Tato bakalářská práce pojednává o přípravě veletrhu Stavebnictví-Therm z pohledu organizátora. V teoretické části se práce zabývá zpracováním odborné literatury týkající se veletrhů a výstav, jejich příprav a marketingové komunikace. V praktické části se zaměřuje na výběr propagačních prostředků, které se pokouší o zvýšení povědomí a návštěvnosti veletrhu Stavebnictví-Therm. Jejich účinnost zjišťuje pomocí dotazníkového šetření, na základě jehož dochází k následujícímu vyhodnocení a závěrům.
Anotace v angličtině
My dissertation is looking at the preparation work for convention of Stavebnictví-Therm from an organizer?s point of view. The theoretical section outlines processing
the non-fiction regarding conventions and exhibitions while underpinning their preparation and marketing communication. The practical bit highlights the means of marketing promotions and how they can raise people?s consciousness with regard to attendance
of Stavebnictví-Therm. The influence is summarized through a questionnaire-based research followed by relevant results and due outcome.
trade fair, exhibition, organizer, exhibitor, visitor, propagation, means of promotion, nomenclature
Rozsah průvodní práce
75 s. (96 215 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce pojednává o přípravě veletrhu Stavebnictví-Therm z pohledu organizátora. V teoretické části se práce zabývá zpracováním odborné literatury týkající se veletrhů a výstav, jejich příprav a marketingové komunikace. V praktické části se zaměřuje na výběr propagačních prostředků, které se pokouší o zvýšení povědomí a návštěvnosti veletrhu Stavebnictví-Therm. Jejich účinnost zjišťuje pomocí dotazníkového šetření, na základě jehož dochází k následujícímu vyhodnocení a závěrům.
Anotace v angličtině
My dissertation is looking at the preparation work for convention of Stavebnictví-Therm from an organizer?s point of view. The theoretical section outlines processing
the non-fiction regarding conventions and exhibitions while underpinning their preparation and marketing communication. The practical bit highlights the means of marketing promotions and how they can raise people?s consciousness with regard to attendance
of Stavebnictví-Therm. The influence is summarized through a questionnaire-based research followed by relevant results and due outcome.
trade fair, exhibition, organizer, exhibitor, visitor, propagation, means of promotion, nomenclature
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte odbornou literaturu týkající se výstav a veletrhů vzhledem k jejich propagaci.
II. Praktická část
Navrhněte marketingové nástroje propagace.
Vyhodnoťte účinnost reklamních prostředků.
Na základě výsledků formulujte závěry.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte odbornou literaturu týkající se výstav a veletrhů vzhledem k jejich propagaci.
II. Praktická část
Navrhněte marketingové nástroje propagace.
Vyhodnoťte účinnost reklamních prostředků.
Na základě výsledků formulujte závěry.
Závěr
Seznam doporučené literatury
MALÝ, Václav, 2008. Marketingový výzkum: Teorie a praxe. Vyd. 2. Česká republika: Oeconomica. ISBN 978-80-245-1326-3.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Jana JAHODOVÁ, 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha: GRADA Publishing, a. s. ISBN 978-80-247-3622-8.
SVOBODA, Václav, 2001. Základy public relations: Učební text. Zlín: Institut reklamní tvorby a marketingových komunikací UTB.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ, 2007. Reklama: Jak dělat reklamu. 2. aktualizované a rozšířené vydání. Praha: GRADA Publishing, a. s. ISBN 978-80-247-2001-2.
VYSEKALOVÁ, Jitka, Monika HRUBALOVÁ a Jana GIRGAŠOVÁ, 2004. Veletrhy a výstavy: Efektivní prezentace pro úspěšný prodej. Praha: GRADA Publishing, a. s. ISBN 80-247-0894-9.
Seznam doporučené literatury
MALÝ, Václav, 2008. Marketingový výzkum: Teorie a praxe. Vyd. 2. Česká republika: Oeconomica. ISBN 978-80-245-1326-3.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Jana JAHODOVÁ, 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha: GRADA Publishing, a. s. ISBN 978-80-247-3622-8.
SVOBODA, Václav, 2001. Základy public relations: Učební text. Zlín: Institut reklamní tvorby a marketingových komunikací UTB.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ, 2007. Reklama: Jak dělat reklamu. 2. aktualizované a rozšířené vydání. Praha: GRADA Publishing, a. s. ISBN 978-80-247-2001-2.
VYSEKALOVÁ, Jitka, Monika HRUBALOVÁ a Jana GIRGAŠOVÁ, 2004. Veletrhy a výstavy: Efektivní prezentace pro úspěšný prodej. Praha: GRADA Publishing, a. s. ISBN 80-247-0894-9.
Přílohy volně vložené
fotografie z veletrhu, logo veletrhu
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 50 bodů
Ing. Kubíčková, Ph.D.:
1. Které z veletrhů v ČR jsou konkurenty veletrhu Stavebnictví-Therm ve Zlíně? Odpověděla zcela.
2. Co bylo příčinou neuskutečnění prezentace v pořadech komerční televize? Odpověděla zcela.
3. Jaká je účast zahraničních vystavovatelů na veletrhu? Odpověděla zcela.
Oponent BP: 43 bodů
Ing. Krenar:
1. Znáte nějaké konkurenty veletrhu Stavebnictví-Therm pořádané ve Zlínském regionu? V čem tkví konkureční výhoda právě veletrhu Stavebnictví-Therm oproti ostatním? Odpověděla zcela.
2. Měla jste možnost svůj zlepšující návrh konzultovat s vedením společnosti? Jaké byly jeho reakce? Odpověděla zcela.
Ing. Laštůvka:
1. Jaká je struktura vystavovatelů? Je stabilní nebo se v posledních letech výrazně změnila? Odpověděla zcela.
2. Jaký je poměr z oboru stavebnictví a oboru tepla a vytápění? Odpověděla zcela.