Cílem této práce je vytvořit návrh plánu marketingové komunikace pro firmu XY, která se zabývá velkoobchodní i maloobchodní činností v oblasti prodeje hraček. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí, na část teoretickou a praktickou. První část tvoří teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace a marketingového komunikačního mixu. Ve druhé části práce je popsána firma XY, její současné komunikační aktivity a návrh plánu marketingové komunikace na rok 2013.
Anotace v angličtině
The goal of this document is to create a plan of marketing communication for the company XY, which engage wholesale and retail activities in sales of toys. This bachelor thesis is divided into two main parts, theoretical and practical part. The first part consists of theroretical knowledge of marketing communication and marketing communication mix. The second part describes the company XY, its current communication activities and a suggestion of marketing communication plan for 2013.
Cílem této práce je vytvořit návrh plánu marketingové komunikace pro firmu XY, která se zabývá velkoobchodní i maloobchodní činností v oblasti prodeje hraček. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí, na část teoretickou a praktickou. První část tvoří teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace a marketingového komunikačního mixu. Ve druhé části práce je popsána firma XY, její současné komunikační aktivity a návrh plánu marketingové komunikace na rok 2013.
Anotace v angličtině
The goal of this document is to create a plan of marketing communication for the company XY, which engage wholesale and retail activities in sales of toys. This bachelor thesis is divided into two main parts, theoretical and practical part. The first part consists of theroretical knowledge of marketing communication and marketing communication mix. The second part describes the company XY, its current communication activities and a suggestion of marketing communication plan for 2013.
Prostudujte literaturu vztahující se k danému tématu.
II. Praktická část
Popište dosavadní činnost firmy a definujte cílovou skupinu.
Vypracujte vhodné marketingové analýzy.
Analyzujte aktuální komunikační aktivity firmy.
Navrhněte plán marketingové komunikace na rok 2013 včetně ekonomické náročnosti a časové realizace.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte literaturu vztahující se k danému tématu.
II. Praktická část
Popište dosavadní činnost firmy a definujte cílovou skupinu.
Vypracujte vhodné marketingové analýzy.
Analyzujte aktuální komunikační aktivity firmy.
Navrhněte plán marketingové komunikace na rok 2013 včetně ekonomické náročnosti a časové realizace.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina, 2005. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 80-247-1095-1.
FORET, Miroslav, 2011. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOBERA, Pavel, 1995. Reklama & marketing. 1.vyd. Brno: Dimar.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ, 2010. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3622-8.
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk. ISBN 80-86898-48-2.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina, 2005. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 80-247-1095-1.
FORET, Miroslav, 2011. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOBERA, Pavel, 1995. Reklama & marketing. 1.vyd. Brno: Dimar.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ, 2010. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3622-8.
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk. ISBN 80-86898-48-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 53 bodů
Ing. Kubíčková, Ph.D.:
1. Co je podle vás největší slabou stránkou firmy? Odpověděla zcela.
2. Měla jste stanoven nějaký finanční limit pro návrh plánu marketingové komunikace? Odpověděla zcela.
3. Jaká je cena jednoho kusu omalovánek? Odpověděla zcela.
Oponent BP: 50 bodů
Ing. Vorlová:
1. V kap. 5.7. uvádíte vývoj celkových tržeb firmy. Pro lepší posouzení vhodnosti a struktury komunikačních nástrojů by bylo vhodné uvést poměr tržeb firmy v jednotlivých oblastech prodeje (tzn. maloobchod, velkoobchod a internetový prodej) - prosím uveďte v přehledné tabulce. Odpověděla zcela.
2. V kap. 7.1. provádíte průzkum konečných zákazníků trhu hraček - konkrétně jako "průzkum v terénu" u 58 respondentů. Kde a na základě čeho byli respondenti oslovováni? Proč nebyli osloveni přímo zákazníci prodejny ve Zlíně? Odpověděla zcela.
3. Analýza konkurence i návrh komunikačních aktivit je zaměřen převážně na maloobchodní prodej na Zlínsku. Z jakého důvodu, když součástí práce je i propagace internetového obchodu, kde se omezujete jen na 3 základní návrhy? Odpověděla zcela.