Práce popisuje vnější komunikaci vybraných tří vzdělávacích institucí, které se zaměřují na obor marketingových komunikací. Jedná se o jednu českou veřejnou vysokou školu, jednu českou soukromou vyšší odbornou školu a jednu vysokou školu na Slovensku. Na základě zjištění z analýz navrhuji zlepšení pro komunikaci Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.
Anotace v angličtině
The work describes external communication of three chosen educational institutions, which focus on the field of marketing communications. There is one Czech public university, one Czech private higher professional school and one university from Slovakia. According to results of the analyse I propose improvement for communication of the Faculty of Multimedia Communications, Tomas Bata University in Zlín.
Klíčová slova
marketing, komunikace, konkurence, vysoká škola, vzdělání
Práce popisuje vnější komunikaci vybraných tří vzdělávacích institucí, které se zaměřují na obor marketingových komunikací. Jedná se o jednu českou veřejnou vysokou školu, jednu českou soukromou vyšší odbornou školu a jednu vysokou školu na Slovensku. Na základě zjištění z analýz navrhuji zlepšení pro komunikaci Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.
Anotace v angličtině
The work describes external communication of three chosen educational institutions, which focus on the field of marketing communications. There is one Czech public university, one Czech private higher professional school and one university from Slovakia. According to results of the analyse I propose improvement for communication of the Faculty of Multimedia Communications, Tomas Bata University in Zlín.
Klíčová slova
marketing, komunikace, konkurence, vysoká škola, vzdělání
1. Dostupné informační zdroje zabývající se tématem marketingu vysokých škol.
2. Identifikace současného stavu vnější komunikace vybraných konkurentů a FMK UTB a zhodnocení situace na trhu vysokých škol.
3. Analýza zvolených konkurentů.
4. Syntéza výsledků z dílčích výzkumů vnějšího prostředí zvolených vysokých škol.
5. Projekt - návrh doplnění komunikace FMK UTB o nové prostředky, porovnání s konkurencí.
Zásady pro vypracování
1. Dostupné informační zdroje zabývající se tématem marketingu vysokých škol.
2. Identifikace současného stavu vnější komunikace vybraných konkurentů a FMK UTB a zhodnocení situace na trhu vysokých škol.
3. Analýza zvolených konkurentů.
4. Syntéza výsledků z dílčích výzkumů vnějšího prostředí zvolených vysokých škol.
5. Projekt - návrh doplnění komunikace FMK UTB o nové prostředky, porovnání s konkurencí.
Seznam doporučené literatury
HANNAGAN, T. J. Marketing pro neziskový sektor, 1. vyd. Praha: Management Press, 1996. 208 s. ISBN 80-85943-07-7.
HORÁKOVÁ, I., STEJSKALOVÁ, D., ŠKAPOVÁ, H. Strategie firemní komunikace, 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 236 s. ISBN 80-85943-99-9.
SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 552 s. ISBN 80-7226-252-1.
SVĚTLÍK, J. Marketing školy.1. vyd. Zlín: EKKA, 1996. 384 s. ISBN 80-902200-8-8.
TELLIS, G. J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada publishing, 2000. 620 s. ISBN 80-7169-997-7.
Seznam doporučené literatury
HANNAGAN, T. J. Marketing pro neziskový sektor, 1. vyd. Praha: Management Press, 1996. 208 s. ISBN 80-85943-07-7.
HORÁKOVÁ, I., STEJSKALOVÁ, D., ŠKAPOVÁ, H. Strategie firemní komunikace, 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 236 s. ISBN 80-85943-99-9.
SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 552 s. ISBN 80-7226-252-1.
SVĚTLÍK, J. Marketing školy.1. vyd. Zlín: EKKA, 1996. 384 s. ISBN 80-902200-8-8.
TELLIS, G. J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada publishing, 2000. 620 s. ISBN 80-7169-997-7.