Předkládaná bakalářská práce se zabývá problematikou činností distribučního centra. Práce je rozdělena do 2 základních částí. První teoretická část uvádí informace z odborné literatury, které úzce souvisejí s jednotlivými částmi distribučního centra. V druhé praktické části jsou popsány jednotlivé činnosti distribučního centra společnosti Ahold Czech Republic, a. s. Práce se zaměřuje na současný způsob vychystávání ve společnosti a na řešení kritických bodů vychystávání. Dále byla provedena analýza vychystávání pomocí RF terminálů a hlasové technologie. Závěrem práce je návrh na zavedení hlasové technologie ve vychystávání na distribučním centru společnosti Ahold.
Anotace v angličtině
The presented bachelor thesis deals with a task of an distribution centre activity. The thesis itself is divided into two major parts. First theoretical part presents information from professional literature, that are closely related to single parts of an distribution centre. In the second part there are described activities of the distribution centre of company Ahold Czech Republic, a. s. The work concentrates on current way of picking in the company and on the solution of critical issues of picking. Furthermore there has been done analysis of picking using RF terminals and voice technology. The work comes to conclusion to implement voice technology during picking in distribution centre company Ahold.
Logistics, distribution centre, picking, radio frequency terminals, voice technology
Rozsah průvodní práce
53 s. (61 885 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Předkládaná bakalářská práce se zabývá problematikou činností distribučního centra. Práce je rozdělena do 2 základních částí. První teoretická část uvádí informace z odborné literatury, které úzce souvisejí s jednotlivými částmi distribučního centra. V druhé praktické části jsou popsány jednotlivé činnosti distribučního centra společnosti Ahold Czech Republic, a. s. Práce se zaměřuje na současný způsob vychystávání ve společnosti a na řešení kritických bodů vychystávání. Dále byla provedena analýza vychystávání pomocí RF terminálů a hlasové technologie. Závěrem práce je návrh na zavedení hlasové technologie ve vychystávání na distribučním centru společnosti Ahold.
Anotace v angličtině
The presented bachelor thesis deals with a task of an distribution centre activity. The thesis itself is divided into two major parts. First theoretical part presents information from professional literature, that are closely related to single parts of an distribution centre. In the second part there are described activities of the distribution centre of company Ahold Czech Republic, a. s. The work concentrates on current way of picking in the company and on the solution of critical issues of picking. Furthermore there has been done analysis of picking using RF terminals and voice technology. The work comes to conclusion to implement voice technology during picking in distribution centre company Ahold.
Logistics, distribution centre, picking, radio frequency terminals, voice technology
Zásady pro vypracování
Analyzujte činnosti distribučního centra
Navrhněte řešení kritických bodů vychystávání v distribučním centru
Zaveďte hlasovou technologii ve vychystávání společnosti Ahold Czech Republic, a. s.
Zásady pro vypracování
Analyzujte činnosti distribučního centra
Navrhněte řešení kritických bodů vychystávání v distribučním centru
Zaveďte hlasovou technologii ve vychystávání společnosti Ahold Czech Republic, a. s.
Seznam doporučené literatury
[1] PERNICA, Petr. Logistika pro 21.století: 1.díl, 2.díl, 3.díl. Praha 3: Radix,spol. s r. o., 2005. \vsp{1,5mm}
[2] SIXTA, Josef a Václav MAČÁT. Logistika: Teorie a praxe. Brno: Computer Press, a. s., 2005. ISBN 80-251-0573-3. \vsp{1,5mm}
[3] EMMETT, Stuart. Řízení zásob: Jak minimalizovat náklady a maximalizovat hodnotu. Brno: Computer Press, a. s., 2008. ISBN 978-80-251-1828-3. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] PERNICA, Petr. Logistika pro 21.století: 1.díl, 2.díl, 3.díl. Praha 3: Radix,spol. s r. o., 2005. \vsp{1,5mm}
[2] SIXTA, Josef a Václav MAČÁT. Logistika: Teorie a praxe. Brno: Computer Press, a. s., 2005. ISBN 80-251-0573-3. \vsp{1,5mm}
[3] EMMETT, Stuart. Řízení zásob: Jak minimalizovat náklady a maximalizovat hodnotu. Brno: Computer Press, a. s., 2008. ISBN 978-80-251-1828-3. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí:
Jak ovlivňuje činnost distribučního centra problematika týkající se jeho dodavatelů?
Odp. mají uzavřené smlouvy. Problém: nedostatek zásoby. Dá se domluvit mimořádný závoz.
Otázky oponent:
1. Má zavedení Hlasové technologie nějaké nevýhody?
2. Jaké nároky klade Hlasová technologie na zaměstnance?
Odp. největší nárok je, že musí zaměstnanec projít kurzem, kdy nahrává svůj hlas do systému. Nevýhoda, že když je nachlazený, znovu musí nahrávat ten nachlazený hlas.
Málek: lze zadat kód?
Odp. Musí potvrzovat, musí se systémem komunikovat.
Konečný: co je produktivita vychystávačů?
Odp. Jak je rychlý. Jak rychle to vychystá.
Konečný: str. 40, týdenný produktivita vychystávače, nemáte tam jednotku.
Odp. Neuvedla jsem jednotky.