V teoretické části této bakalářské práce jsou objasněny pojmy související s marketingovou komunikací. Tyto pojmy jsou následně použity v praktické části. Jsou určeny cíle komunikace a cílové skupiny. Jednotlivá média a nástroje komunikace jsou volena tak, aby byly vhodně propojeny a splňovaly vytyčené cíle. Dále je vytvořen konkrétní komunikační plán taneční školy Orientální tance Jana zahrnující podrobný časový harmonogram a stanovení rozpočtu. Závěrem je navržen způsob měření výsledků efektivnosti marketingové komunikace a zhodnocen celkový komunikační plán.
Anotace v angličtině
In the theoretical part of this bachelor thesis are explained concepts related with marketing communications. Then there are these concepts used in the practical part. There are also determined the communication objectives and target groups. The individual media and the tools of communication are chosen so that they are properly connected and meet the set objectives set. There is created a concrete communication plan of school called Oriental dances Jane, including a detailed timetable and setting the budget. Finally, it is suggested the method of measuring of results the efficiency marketing communication and evaluated the overall communication plan.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, komunikační mix, reklama, osobní prodej, public relations, přímý marketing, podpora prodeje, cíle komunikace, cílová skupina, SWOT analýza.
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, communication mix, advertising, personal selling, public relations, direct marketing, sales promotions, objectives of communication, target group, SWOT analysis.
Rozsah průvodní práce
74 s.
Jazyk
CZ
Anotace
V teoretické části této bakalářské práce jsou objasněny pojmy související s marketingovou komunikací. Tyto pojmy jsou následně použity v praktické části. Jsou určeny cíle komunikace a cílové skupiny. Jednotlivá média a nástroje komunikace jsou volena tak, aby byly vhodně propojeny a splňovaly vytyčené cíle. Dále je vytvořen konkrétní komunikační plán taneční školy Orientální tance Jana zahrnující podrobný časový harmonogram a stanovení rozpočtu. Závěrem je navržen způsob měření výsledků efektivnosti marketingové komunikace a zhodnocen celkový komunikační plán.
Anotace v angličtině
In the theoretical part of this bachelor thesis are explained concepts related with marketing communications. Then there are these concepts used in the practical part. There are also determined the communication objectives and target groups. The individual media and the tools of communication are chosen so that they are properly connected and meet the set objectives set. There is created a concrete communication plan of school called Oriental dances Jane, including a detailed timetable and setting the budget. Finally, it is suggested the method of measuring of results the efficiency marketing communication and evaluated the overall communication plan.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, komunikační mix, reklama, osobní prodej, public relations, přímý marketing, podpora prodeje, cíle komunikace, cílová skupina, SWOT analýza.
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, communication mix, advertising, personal selling, public relations, direct marketing, sales promotions, objectives of communication, target group, SWOT analysis.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte literaturu vztahující se k tématu.
II. Praktická část
Charakterizujte taneční školu a její aktivity.
Vypracujte analýzy potřebné pro návrh efektivního komunikačního plánu.
Vytvořte konkrétní komunikační plán včetně načasování a stanovení rozpočtu.
Navrhněte a zhodnoťte způsob měření výsledků marketingové komunikace a
celkový komunikační plán.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte literaturu vztahující se k tématu.
II. Praktická část
Charakterizujte taneční školu a její aktivity.
Vypracujte analýzy potřebné pro návrh efektivního komunikačního plánu.
Vytvořte konkrétní komunikační plán včetně načasování a stanovení rozpočtu.
Navrhněte a zhodnoťte způsob měření výsledků marketingové komunikace a
celkový komunikační plán.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] COOPER, John a Peter LANE, 1999. Marketingové plánování: Praktická příručka manažera. Praha: Grada Publishing, spol. s.r.o. I SBN 80-7169-641-2.
[2] DE PELSMACKER, Patrick, Maggie GEUENS a Joeri VAN DEN BERGH, 2007. Marketingová komunikace. Praha: Grada. I SBN 80-247-0254-1.
[3] KOTLER, Philip, 2005. 10 smrtelných marketingových hříchů: Jak je rozpoznat a nespáchat. Praha: Grada. I SBN 80-247-0969-4.
[4] KOTLER, Philip a Fernando TRIAS DE BES, 2005. Inovativní marketing: Jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků. Praha: Grada. I SBN 80-247-0921-X.
[5] PŘÍKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ, 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3622-8.
[6] SVĚTLÍK, Jaroslav a Radomila SOUKALOVÁ, 1999. Marketingová komunikace. Zlín: Vyšší odborná škola ekonomická.
Seznam doporučené literatury
[1] COOPER, John a Peter LANE, 1999. Marketingové plánování: Praktická příručka manažera. Praha: Grada Publishing, spol. s.r.o. I SBN 80-7169-641-2.
[2] DE PELSMACKER, Patrick, Maggie GEUENS a Joeri VAN DEN BERGH, 2007. Marketingová komunikace. Praha: Grada. I SBN 80-247-0254-1.
[3] KOTLER, Philip, 2005. 10 smrtelných marketingových hříchů: Jak je rozpoznat a nespáchat. Praha: Grada. I SBN 80-247-0969-4.
[4] KOTLER, Philip a Fernando TRIAS DE BES, 2005. Inovativní marketing: Jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků. Praha: Grada. I SBN 80-247-0921-X.
[5] PŘÍKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ, 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3622-8.
[6] SVĚTLÍK, Jaroslav a Radomila SOUKALOVÁ, 1999. Marketingová komunikace. Zlín: Vyšší odborná škola ekonomická.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 59 bodů
Ing. Juříková:
1. Jaký byl důvod výběru tématu? Odpověděla zcela.
2. Co Vám přineslo zpracování bakalářské práce? Odpověděla zcela.
Oponent BP: 56 bodů
Ing. Brišová:
1. Z jakých podkladů jste vycházela při navržení časového harmonogramu a tvorbě rozpočtu komunikačního plánu? Odpověděla zcela.
2. Akceptuje taneční škola Vámi předložený rozpočet? Odpověděla zcela.
3. Není sílící konkurence, jak píšete na str. 46 ve SWOT analýze, spíše hrozba než slabá stránka? Odpověděla zcela.
doc. Kozák:
1. Výstižně objasněte průběh nákladů (křivku) z pohledu efektivity návratnosti investice? Odpověděla částečně.
2. Vysvětlete Vaše doporučení, jak se může firma registrovat zdarma na webu za účelem její propagace? Odpověděla zcela.