Práca sa zaoberá v hlavnom bode analýzou grafických štúdií a agentúr na Slovensku. Ich fungovaním a prezentáciou s ohľadom na ich výnimočnosť na slovenskom reklamnom trhu. Tejto práci predchádza úvod v podobe dokumentovania udalostí v svetových, ale aj slovenských dejinách, ktoré prispeli k podobe grafického dizajnu v akej sa nachádza dnes.
Anotace v angličtině
This thesis deals in the main point with analysis graphic studios and agencies in Slovakia. Its operation and presentation with regard of their uniqueness at Slovak advertising market. Proceeded by an introduction in the form of documenting events in the worlds, but also in Slovak history, which contributed to the form of graphic design in what is today
Práca sa zaoberá v hlavnom bode analýzou grafických štúdií a agentúr na Slovensku. Ich fungovaním a prezentáciou s ohľadom na ich výnimočnosť na slovenskom reklamnom trhu. Tejto práci predchádza úvod v podobe dokumentovania udalostí v svetových, ale aj slovenských dejinách, ktoré prispeli k podobe grafického dizajnu v akej sa nachádza dnes.
Anotace v angličtině
This thesis deals in the main point with analysis graphic studios and agencies in Slovakia. Its operation and presentation with regard of their uniqueness at Slovak advertising market. Proceeded by an introduction in the form of documenting events in the worlds, but also in Slovak history, which contributed to the form of graphic design in what is today
Rozsah teoretické práce minimálně 40 - 45 stran + přílohy, odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz směrnice rektora č. 15/2010) ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 kusy výtisků elektronické podoby práce a 1 výtisk graficky zpracované práce, která má volnější grafickou podobu.
1. Teoretická část:
Analýza dat, hledání a definování výjimečnosti vybraných subjektů
2. Praktická část:
CI a manuál vlastního studia
Dále na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
Rozsah teoretické práce minimálně 40 - 45 stran + přílohy, odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz směrnice rektora č. 15/2010) ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 kusy výtisků elektronické podoby práce a 1 výtisk graficky zpracované práce, která má volnější grafickou podobu.
1. Teoretická část:
Analýza dat, hledání a definování výjimečnosti vybraných subjektů
2. Praktická část:
CI a manuál vlastního studia
Dále na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
doporučené zdroje:
veškeré knihovnické a jiné fondy s literaturou na území ČR, SK, EU, webové stránky vztahující se k tématu, odborné časopisy a další literatura po konzultaci s vedoucím práce.
Seznam doporučené literatury
doporučené zdroje:
veškeré knihovnické a jiné fondy s literaturou na území ČR, SK, EU, webové stránky vztahující se k tématu, odborné časopisy a další literatura po konzultaci s vedoucím práce.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Projekt grafického studia - vlastní firma - byl prezentován v malém rozsahu vizuálu. Koncepce poměrně statická a archaická. Studentka reagovala na otázky o značce ve vztahu k názvu sice snaživě, ale nepřesvědčivě. Celkový dojem z manuálu - dobrý. Kvalita provedení dobrá, idea a koncept slabý.