, market share, analyse of competitors, SWOT analyse, intercultural communication, hypo-thesi, bussines strategy, marketing plan, effeciency, sales promotion
Zásady pro vypracování
1. Zhodnoťte literaturu z daného oboru.
2. Stanovte hypotézy k řešení témat.
3. Popište hlediska, která musí brát v úvahu subjekt vstupující na nový trh.
4. Proveďte porovnání interkulturní komunikace v globální společnosti Hydrodif Evropa (ČR, Lotyšsko, Itálie, Španělsko a Francie).
5. Analyzujte soušasný stavební trh v segmentu staveb infrastruktury s akcentem na řešení potrubních systémů - konkurenční prostředí.
6. Analyzujte marketingové aktivity prováděné ve společnosti Hydrodif s.r.o. v oblasti B2B na českém trhu.
7. Posouzení hypotéz.
8. Charakteristika hlavních zásad vstupu subjektu na trh.
Zásady pro vypracování
1. Zhodnoťte literaturu z daného oboru.
2. Stanovte hypotézy k řešení témat.
3. Popište hlediska, která musí brát v úvahu subjekt vstupující na nový trh.
4. Proveďte porovnání interkulturní komunikace v globální společnosti Hydrodif Evropa (ČR, Lotyšsko, Itálie, Španělsko a Francie).
5. Analyzujte soušasný stavební trh v segmentu staveb infrastruktury s akcentem na řešení potrubních systémů - konkurenční prostředí.
6. Analyzujte marketingové aktivity prováděné ve společnosti Hydrodif s.r.o. v oblasti B2B na českém trhu.
7. Posouzení hypotéz.
8. Charakteristika hlavních zásad vstupu subjektu na trh.
Seznam doporučené literatury
Bureš, I.: 10 zlatých pravidel prodeje, 3. rozšířené vydání, Management Press Praha 1996, ISBN 80-85943-21-2
Hajn P.: Jak jednat v boji s konkurencí, LINDE Praha 1995, ISBN 80-85647-93-1
Hradiská, E., Letovancová, E.: Psychologie marketingových komunikací, VUT v Brně, Fakulta technologická ve Zlíně 1999, ISBN 80-2141421-9
Světlík, J.: Euromarketing, UTB ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací 2003, ISBN 80-7318-144-4
Svoboda, V.: Corporate identity, UTB ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací 2003, ISBN 80-7318-106-1
Šebestíková, V., Blaha, J.: Vybrané kapitoly z hospodaření obchodních společností, VŠ Báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta ekonomická 1998, ISBN 80-7078-292-7
Tellis, G. J.: Reklama a podpora prodeje, Grada Publishing Praha 2000, ISBN 80-7169-997-7
Tomek, G., Vávrová, V.: Marketing, ČVUT v Praze, Fakulta elektrotechnická 1994, ISBN 80-01-01063-5
Vykopalová, H.: Vybrané aspekty trhu z hlediska psychologického, právního a ekonomického, Univerzita Palackého Olomouc 1996, ISBN 80-7067-659-0
Vysekalová, J., Komárková, R.: Psychologie reklamy, 2., rozšířené a aktualizované vydání, Grada Publishing Praha 2002, ISBN 80-247-0402-1
Bureš, I.: 10 zlatých pravidel prodeje, 3. rozšířené vydání, Management Press Praha 1996, ISBN 80-85943-21-2
Hajn P.: Jak jednat v boji s konkurencí, LINDE Praha 1995, ISBN 80-85647-93-1
Hradiská, E., Letovancová, E.: Psychologie marketingových komunikací, VUT v Brně, Fakulta technologická ve Zlíně 1999, ISBN 80-2141421-9
Světlík, J.: Euromarketing, UTB ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací 2003, ISBN 80-7318-144-4
Svoboda, V.: Corporate identity, UTB ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací 2003, ISBN 80-7318-106-1
Šebestíková, V., Blaha, J.: Vybrané kapitoly z hospodaření obchodních společností, VŠ Báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta ekonomická 1998, ISBN 80-7078-292-7
Tellis, G. J.: Reklama a podpora prodeje, Grada Publishing Praha 2000, ISBN 80-7169-997-7
Tomek, G., Vávrová, V.: Marketing, ČVUT v Praze, Fakulta elektrotechnická 1994, ISBN 80-01-01063-5
Vykopalová, H.: Vybrané aspekty trhu z hlediska psychologického, právního a ekonomického, Univerzita Palackého Olomouc 1996, ISBN 80-7067-659-0
Vysekalová, J., Komárková, R.: Psychologie reklamy, 2., rozšířené a aktualizované vydání, Grada Publishing Praha 2002, ISBN 80-247-0402-1