Bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem společnosti Miltra. V praktické části je komplexně popsána tato společnost a jsou vyhodnoceny analýzy. V závěru práce jsou uvedeny doporučení pro budoucnost této společnosti.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the marketing mixture od Miltra company. A total description of the company and a evaluation on the analysis is described in the practical part. At the close of the thesis there is the suggestion for the future of this company.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, analýza, Miltra
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing mixture, analysis, Miltra
Rozsah průvodní práce
59 s. (64 880 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem společnosti Miltra. V praktické části je komplexně popsána tato společnost a jsou vyhodnoceny analýzy. V závěru práce jsou uvedeny doporučení pro budoucnost této společnosti.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the marketing mixture od Miltra company. A total description of the company and a evaluation on the analysis is described in the practical part. At the close of the thesis there is the suggestion for the future of this company.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, analýza, Miltra
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing mixture, analysis, Miltra
Zásady pro vypracování
Formulujte teoretickou podstatu marketingového mixu společnosti MILTRA B, s. r. o.
Proveďte analýzu současného stavu marketingového mixu ve společnosti MILTRA B, s. r. o.
Na základě provedené analýzy formulujte návrhy a doporučení na zlepšení marketingového mixu společnosti MILTRA B, s. r. o.
Zásady pro vypracování
Formulujte teoretickou podstatu marketingového mixu společnosti MILTRA B, s. r. o.
Proveďte analýzu současného stavu marketingového mixu ve společnosti MILTRA B, s. r. o.
Na základě provedené analýzy formulujte návrhy a doporučení na zlepšení marketingového mixu společnosti MILTRA B, s. r. o.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada, 2001. 789 s. ISBN 80-247-0016-6. \vsp{1,5mm}
[2] TOMEK, Gustav, VÁVROVÁ, Věra. Marketing od myšlenek k realizaci. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2007. 308 s. ISBN 978-80-86946-45-0. \vsp{1,5mm}
[3] CLOW, Kenneth E., BAACK, Donald. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, a. s., 2008. 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada, 2001. 789 s. ISBN 80-247-0016-6. \vsp{1,5mm}
[2] TOMEK, Gustav, VÁVROVÁ, Věra. Marketing od myšlenek k realizaci. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2007. 308 s. ISBN 978-80-86946-45-0. \vsp{1,5mm}
[3] CLOW, Kenneth E., BAACK, Donald. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, a. s., 2008. 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího k obhajobě bakalářské práce:
1. V teoretické části se zmiňujete o tom, že pro stanovení ceny je důležitá i analýza
konkurence. Popište ve zkratce konkurenční prostředí společnosti MILTRA B, s. r. o..
Odpověď: Rozdělení na národní a mezinárodní produkt a tím spojená konkurence.
Otázky oponenta k obhajobě bakalářské práce:
1. Oboznámil ste zástupcu analyzovanej organizácie so závermi svojej bakalárskej
práce? Ak áno ? myslíte, že niektoré zo súboru Vami navrhovaných opatrení by
mohli byť realizované?
Odpověď: Návrh nové výrobní linky.