Tato bakalářská práce se zabývá maloobchodním mixem firmy Ordiczech. Je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá samotným pojmem retailing, dále maloobchodním mixem obecně, největší část je věnována marketingovým a komerčním komunikacím používaných v retailingu. Závěr teoretické části popisuje nejlepší způsoby podpory prodeje v maloobchodě. Praktická část je zaměřena již na konkrétní firmu Ordiczech, je zde analyzována struktura firmy, její aktivity a marketing. V závěru je navrhnuto řešení na zlepšení jejího maloobchodního mixu.
Anotace v angličtině
This work describing retail mix of Ordiczech company. It is divided into two main parts ? theoretical part and practical part. Theoretical part describing term of retailing than it describing marketing mix and the biggest part is about marketing and commercial communication using in retail. Last part talking about the best ways of sales promotion in retail. Practical part is about Ordiczech company. There is company structure described, company´s activities and company´s marketing. Finally I suggest some recommendations for improvement of marketing mix.
Klíčová slova
retailing, marketingový mix, marketingové a komerční komunikace, reklama, propagace, merchandising
Klíčová slova v angličtině
retail, marketing mix, marketing and commercial communications, advertising, propagation, merchandising
Rozsah průvodní práce
58 s. (65 966 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá maloobchodním mixem firmy Ordiczech. Je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá samotným pojmem retailing, dále maloobchodním mixem obecně, největší část je věnována marketingovým a komerčním komunikacím používaných v retailingu. Závěr teoretické části popisuje nejlepší způsoby podpory prodeje v maloobchodě. Praktická část je zaměřena již na konkrétní firmu Ordiczech, je zde analyzována struktura firmy, její aktivity a marketing. V závěru je navrhnuto řešení na zlepšení jejího maloobchodního mixu.
Anotace v angličtině
This work describing retail mix of Ordiczech company. It is divided into two main parts ? theoretical part and practical part. Theoretical part describing term of retailing than it describing marketing mix and the biggest part is about marketing and commercial communication using in retail. Last part talking about the best ways of sales promotion in retail. Practical part is about Ordiczech company. There is company structure described, company´s activities and company´s marketing. Finally I suggest some recommendations for improvement of marketing mix.
Klíčová slova
retailing, marketingový mix, marketingové a komerční komunikace, reklama, propagace, merchandising
Klíčová slova v angličtině
retail, marketing mix, marketing and commercial communications, advertising, propagation, merchandising
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Analyzujte dostupnou literaturu vztahující se k tématu práce.
Definujte dosavadní stav teoretického řešení problematiky maloobchodního mixu.
II. Praktická část
Popište právní úpravu, strukturu, aktivity a marketing firmy Ordiczech.
Proveďte analýzu marketingového řízení prodejních jednotek Orsay, navrhněte možné změny v maloobchodním mixu reflektující nové trendy v prodeji módního zboží.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Analyzujte dostupnou literaturu vztahující se k tématu práce.
Definujte dosavadní stav teoretického řešení problematiky maloobchodního mixu.
II. Praktická část
Popište právní úpravu, strukturu, aktivity a marketing firmy Ordiczech.
Proveďte analýzu marketingového řízení prodejních jednotek Orsay, navrhněte možné změny v maloobchodním mixu reflektující nové trendy v prodeji módního zboží.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BÁRTA, Vladimír. Retail marketing. Praha: Management press, 2009. ISBN 978-80-7261-207-9.
CIMLER, Petr. Retail management. Praha: Management press, 2007. ISBN 978-80-7261-167-6.
HAMMOND, Richard. Chytře vedená prodejna: Jak mít více zákazníků a větší tržby. Praha: Grada Publishing, a.s., 2005. ISBN 80-247-1066-8.
PRAŽSKÁ, Lenka. Obchodní podnikání. Praha: Management press, 1997. ISBN 80-85943-48-4.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing cesta k trhu. Pelhřimov: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o., 2005. ISBN 80-86898-48-2.
Seznam doporučené literatury
BÁRTA, Vladimír. Retail marketing. Praha: Management press, 2009. ISBN 978-80-7261-207-9.
CIMLER, Petr. Retail management. Praha: Management press, 2007. ISBN 978-80-7261-167-6.
HAMMOND, Richard. Chytře vedená prodejna: Jak mít více zákazníků a větší tržby. Praha: Grada Publishing, a.s., 2005. ISBN 80-247-1066-8.
PRAŽSKÁ, Lenka. Obchodní podnikání. Praha: Management press, 1997. ISBN 80-85943-48-4.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing cesta k trhu. Pelhřimov: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o., 2005. ISBN 80-86898-48-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 44 bodů
Ing. Vilímek:
1. V analýze konkurence nebyl podrobněji rozveden bod 3 - vyjednávací síla odběratelů. Můžete vysvětlit proč a rozvést tento bod? - odpověděla zcela
2. Který ze sledovaných klíčových ukazatelů výkonnosti prodejny považujete za nejdůležitější a které z vašich návrhů pro zlepšení bude mít vliv na tento klíčový ukazatel? - odpověděla zcela
3. Bylo už ve firmě něco z návrhů aplikováno? - odpověděla zcela
Oponent BP: 45 bodů
Ing. Kubíčková, Ph.D.:
1. Vysvětlete význam imaginární zákaznice ORSAY - Julie. - odpověděla zcela
2. V analýze konkurence (s. 52) uvádíte, že substituty neexistují. Zdůvodněte své tvrzení. - odpověděla částečně
3. Které místní rádio by bylo vhodné využít pro reklamu? - odpověděla zcela
Ing. Matulaj: 1. Máte i jinou imaginární postavu? - odpověděla zcela
2. Jak dopadá srovnání výše tržeb obou prodejen Orsay ve Zlíně? - odpověděla zcela