Bakalářská práce bude obsahovat návrh komunikačního plánu pro vybranou činnost společnosti PENTO, s.r.o. V teoretické části bude krátké seznámení s pojmy marketing, komunikační plán, strategická analýza a marketingový výzkum. V praktické části bude provedena analýza současného stavu podniku pomocí některých ekonomických analýz. Nejprve bude v těchto částech provedena SWOT analýza a rozbor konkurence i zákazníků. Poté proběhne zjištění stávajícího komunikačního mixu a bude proveden výzkum efektivnosti komunikačních aktivit. Následně bude v analytické části sestaven komunikační plán s rozpočtem a časovým plánem na jeden podnikatelský rok. Závěrem práce bude doporučení a zhodnocení efektivnosti navrhovaných změn.
Anotace v angličtině
Bachelor work will include the proposal of communication activities of selected activities of company PENTO, s.r.o. In the theoretical part will be introduced with important terms such as marketing, communication plan, strategy analysis and marketing research. The current status of business with some economic analyses will be analyzed in the practical part. First of all the SWOT analysis and analysis of customer and competition will be performed. Then existing communication mix will determine and research of efficiency communication activities will be made. Subsequently communication plan with budget and schedule for one business year will be compiled. Recommendation and evaluation of efficiency of the proposed changes will be at the end of work.
Klíčová slova
opravárenství, marketingová komunikace, SWOT, marketingový výzkum, marketingový plán
Klíčová slova v angličtině
repairs, marketing communication, SWOT, marketing research, marketing plan
Rozsah průvodní práce
76
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce bude obsahovat návrh komunikačního plánu pro vybranou činnost společnosti PENTO, s.r.o. V teoretické části bude krátké seznámení s pojmy marketing, komunikační plán, strategická analýza a marketingový výzkum. V praktické části bude provedena analýza současného stavu podniku pomocí některých ekonomických analýz. Nejprve bude v těchto částech provedena SWOT analýza a rozbor konkurence i zákazníků. Poté proběhne zjištění stávajícího komunikačního mixu a bude proveden výzkum efektivnosti komunikačních aktivit. Následně bude v analytické části sestaven komunikační plán s rozpočtem a časovým plánem na jeden podnikatelský rok. Závěrem práce bude doporučení a zhodnocení efektivnosti navrhovaných změn.
Anotace v angličtině
Bachelor work will include the proposal of communication activities of selected activities of company PENTO, s.r.o. In the theoretical part will be introduced with important terms such as marketing, communication plan, strategy analysis and marketing research. The current status of business with some economic analyses will be analyzed in the practical part. First of all the SWOT analysis and analysis of customer and competition will be performed. Then existing communication mix will determine and research of efficiency communication activities will be made. Subsequently communication plan with budget and schedule for one business year will be compiled. Recommendation and evaluation of efficiency of the proposed changes will be at the end of work.
Klíčová slova
opravárenství, marketingová komunikace, SWOT, marketingový výzkum, marketingový plán
Klíčová slova v angličtině
repairs, marketing communication, SWOT, marketing research, marketing plan
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu související s marketingovou komunikací.
II. Praktická část
Popište činnost společnosti a vypracujte potřebné ekonomické analýzy.
Proveďte analýzu současné komunikace ve společnosti.
Sestavte komunikační plán opravárenské činnosti ve společnosti včetně doporučení.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu související s marketingovou komunikací.
II. Praktická část
Popište činnost společnosti a vypracujte potřebné ekonomické analýzy.
Proveďte analýzu současné komunikace ve společnosti.
Sestavte komunikační plán opravárenské činnosti ve společnosti včetně doporučení.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, Martina, 2005. Jak využít internet v marketingu: Krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. první. Praha 7: Grada Publishing, a.s., ISBN 80-247-1095-1.
[2] COOPER, John a Peter LANE, 1999. Marketingové plánování: Praktická příručka manažera. 1. vyd. Praha 7: Grada Publishing, spol.s.r.o., ISBN 80-7169-641-2.
[3]KOTLER, Philip, 2007. Moderní marketing. 1.vyd. Praha: Grada publishing, ISBN 978-80-247-1545-2.
[4] PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ, 2010. Moderní marketingová komunikace. 1.vyd. Praha 7: Grada Publishing, a.s., ISBN 978-80-247-3622-8.
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o., ISBN 80-86898-48-2.
[6] VYSEKALOVÁ, Jitka a Růžena KOMÁRKOVÁ, 2001. Psychologie reklamy. první vydání. Praha 7: Grada Publishing, spol.s.r.o., ISBN 80-247-9067-X.
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, Martina, 2005. Jak využít internet v marketingu: Krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. první. Praha 7: Grada Publishing, a.s., ISBN 80-247-1095-1.
[2] COOPER, John a Peter LANE, 1999. Marketingové plánování: Praktická příručka manažera. 1. vyd. Praha 7: Grada Publishing, spol.s.r.o., ISBN 80-7169-641-2.
[3]KOTLER, Philip, 2007. Moderní marketing. 1.vyd. Praha: Grada publishing, ISBN 978-80-247-1545-2.
[4] PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ, 2010. Moderní marketingová komunikace. 1.vyd. Praha 7: Grada Publishing, a.s., ISBN 978-80-247-3622-8.
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o., ISBN 80-86898-48-2.
[6] VYSEKALOVÁ, Jitka a Růžena KOMÁRKOVÁ, 2001. Psychologie reklamy. první vydání. Praha 7: Grada Publishing, spol.s.r.o., ISBN 80-247-9067-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 52 bodů
Ing. Juráň:
1. Který z navržených komunikačních kanálů bude mít největší vliv na růst tržeb společnosti a proč? Odpověděla zcela.
2. Do jaké míry (kvalifikovaný odhad v %) byl návrh nového komunikačního mixu ovlivněn výsledky dotazníkového výzkumu? Odpověděla zcela.
Oponent BP: 46 bodů
Ing. Krenar:
1. Měla jste možnost své zlepšující návrhy předem konzultovat s vedením společnosti? Jaké byly jejich reakce? Odpověděla zcela.
doc. Kozák:
1. Objasněte, jaký je rozdíl mezi pojmy propagace a komunikace? Odpověděla zcela.
2. U SWOT analýzy patřičně vysvětlete souvislosti a zařazení uváděných poznatky z hlediska jejich původu (vnitřní a vnější faktory). Odpověděla částečně.
Ing. Laštůvka:
1. Pro jakou cílovou skupinu byl určen event (večírek)? Odpověděla zcela.