V práci bude zkoumána spokojenost zákazníků s nabízeným sortimentem a službami CK Zlíntour trips. Bude proveden průzkum pomocí dotazníku, zjištěné informace budou zpracovány a analyzovány. Dle zjištěných výsledků bude podán návrh ke zlepšení spokojenosti zákazníků CK Zlíntour trips.
Anotace v angličtině
In the thesis will be examined customers satisfaction with the offered assortment and the services of the travel agency Zlintour trips. The research will be done with the questionnaire and the ascertained information will be processed and analyzed. According the ascertained results the suggestion will be given in order to improve customers satisfaction.
V práci bude zkoumána spokojenost zákazníků s nabízeným sortimentem a službami CK Zlíntour trips. Bude proveden průzkum pomocí dotazníku, zjištěné informace budou zpracovány a analyzovány. Dle zjištěných výsledků bude podán návrh ke zlepšení spokojenosti zákazníků CK Zlíntour trips.
Anotace v angličtině
In the thesis will be examined customers satisfaction with the offered assortment and the services of the travel agency Zlintour trips. The research will be done with the questionnaire and the ascertained information will be processed and analyzed. According the ascertained results the suggestion will be given in order to improve customers satisfaction.
Prostudujte odbornou literaturu se vztahem ke zvolenému tématu.
II. Praktická část
Vytvořte dotazník ke zjištění spokojenosti zákazníků CK Zlíntour trips.
Proveďte dotazníkové šetření spokojenosti zákazníků CK Zlíntour trips.
Zpracujte a analyzujte zjištěné informace.
Na základě vyhodnocení dotazníků navrhněte možná řešení ke zlepšení spokojenosti zákazníků CK Zlíntour trips.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu se vztahem ke zvolenému tématu.
II. Praktická část
Vytvořte dotazník ke zjištění spokojenosti zákazníků CK Zlíntour trips.
Proveďte dotazníkové šetření spokojenosti zákazníků CK Zlíntour trips.
Zpracujte a analyzujte zjištěné informace.
Na základě vyhodnocení dotazníků navrhněte možná řešení ke zlepšení spokojenosti zákazníků CK Zlíntour trips.
Závěr
Seznam doporučené literatury
DROBNÁ, Daniela a Eva MORÁVKOVÁ, 2007. Cestovní ruch. Praha: Fortuna.
ISBN 80-7168-901-7.
KOTLER, Philip, 2007. Marketing management. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1359-5.
ORIEŠKA, Ján, 1999. Metodika činnosti průvodce cestovního ruchu. Praha: Idea Servis. ISBN 978-80-85970-68-5.
ORIEŠKA, Ján, 1999. Technika služeb cestovního ruchu. Praha: Idea Servis
ISBN 80-85970-30-9.
PETRŮ, Zdeňka, 2007. Základy ekonomiky cestovního ruchu. Praha: Idea Servis
ISBN 978-80-85970-55-5.
PRAŽSKÁ, Lenka, 2002. Obchodní podnikání. Praha: Management Press. ISBN 8072610597.
STAŇKOVÁ, Pavla, 2010. Marketing obchodu a služeb: studijní pomůcka pro distanční studium. Zlín: Univerzita Tomáše Bati. ISBN 978-80-7318-927-3.
STORBACKA, Kaj a Jarmo R. LEHTINEN, 2002. Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada. ISBN 80-7169-813-X.
Seznam doporučené literatury
DROBNÁ, Daniela a Eva MORÁVKOVÁ, 2007. Cestovní ruch. Praha: Fortuna.
ISBN 80-7168-901-7.
KOTLER, Philip, 2007. Marketing management. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1359-5.
ORIEŠKA, Ján, 1999. Metodika činnosti průvodce cestovního ruchu. Praha: Idea Servis. ISBN 978-80-85970-68-5.
ORIEŠKA, Ján, 1999. Technika služeb cestovního ruchu. Praha: Idea Servis
ISBN 80-85970-30-9.
PETRŮ, Zdeňka, 2007. Základy ekonomiky cestovního ruchu. Praha: Idea Servis
ISBN 978-80-85970-55-5.
PRAŽSKÁ, Lenka, 2002. Obchodní podnikání. Praha: Management Press. ISBN 8072610597.
STAŇKOVÁ, Pavla, 2010. Marketing obchodu a služeb: studijní pomůcka pro distanční studium. Zlín: Univerzita Tomáše Bati. ISBN 978-80-7318-927-3.
STORBACKA, Kaj a Jarmo R. LEHTINEN, 2002. Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada. ISBN 80-7169-813-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 35 bodů
Ing. Londová:
1. Objasněte význam SWOT analýzy pro Vaši práci a zdroje, z nichž jste čerpala při jejím sestavení. - odpověděla částečně
2. Která z navržených opatření bude CK Zlíntour trips realizovat? - odpověděla zcela
Oponent BP: 27 bodů
Ing. Šedová, Ph.D.:
Vašeho dotazníkového šetření se účastnilo 210 klientů, což je 100% návratnost. To je velmi neobvyklé. Jakým motivačním faktorem jste toho dosáhla? - odpověděla částečně
Jak jste dotazníky klientům rozesílala? (dopis nebo e-mail?) viz str. 31 - odpověděla zcela
Co vyplynulo ze SWOT analýzy? Neuvádíte ani důvod analýzy, ani výsledky a výstupy pro firmu (viz komentář výše). - odpověděla částečně
doc. Ing. Kacr, CSc.:
K práci je přiložen dotazník. Nemyslíte, že jeho grafická forma respondenty spíše odpuzuje? - neodpověděla