Cieľom tejto diplomovej práce je vypracovanie projektu na tému podnikateľský zámer založenia reštaurácie. Na základe teoretických poznatkov, a poznatkov získaných z praxe som sa snažil tento cieľ naplniť. Projekt pozostáva z dvoch častí ? teoretickej a praktickej. Prvá časť poskytuje teoretické poznatky o tvorbe podnikateľského zámeru, voľby právnej formy a koniec prvej časti tvoria analýzy k dosiahnutiu podnikateľského zámeru.
V rámci praktickej časti projektu je vypracovaná podrobná analýza projektu, ktorá je základom pre tvorbu podnikateľského zámeru.
Anotace v angličtině
The aim of graduation thesis is to elaborate the project of Business plan - start-up of a res-taurant. I have tried to fulfil this aim on the basis on theoretical and practical knowledge. The project consists of theoretical and practical part. The first part provides us theoretical knowledge about the business plan establishment, choosing the legal form and analyses to reach the goal of the business plan.
In terms of practical part of the project, there were elaborated project analyses, which are the basement for starting-up the business plan.
Klíčová slova
podnikateľský zámer, podnik, reštaurácia, marketing, prieskum, analýza trhu, finančný plán
Klíčová slova v angličtině
business plan, company, restaurant, marketing, research, market analyses, financial plan
Rozsah průvodní práce
83
Jazyk
SK
Anotace
Cieľom tejto diplomovej práce je vypracovanie projektu na tému podnikateľský zámer založenia reštaurácie. Na základe teoretických poznatkov, a poznatkov získaných z praxe som sa snažil tento cieľ naplniť. Projekt pozostáva z dvoch častí ? teoretickej a praktickej. Prvá časť poskytuje teoretické poznatky o tvorbe podnikateľského zámeru, voľby právnej formy a koniec prvej časti tvoria analýzy k dosiahnutiu podnikateľského zámeru.
V rámci praktickej časti projektu je vypracovaná podrobná analýza projektu, ktorá je základom pre tvorbu podnikateľského zámeru.
Anotace v angličtině
The aim of graduation thesis is to elaborate the project of Business plan - start-up of a res-taurant. I have tried to fulfil this aim on the basis on theoretical and practical knowledge. The project consists of theoretical and practical part. The first part provides us theoretical knowledge about the business plan establishment, choosing the legal form and analyses to reach the goal of the business plan.
In terms of practical part of the project, there were elaborated project analyses, which are the basement for starting-up the business plan.
Klíčová slova
podnikateľský zámer, podnik, reštaurácia, marketing, prieskum, analýza trhu, finančný plán
Klíčová slova v angličtině
business plan, company, restaurant, marketing, research, market analyses, financial plan
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Pomocí literární rešerše charakterizujte význam podnikatelského záměru.
Popište analytické metody použité v diplomové práci.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav nabídky a poptávky restauračních služeb v dané lokalitě.
Na základě analýz a průzkumu trhu sestavte projekt podnikatelského záměru - založení restaurace.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Pomocí literární rešerše charakterizujte význam podnikatelského záměru.
Popište analytické metody použité v diplomové práci.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav nabídky a poptávky restauračních služeb v dané lokalitě.
Na základě analýz a průzkumu trhu sestavte projekt podnikatelského záměru - založení restaurace.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FOTR, J. Podnikatelský plán a investiční rozhodování. 2. dopl. vyd. Praha: Grada, 1999. 220 s. ISBN 80-7169-812-1.
HIRSCH, R. D. a M. P. PETERS. Založení a řízení nového podniku. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1996. 501 s. ISBN 80-85865-07-6.
KORÁB, V., J. PETERKA a M. REŽŇÁKOVÁ. Podnikatelský plán. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2007. 216 s. ISBN 978-80-251-1605-0.
MORRISON, A. M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 523 s. ISBN 80-85605-90-2.
STRUCK, U. Přesvědčivý podnikatelský plán. Praha: Management Press, 1992. 136 s. ISBN 80-85603-12-8.
Seznam doporučené literatury
FOTR, J. Podnikatelský plán a investiční rozhodování. 2. dopl. vyd. Praha: Grada, 1999. 220 s. ISBN 80-7169-812-1.
HIRSCH, R. D. a M. P. PETERS. Založení a řízení nového podniku. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1996. 501 s. ISBN 80-85865-07-6.
KORÁB, V., J. PETERKA a M. REŽŇÁKOVÁ. Podnikatelský plán. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2007. 216 s. ISBN 978-80-251-1605-0.
MORRISON, A. M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 523 s. ISBN 80-85605-90-2.
STRUCK, U. Přesvědčivý podnikatelský plán. Praha: Management Press, 1992. 136 s. ISBN 80-85603-12-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP: Ing. Zuzana Tučková, Ph.D.
Počet bodů: 49
Otázky: Charakterizujte prosím současnou situaci na Slovensku na daném trhu (nabídka a poptávka po daném typu služby). zcela
Další otázky:
Doc. Ing. Josef Hurta. CSc. Je v Bučanoch nějaká konkurence? zcela
Oponent DP: Ing. Karel Slinták
Počet bodů: 38
Otázky: Jedním z dlouhodobých záměrů zvažovaného projektu je do pěti let dosáhnout komulovaného zisku 33 000 eur. Je tento cíl reálný? zcela
Další otázky:
Doc. Ing. Josef Hurta CSc. Je v Bučanoch nějaká konkurence? zcela
Doc. Ing. Josef Hurta CSc. Bylo by dobré zvážit, zda by tam nebyly ještě jiné možnosti kapitálu, není zde taková jistota. zcela