Cílem bakalářské práce na téma ,,Komparace různých druhů přepravy ? je vytvořit kalkula-ci a plán vybraných zakázek a navrhnout výhodné varianty při kombinacích druhů doprav s různými hmotnostmi a vzdálenostmi. Teoretická část je zaměřena na definování logistiky, dopravy a druhy doprav. V praktické části je vytvoření kalkulace a plánu přepravy vybra-ných zakázek pro firmu Dapa,s.r.o.
Anotace v angličtině
The aim of the Bachelor thesis on a topic ?Comparison of different types of transport? is to create a calculation and plan of selected orders and suggest advantageous variants of deli-ver species in combination with different weights and distances. The theoretical part is fo-cused on the definition of logistics, transport and delivering species. In the practical part is creation of the calculations and transportation plan selected orders for the company Dapa, ltd.
Klíčová slova
logistika, doprava, dělení dopravy, metody analýz.
Klíčová slova v angličtině
logistics, transport, Division of transport, methods of analysis.
Rozsah průvodní práce
60
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce na téma ,,Komparace různých druhů přepravy ? je vytvořit kalkula-ci a plán vybraných zakázek a navrhnout výhodné varianty při kombinacích druhů doprav s různými hmotnostmi a vzdálenostmi. Teoretická část je zaměřena na definování logistiky, dopravy a druhy doprav. V praktické části je vytvoření kalkulace a plánu přepravy vybra-ných zakázek pro firmu Dapa,s.r.o.
Anotace v angličtině
The aim of the Bachelor thesis on a topic ?Comparison of different types of transport? is to create a calculation and plan of selected orders and suggest advantageous variants of deli-ver species in combination with different weights and distances. The theoretical part is fo-cused on the definition of logistics, transport and delivering species. In the practical part is creation of the calculations and transportation plan selected orders for the company Dapa, ltd.
Klíčová slova
logistika, doprava, dělení dopravy, metody analýz.
Klíčová slova v angličtině
logistics, transport, Division of transport, methods of analysis.
Zásady pro vypracování
Vymezení základních pojmů dopravní logistiky.
Představení společnosti Dapa,s.r.o.
Vytvoření kalkulace a plánu přepravy vybraných zakázky.
Zásady pro vypracování
Vymezení základních pojmů dopravní logistiky.
Představení společnosti Dapa,s.r.o.
Vytvoření kalkulace a plánu přepravy vybraných zakázky.
Seznam doporučené literatury
[1]DRAHOTSKÝ, Ivo a Bohumil ŘEZNÍČEK. Logistika: procesy a jejich řízení. Brno: Computer Press, 2003.
ISBN 80-7226-521-0. \vsp{1,5mm}
[2]SIXTA, Josef a Václav MAČÁT. Logistika: teorie a praxe. Brno: CP Books, 2005.
ISBN 80-251-0573-3. \vsp{1,5mm}
[3]VOŠTOVÁ, Věra et al. Logistika odpadového hospodářství. Praha: České vysoké učení technické v Praze, 2009.
ISBN 978-80-01-04426-1. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce.
\vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1]DRAHOTSKÝ, Ivo a Bohumil ŘEZNÍČEK. Logistika: procesy a jejich řízení. Brno: Computer Press, 2003.
ISBN 80-7226-521-0. \vsp{1,5mm}
[2]SIXTA, Josef a Václav MAČÁT. Logistika: teorie a praxe. Brno: CP Books, 2005.
ISBN 80-251-0573-3. \vsp{1,5mm}
[3]VOŠTOVÁ, Věra et al. Logistika odpadového hospodářství. Praha: České vysoké učení technické v Praze, 2009.
ISBN 978-80-01-04426-1. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce.
\vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího k obhajobě bakalářské práce:
1. Seznámila jste s hlavními návrhy představitele firmy Dapa, spol. s r. o., s kterým jste spolupracovala? Jak hodnotí přínos Vaší práce pro společnost?
Společnost zavede.
Otázky oponenta k obhajobě bakalářské práce:
1. Jaký může být ekonomický efekt při zavedení navrhovaných opatření?
2. Byl podnik seznámen s návrhy na zlepšení a uvažuje o jejich zavedení?
Rozprava:
Hart: Nepřesnost v terminologii (Nákladní doprava)
Tomaštík: Jakým způsobem jste zjišťovala informace?
Studentka částečně odpověděla na otázky a vznesené dotazy.