Práce se zabývá současným i budoucím prováděním komunikace organizace Památník Lidice. Součástí je teoretické pojednání o řízení neziskových organizací, dále analýza současného stavu komunikace a jejich podmínek v Památníku Lidice. Závěrem této části je shrnutí celkového stavu komunikace organizace. Poslední část je věnována vlastním návrhům.
Anotace v angličtině
This work concentrates the current and future marketing methods employed by Památník Lidice, a non-profit organization based in Lidice. Part of this work is a theoretical discourse dealing with the management of a non-profit organization. This is followed by an analysis of the actual management situation at the organization and its current condition. The third part concludes with a summary of the ways in which Památník Lidice communicates with a variety of target audience. The last part is devoted to the author ´s suggestions.
Klíčová slova
marketing neziskové organizace, sociální komunikace, marketingová komunikace, corporate identity, informační a propagační prostředky
Klíčová slova v angličtině
marketing of unprofitable organizations, social communication, marketing methodology, corporate identity, information and advertising media
Rozsah průvodní práce
52
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá současným i budoucím prováděním komunikace organizace Památník Lidice. Součástí je teoretické pojednání o řízení neziskových organizací, dále analýza současného stavu komunikace a jejich podmínek v Památníku Lidice. Závěrem této části je shrnutí celkového stavu komunikace organizace. Poslední část je věnována vlastním návrhům.
Anotace v angličtině
This work concentrates the current and future marketing methods employed by Památník Lidice, a non-profit organization based in Lidice. Part of this work is a theoretical discourse dealing with the management of a non-profit organization. This is followed by an analysis of the actual management situation at the organization and its current condition. The third part concludes with a summary of the ways in which Památník Lidice communicates with a variety of target audience. The last part is devoted to the author ´s suggestions.
Klíčová slova
marketing neziskové organizace, sociální komunikace, marketingová komunikace, corporate identity, informační a propagační prostředky
Klíčová slova v angličtině
marketing of unprofitable organizations, social communication, marketing methodology, corporate identity, information and advertising media
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši literatury pojednávající o marketingu a marketingových komunikacích obecně a se zaměřením na neziskovou oblast, příp. na oblast muzeí. Na základě zjištěných poznatků o daném prostředí zformulujte pracovní hypotézu své studie.Teoretická část práce se bude pohybovat v rozmezí 1/3 až 1/2 práce.
2. Zpracujte analýzu marketingových komunikací instituce - Památníku Lidice z jejího pohledu i z pohledu jejích cílových skupin.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy a vyvoďte závěry, naznačte možnosti budoucího vypracování projektového řešení, případně dalšího výzkumu daného problému.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši literatury pojednávající o marketingu a marketingových komunikacích obecně a se zaměřením na neziskovou oblast, příp. na oblast muzeí. Na základě zjištěných poznatků o daném prostředí zformulujte pracovní hypotézu své studie.Teoretická část práce se bude pohybovat v rozmezí 1/3 až 1/2 práce.
2. Zpracujte analýzu marketingových komunikací instituce - Památníku Lidice z jejího pohledu i z pohledu jejích cílových skupin.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy a vyvoďte závěry, naznačte možnosti budoucího vypracování projektového řešení, případně dalšího výzkumu daného problému.
Seznam doporučené literatury
Čepelka, O. Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru. 1. vydání Omega, Liberec 1997 - 243 s. ISBN 80-902376-0-6
Foret, M. : Marketingová komunikace. 1.vydání Computer Press, Brno 2003 - 275 s. ISBN 80-7226-811-2
Foret, M.: Jak rozvíjet místní cestovní ruch. 1.vydání Grada Publishing, Praha 2001 - 178 s. ISBN 80-245-0445-6 (brož.)*R*
Kotler, P. Marketing Management - (Marketing Management: Millenium Edition, Tenth Edition by Philip Kotler) - Přel. V. Dolanský, S. Jurnečka. vydání 10. rozš. Grada Publishing, Praha 2001 - 719 s. ISBN 80-247-0016-6
Kesner,L. Marketing a management muzeí a památek: od přípravy expozice k prožitku návštěvníka, budování publika, strategický management, komunikace a propagace, rozvoj finančních zdrojů, kultura a cestovní ruch. 1. vydání Grada Publishing, Praha 2005 - 304 s. il. ISBN 80-247-1104-4
Janečková, L., Vaštíková,M., Marketing měst a obcí. 1.vydání Grada Publishing, Praha 1999 -178 s. ISBN 80-7169-750-8
Seznam doporučené literatury
Čepelka, O. Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru. 1. vydání Omega, Liberec 1997 - 243 s. ISBN 80-902376-0-6
Foret, M. : Marketingová komunikace. 1.vydání Computer Press, Brno 2003 - 275 s. ISBN 80-7226-811-2
Foret, M.: Jak rozvíjet místní cestovní ruch. 1.vydání Grada Publishing, Praha 2001 - 178 s. ISBN 80-245-0445-6 (brož.)*R*
Kotler, P. Marketing Management - (Marketing Management: Millenium Edition, Tenth Edition by Philip Kotler) - Přel. V. Dolanský, S. Jurnečka. vydání 10. rozš. Grada Publishing, Praha 2001 - 719 s. ISBN 80-247-0016-6
Kesner,L. Marketing a management muzeí a památek: od přípravy expozice k prožitku návštěvníka, budování publika, strategický management, komunikace a propagace, rozvoj finančních zdrojů, kultura a cestovní ruch. 1. vydání Grada Publishing, Praha 2005 - 304 s. il. ISBN 80-247-1104-4
Janečková, L., Vaštíková,M., Marketing měst a obcí. 1.vydání Grada Publishing, Praha 1999 -178 s. ISBN 80-7169-750-8