Bakalářská práce na téma "Inovační proces výrobků módního průmyslu zaměřen na nové technologie" se zabývá inovací v podniku a aplikací marketingového výzkumu. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na inovaci, marketingový výzkum a na současné nové textilní technologie. V praktické části je představena firma RV Fashion Style a proveden dotazníkový výzkum, který slouží k jeho vyhodnocení a k informacím pro dokončení práce.
Anotace v angličtině
Thesis on the theme "Innovative process products of fashion infustry focuses on new technology" deals with innovation in the company anf applications of marketing research. The work includes theoretical and practical part. The theoretical part is focused on innovation, marketing research and present new technology. In the practical part of the company is introduced Fashion RV Style and a questionnaire research, which can be used to evaluace informatik and to complete the work.
Klíčová slova
inovace, inovační proces, životní cyklus, marketingový výzkum, nové technologie
Klíčová slova v angličtině
innovation, innovation process, life cycle, marketing research, new technologies
Rozsah průvodní práce
56 s. (52 489 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce na téma "Inovační proces výrobků módního průmyslu zaměřen na nové technologie" se zabývá inovací v podniku a aplikací marketingového výzkumu. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na inovaci, marketingový výzkum a na současné nové textilní technologie. V praktické části je představena firma RV Fashion Style a proveden dotazníkový výzkum, který slouží k jeho vyhodnocení a k informacím pro dokončení práce.
Anotace v angličtině
Thesis on the theme "Innovative process products of fashion infustry focuses on new technology" deals with innovation in the company anf applications of marketing research. The work includes theoretical and practical part. The theoretical part is focused on innovation, marketing research and present new technology. In the practical part of the company is introduced Fashion RV Style and a questionnaire research, which can be used to evaluace informatik and to complete the work.
Klíčová slova
inovace, inovační proces, životní cyklus, marketingový výzkum, nové technologie
Klíčová slova v angličtině
innovation, innovation process, life cycle, marketing research, new technologies
Zásady pro vypracování
Shromáždit teoretické informace inovačního procesu se zaměřením na technologie a marketingové procesy
Aplikovat teoretické poznatky na oděvní odvětví a podmínky trhu
Provést průzkumová marketingová šetření mezi spotřebiteli zaměřená na technologie a inovační proces
Formulovat doporučení a závěry pro danou firmu
Zásady pro vypracování
Shromáždit teoretické informace inovačního procesu se zaměřením na technologie a marketingové procesy
Aplikovat teoretické poznatky na oděvní odvětví a podmínky trhu
Provést průzkumová marketingová šetření mezi spotřebiteli zaměřená na technologie a inovační proces
Formulovat doporučení a závěry pro danou firmu
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada Publishing, 2007. 1 048 s. ISBN 978-80-247-1545-2. \vsp{1,5mm}
[2] SYNEK, Miloslav et al. Manažerská ekonomika. Praha: Grada Publishing, 2000. 452 s. ISBN 80-247-9069-6. \vsp{1,5mm}
[3] PITRA, Zbyněk. Inovační strategie. Praha: Grada Publishing, 1997. 177 s. ISBN 80-7169-461-4. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada Publishing, 2007. 1 048 s. ISBN 978-80-247-1545-2. \vsp{1,5mm}
[2] SYNEK, Miloslav et al. Manažerská ekonomika. Praha: Grada Publishing, 2000. 452 s. ISBN 80-247-9069-6. \vsp{1,5mm}
[3] PITRA, Zbyněk. Inovační strategie. Praha: Grada Publishing, 1997. 177 s. ISBN 80-7169-461-4. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila svoji Bc. práci, její strukturu a cíle práce. Studentka představila firmu RV Fashion Style s.r.o., dále představila teoretickou a praktickou část. Studentka shrnula klady a nedostatky zjištěná dotazníkovým šetřením. Studentka navrhla několik opatření - zlepšení propagace firmy, zviditelnění se v novinových periodikách, účast na veletrzích, výroba výrobků pro mladší generaci, inovaci materiálů apod. Cíl práce se podařilo dle studentky splnit. Bc. práce může pomoci firmě lépe se uplatnit na trhu.
Otázky vedoucího práce:
1. Z výzkumu vyplynulo, že zákazníci mají o inovace zájem. U kterých výrobků bude
největší poptávka? Kam bude vývoj trhu směřovat?
Odp.: U dámských kostýmků a pánských obleků. Z dotazníku také vyplynulo, že spotřebitelé chtějí nové materiály - "nano technologie".
2. Mají o inovace zájem všechny věkové kategorie zákazníků, nebo je to jen generační
záležitost?
Odp.: Upřednostnila bych skupinu mladších zákazníků, která má větší kupní sílu. Mají o inovace větší zájem.
3. Jaké případné hrozby firmě hrozí, pokud by inovace ignorovala?
Odp.: To by bylo, kdyby zákazníci přešli k jiné firmě, a to zejména, pokud by firma neinovovala.
Oponent:
1. Definujte termíny prototyp a nultá série. Jsou používány ve firmě RV Fashion?
Odp.: Prototyp je vzorový výrobek, který návrhářka navrhne jako model a firma se pak rozhodne, jestli jej zahrne do výroby, nultá série je první série. Ani jeden z těchto postupů firma nepoužívá.
2. Sleduje vedení firmy RV Fashion životní cykly svých produktů? Jak s nimi pracují?
Odp.: Ano, sleduje, proto se firma rozhodla inovovat výrobky.
3. Kdo ve firmě řídí inovační proces?
Odp.: O inovační proces se starají návrháři firmy, o inovaci rozhoduje gen. ředitel, který všechno kontroluje.
4. Popište inovační proces na konkrétním výrobku firmy RV Fashion.
Odp.: Firma už používá v oblecích tzv. vesmírný prach, který zmírňuje škodlivé vlivy, které vyzařují mobilní telefony.
Tomaštík: Co je inovační proces?
Odp.: Jde o to přidat výrobku nějakou novou hodnotu.
Sablik: Mně chybí otázka velikosti, otázka kvality materiálu. Jednotlivé otázky nejsou navzájem měřitelné. Otázek je celkem také málo. Je důležité, abyste prokázala, zda jste schopna svojí prací realizovat praxi skrze teorii.
Tomaštík: Celé téma práce je velmi zajímavé. Šokovaly mě některé otázky. Šlo spíše o marketingový výzkum než řešení inovačního procesu.
Sablik: Něco té práci chybí, je nedokončená.
Odp.: