Tato diplomová práce se zabývá projektem budování tréninkového centra, jako nástroje zlepšování znalostí zaměstnanců o metodách průmyslového inženýrství aplikovaných ve společnosti AERO Vodochody a.s. Teoretická část práce je tvořena literární rešerší dostup-ných zdrojů z oblasti průmyslového inženýrství a vzdělávání zaměstnanců. V praktické části jsou analyzovány metody aplikované ve společnosti a úroveň jejich znalosti zaměst-nanci. Na základě analýz je následně vypracován projekt budování a zavádění tréninkového centra včetně zhodnocení jeho přínosů.
Anotace v angličtině
This diploma thesis is focused on the implementation project of the training centre, as a tool of improving the knowledge of employees about methods of industrial engineering applied in the company AERO Vodochody a.s. The teoretical part is comprised of the literary re-search in fields of the industrial engnineering and training of employees. The practical part analyses methods applied in the company and employees knowledge of them. Based on analysis is elaborated the project of creating and implementation of the training centre, including the evaluation of its benefits.
training centre, lean company, lean production, continual improvement, training of em-ployees, wasting
Rozsah průvodní práce
113 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá projektem budování tréninkového centra, jako nástroje zlepšování znalostí zaměstnanců o metodách průmyslového inženýrství aplikovaných ve společnosti AERO Vodochody a.s. Teoretická část práce je tvořena literární rešerší dostup-ných zdrojů z oblasti průmyslového inženýrství a vzdělávání zaměstnanců. V praktické části jsou analyzovány metody aplikované ve společnosti a úroveň jejich znalosti zaměst-nanci. Na základě analýz je následně vypracován projekt budování a zavádění tréninkového centra včetně zhodnocení jeho přínosů.
Anotace v angličtině
This diploma thesis is focused on the implementation project of the training centre, as a tool of improving the knowledge of employees about methods of industrial engineering applied in the company AERO Vodochody a.s. The teoretical part is comprised of the literary re-search in fields of the industrial engnineering and training of employees. The practical part analyses methods applied in the company and employees knowledge of them. Based on analysis is elaborated the project of creating and implementation of the training centre, including the evaluation of its benefits.
training centre, lean company, lean production, continual improvement, training of em-ployees, wasting
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice tréninkových center a formulujte teoretická východiska pro zpracování analytické a projektové části.
II. Praktická část
Analyzujte důvody, které vedly k rozhodnutí zřídit tréninkové centrum ve společnosti AERO Vodochody, a.s.
Propracujte do projektové podoby proces zavádění tréninkového centra ve společnosti AERO Vodochody a.s.
Zhodnoťte přínosy zavedení tréninkového centra pro zefektivnění výrobního procesu ve firmě.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice tréninkových center a formulujte teoretická východiska pro zpracování analytické a projektové části.
II. Praktická část
Analyzujte důvody, které vedly k rozhodnutí zřídit tréninkové centrum ve společnosti AERO Vodochody, a.s.
Propracujte do projektové podoby proces zavádění tréninkového centra ve společnosti AERO Vodochody a.s.
Zhodnoťte přínosy zavedení tréninkového centra pro zefektivnění výrobního procesu ve firmě.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CHVALOVSKÝ, Václav. Řízení projektů, aneb překážkový běh na dlouhou trať. Praha: ASPI, 2005. 130 s. ISBN 80-7357-085-8.
STÝBLO, Jiří. Personální management. Praha: Grada, 1993. 334 s. ISBN 80-85424-92-4.
TUČEK, David a BOBÁK, Roman. Výrobní systémy. 2. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2006. 298 s. ISBN 80-7318-381-1.
WILLS, Mike. Managing the training process: putting the principles into practice. 2. vyd. Hampshire: Gower, 1998. 333 s. ISBN 0-566-08017-6.
Seznam doporučené literatury
CHVALOVSKÝ, Václav. Řízení projektů, aneb překážkový běh na dlouhou trať. Praha: ASPI, 2005. 130 s. ISBN 80-7357-085-8.
STÝBLO, Jiří. Personální management. Praha: Grada, 1993. 334 s. ISBN 80-85424-92-4.
TUČEK, David a BOBÁK, Roman. Výrobní systémy. 2. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2006. 298 s. ISBN 80-7318-381-1.
WILLS, Mike. Managing the training process: putting the principles into practice. 2. vyd. Hampshire: Gower, 1998. 333 s. ISBN 0-566-08017-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Posudek vedoucího: 54 bodů
Otázky vedoucího:
1. Jaké další interaktivní formy vzdělávání by, dle Vašeho názoru, byly pro zažití metod PI efektivní? - odpověděla zcela
2. Jaké spatřujete výhody v používání simulačních her? - odpověděla zcela
Posudek oponenta: 52 bodů
Otázky oponenta:
1. Jak obtížná (či snadná) pro Vás byla práce s operátory v průběhu tréninků? - odpověděla zcela
Otázky komise:
prof. Chromjaková: V jaké oblasti jste vedla workshopy? - odpověděla zcela
prof. Sablik: Proč je lepší dělat tréningy nejdříve v centre a pak v praxi? - odpověděla částečně
prof. Sablik: Věděla byste říct přednost toho, že budet školit operátory přímo na pracovišti? - odpověděla částečně
prof. Sablik: Připomínky k formální stránce práce a dotaz na finanční zhodnocení přínosů. - připomínky částečně obhájila
doc. Bobák: Jak jsou začleněni průmysloví inženýři v organizačním schématu společnosti a kolik jich ve společnosti je? - odpověděla zcela
doc. Bobák: Myslíte si, že pro tréningy je lepší využívat vlastní síly nebo poradentské společnosti? - odpověděla zcela