Tématem bakalářské práce je marketingový mix firmy zabývající se ekologickým zemědělstvím. V teoretické části jsou rozebírány teoretické poznatky marketingového mixu a problematiky ekologického zemědělství ve vztahu k marketingu. V praktické části je analyzována konkrétní firma zabývající se ekologickým zemědělstvím a charakterizovány jednotlivé složky marketingového mixu ve firmě. Na základě provedených zjištění jsou navržena opatření ke zlepšení situace a postavení firmy na trhu ekologických produktů.
Anotace v angličtině
The topic of the bachelor thesis is the marketing mix of the company dealing with ecological agriculture. In the theoretical part there is analyzed theoretical knowledge of the marketing mix and issues of the ecological agriculture in the relation with marketing. In the practical part there is analyzed concrete company dealing with ecological agriculture and there are characterized individual components of the marketing mix in the company. On the basis of the findings there are proposed measures to improve the situation and the position of the company on the market with ecological products.
Tématem bakalářské práce je marketingový mix firmy zabývající se ekologickým zemědělstvím. V teoretické části jsou rozebírány teoretické poznatky marketingového mixu a problematiky ekologického zemědělství ve vztahu k marketingu. V praktické části je analyzována konkrétní firma zabývající se ekologickým zemědělstvím a charakterizovány jednotlivé složky marketingového mixu ve firmě. Na základě provedených zjištění jsou navržena opatření ke zlepšení situace a postavení firmy na trhu ekologických produktů.
Anotace v angličtině
The topic of the bachelor thesis is the marketing mix of the company dealing with ecological agriculture. In the theoretical part there is analyzed theoretical knowledge of the marketing mix and issues of the ecological agriculture in the relation with marketing. In the practical part there is analyzed concrete company dealing with ecological agriculture and there are characterized individual components of the marketing mix in the company. On the basis of the findings there are proposed measures to improve the situation and the position of the company on the market with ecological products.
Prostudujte literaturu na zvolené téma a zpracujte teoretické poznatky marketingového mixu.
II. Praktická část
Uveďte základní informace o firmě.
Popište současný stav jednotlivých složek marketingového mixu ve firmě a analyzujte jej.
Na základně zjištěných skutečností vypracujte doporučení ke zlepšení současné situace.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte literaturu na zvolené téma a zpracujte teoretické poznatky marketingového mixu.
II. Praktická část
Uveďte základní informace o firmě.
Popište současný stav jednotlivých složek marketingového mixu ve firmě a analyzujte jej.
Na základně zjištěných skutečností vypracujte doporučení ke zlepšení současné situace.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav, 2011. Marketingová komunikace. 3.aktualiz. vyd. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-3432-0.
[2] PAVLŮ, Dušan, 2004. Marketingové komunikace a firemní strategie. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, Fakulta multimediálních komunikací. ISBN 80-7318-178-9.
[3] PELSMACKER, Patrick de, a kol., 2007. Marketing communications: a European perspective. 3rd ed. New York: Prentice Hall. ISBN 978-0-273-70693-9.
[4] PŘIKRYLOVÁ, Jana, JAHODOVÁ, Hana, 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, a.s. IBSN 978-80-247-3622-8.
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Aleš Čeněk. ISBN 80-86898-48-2.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav, 2011. Marketingová komunikace. 3.aktualiz. vyd. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-3432-0.
[2] PAVLŮ, Dušan, 2004. Marketingové komunikace a firemní strategie. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, Fakulta multimediálních komunikací. ISBN 80-7318-178-9.
[3] PELSMACKER, Patrick de, a kol., 2007. Marketing communications: a European perspective. 3rd ed. New York: Prentice Hall. ISBN 978-0-273-70693-9.
[4] PŘIKRYLOVÁ, Jana, JAHODOVÁ, Hana, 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, a.s. IBSN 978-80-247-3622-8.
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Aleš Čeněk. ISBN 80-86898-48-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 50 bodů
Ing. Mlčochová:
1. Proč jste si vybrala jako předmět dotazníkového šetření právě produkt bio mléko? - odpověděla zcela
2. Jako jeden z nově navrhovaných produktů firmy uvádíte možnost agroturistiky. Jakým způsobem byste propagovala tento produkt? - odpověděla zcela
Oponent BP: 44 bodů
Ing. Barboříková:
1. Práci jste zpracovávala pro rodinnou firmu. Jak majitel společnosti reagoval a jaké měl připomínky? - odpověděla zcela
2. Byla již některá vaše doporučení zrealizována? - odpověděla zcela
Ing. Matulaj:
1. Co si mám představit pod pojmem pestrost příjmů? - odpověděla zcela
2. Hovořila jste o bio ovoci. Máte sad? Splňuje podmínky pro označení bio? - odpověděla zcela
doc. Ing. Kacr, CSc:
Vzala jste v potaz, že vaše návrhy budou stát nějaké peníze? - odpověděla částečně