Tato práce se zabývá marketingovou komunikací Rádia Blaník s ohledem na cílovou skupinu. V teoretické části je popsán marketingový mix rozhlasových stanic a jejich marketingová komunikace. Produktem rozhlasové stanice je vysílání. V práci je analyzována marketingová komunikace Rádia Blaník s ohledem na cílovou skupinu tohoto média. Autor odpovídá na otázku správného nastavení marketingové komunikace Rádia Blaník průzkumem. Dotazníkový průzkum, jehož výsledky jsou součástí této práce, byl proveden mezi posluchači Rádia Blaník a návštěvníky veřejných akcí Rádia Blaník. Autor analyzuje a srovnává cílovou skupinu Rádia Blaník. Srovnání je provedeno mezi výsledky průzkumu a původní představou o cílové skupině.
Anotace v angličtině
This work analyses marketing mix and marketing communications of radio stations, in actual Marketing communications Radio Blaník in relation to its target audience. Radio broadcasting is their product. In this work the author describes marketing communications in the privite radio station - Radio Blaník. Part of this work is the analysis of investigation among listeners of Radio Blaník. The Author compares to results of the investigation with an actual situation in marketing communications with regard for the target audience.
Radio station, Radio Blanik, Marketing mix, Marketing communications, Segmentation market place of Radio Blanik, Market targeting Radio Blanik, Positioning Radio Blanik
Rozsah průvodní práce
98 s., 26 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce se zabývá marketingovou komunikací Rádia Blaník s ohledem na cílovou skupinu. V teoretické části je popsán marketingový mix rozhlasových stanic a jejich marketingová komunikace. Produktem rozhlasové stanice je vysílání. V práci je analyzována marketingová komunikace Rádia Blaník s ohledem na cílovou skupinu tohoto média. Autor odpovídá na otázku správného nastavení marketingové komunikace Rádia Blaník průzkumem. Dotazníkový průzkum, jehož výsledky jsou součástí této práce, byl proveden mezi posluchači Rádia Blaník a návštěvníky veřejných akcí Rádia Blaník. Autor analyzuje a srovnává cílovou skupinu Rádia Blaník. Srovnání je provedeno mezi výsledky průzkumu a původní představou o cílové skupině.
Anotace v angličtině
This work analyses marketing mix and marketing communications of radio stations, in actual Marketing communications Radio Blaník in relation to its target audience. Radio broadcasting is their product. In this work the author describes marketing communications in the privite radio station - Radio Blaník. Part of this work is the analysis of investigation among listeners of Radio Blaník. The Author compares to results of the investigation with an actual situation in marketing communications with regard for the target audience.
Radio station, Radio Blanik, Marketing mix, Marketing communications, Segmentation market place of Radio Blanik, Market targeting Radio Blanik, Positioning Radio Blanik
Zásady pro vypracování
1. Specifikujte marketingový mix v případě rozhlasové stanice.
2. Charakterizujte Corporate Identity rozhlasové stanice.
3. Popište a analyzujte rozhlasovou stanici Rádio Blaník z hlediska marketingového mixu a marketingových komunikací.
4. Pomocí dotazování konfrontujte definované prvky marketingové komunikace Rádia Blaník s reálným stavem.
Zásady pro vypracování
1. Specifikujte marketingový mix v případě rozhlasové stanice.
2. Charakterizujte Corporate Identity rozhlasové stanice.
3. Popište a analyzujte rozhlasovou stanici Rádio Blaník z hlediska marketingového mixu a marketingových komunikací.
4. Pomocí dotazování konfrontujte definované prvky marketingové komunikace Rádia Blaník s reálným stavem.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Publishing Grada 2001.
PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J. Marketingová komunikace.Praha: Publishing Grada 2003.ISBN 80-247-0254-1.
JIRÁK, J., KÖPPLOVÁ, B. Média a společnost.Praha: Portál 2003.ISBN 80-7178-697-7.
VYSEKALOVÁ, J., KOMÁRKOVÁ, R. Psychologie reklamy. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-247-0402-1
KŘÍŽEK, Z., CRHA, I. Jak psát reklamní text.2. vyd.Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0556-7.
TELLIS, G. J. Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada Publishing 2000. ISBN 80-7169-997-7.
Lesley, Ph. Public Relations, teorie a praxe. Praha: Victoria Publishing 1995.ISBN 80-85865-15-7.
SVOBODA, V. Corporate identity. Zlín: Univerzita Tomáše Bati 2004. ISBN 80-7318-106-1.
STORBACKA, K., LEHTINEN, R. J. Řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd.Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-7169-813-X.
NĚMEC, P. Public relations, Praxe komunikace s veřejností. Praha: Management Press 1996. ISBN 80-85943-20-4.
VYSEKALOVÁ, J. Analýza image. Brno: MOSPRA, 1994.
HRADISKÁ, E. Psychologická hodnota corporate image.Ročenka MOSPRA 2001 -2002. Zlín: MOSPRA, 2003. ISBN: 80-238-7521-3.
SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati 2003. ISBN 80-7318-140-1.
MARŠÍK, J. Úvod do teorie rozhlasového programu. Praha:Karolinum, 1995.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Publishing Grada 2001.
PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J. Marketingová komunikace.Praha: Publishing Grada 2003.ISBN 80-247-0254-1.
JIRÁK, J., KÖPPLOVÁ, B. Média a společnost.Praha: Portál 2003.ISBN 80-7178-697-7.
VYSEKALOVÁ, J., KOMÁRKOVÁ, R. Psychologie reklamy. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-247-0402-1
KŘÍŽEK, Z., CRHA, I. Jak psát reklamní text.2. vyd.Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0556-7.
TELLIS, G. J. Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada Publishing 2000. ISBN 80-7169-997-7.
Lesley, Ph. Public Relations, teorie a praxe. Praha: Victoria Publishing 1995.ISBN 80-85865-15-7.
SVOBODA, V. Corporate identity. Zlín: Univerzita Tomáše Bati 2004. ISBN 80-7318-106-1.
STORBACKA, K., LEHTINEN, R. J. Řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd.Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-7169-813-X.
NĚMEC, P. Public relations, Praxe komunikace s veřejností. Praha: Management Press 1996. ISBN 80-85943-20-4.
VYSEKALOVÁ, J. Analýza image. Brno: MOSPRA, 1994.
HRADISKÁ, E. Psychologická hodnota corporate image.Ročenka MOSPRA 2001 -2002. Zlín: MOSPRA, 2003. ISBN: 80-238-7521-3.
SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati 2003. ISBN 80-7318-140-1.
MARŠÍK, J. Úvod do teorie rozhlasového programu. Praha:Karolinum, 1995.