Diplomová práca sa zaoberá internetovým copywritingom so zameraním na zľavové portály. Teoretická časť je zameraná na problematiku internetového marketingu, zahŕňa najdôležitejšie poznatky z copywritingu, objasňuje rozdiely medzi bežným a internetovým copywritingom a tiež bližšie predstavuje zľavové portály.
Praktická časť zahŕňa analýzy domácich aj zahraničných zľavových portálov a výskum. Výsledky tejto časti sú podkladom pre projektovú časť.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with internet copywriting with focus on deal-of-the-day sites. The theoretical part is focused on the internet marketing issue and consists of the most important knowledge in copywriting, clarifies differences between ordinary copywriting and internet copywriting and also presents deal-of-the-day sites. Practical part involves analyses of domestic and foreign sites and research. Results from this part are background for the project part.
Copywriting, deal, copy, deal-of-the-day, collective bargaining, internet marketing, Groupon.
Rozsah průvodní práce
99 s.
Jazyk
SK
Anotace
Diplomová práca sa zaoberá internetovým copywritingom so zameraním na zľavové portály. Teoretická časť je zameraná na problematiku internetového marketingu, zahŕňa najdôležitejšie poznatky z copywritingu, objasňuje rozdiely medzi bežným a internetovým copywritingom a tiež bližšie predstavuje zľavové portály.
Praktická časť zahŕňa analýzy domácich aj zahraničných zľavových portálov a výskum. Výsledky tejto časti sú podkladom pre projektovú časť.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with internet copywriting with focus on deal-of-the-day sites. The theoretical part is focused on the internet marketing issue and consists of the most important knowledge in copywriting, clarifies differences between ordinary copywriting and internet copywriting and also presents deal-of-the-day sites. Practical part involves analyses of domestic and foreign sites and research. Results from this part are background for the project part.
Copywriting, deal, copy, deal-of-the-day, collective bargaining, internet marketing, Groupon.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické zásady z odborné literatury se zaměřením na internetový marketing a copywriting. Zpracujte stručné zásady kreativní práce s textem v internetovém prostředí.
2. Na základe teoretického vymezení studovaného problému formulujte pracovní hypotézy a cíle práce.
3. Proveďte výzkum na dostatečném počtu respondentů pomocí dotazníků
4. Analyzujte současný stav úrovně reklamních textů na slevových portálech na slovenském, i zahraničném trhu.
5. Vyhodnoťte výskum a ověřte verifikaci stanovených hypotéz.
6. Sformulujte na základě výzkumu zásady správného internetového copywritingu na slevovém portálu společnosti Azet.sk.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické zásady z odborné literatury se zaměřením na internetový marketing a copywriting. Zpracujte stručné zásady kreativní práce s textem v internetovém prostředí.
2. Na základe teoretického vymezení studovaného problému formulujte pracovní hypotézy a cíle práce.
3. Proveďte výzkum na dostatečném počtu respondentů pomocí dotazníků
4. Analyzujte současný stav úrovně reklamních textů na slevových portálech na slovenském, i zahraničném trhu.
5. Vyhodnoťte výskum a ověřte verifikaci stanovených hypotéz.
6. Sformulujte na základě výzkumu zásady správného internetového copywritingu na slevovém portálu společnosti Azet.sk.
Seznam doporučené literatury
KŘÍŽEK, Z. - CRHA, I. Jak psát reklamní text. 2. vyd. Praha: Grada Publishing 2008. 224 s. ISBN 80-247-245-22.
JANOUCH, V. Internetový marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2010. 304 s. ISBN 978-80-251-279-57.
STUCHLÍK, P.- DVOŘÁČEK, M. Marketing na internetu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 247 s. ISBN 80-7169-957-8.
HORŇÁK, P. Reklama. 1. vyd. Zlín: Verbum, 2010. 320 s. ISBN 978-80-904273-3-4.
KOTLER, P. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
VYSEKALOVÁ, J. Psychlogie reklamy. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 294 s. ISBN 80-247-219-654.
VYSEKALOVÁ, J. - MIKEŠ, J. Reklama. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2010. 208 s. ISBN 978-80-247-349-27.
Seznam doporučené literatury
KŘÍŽEK, Z. - CRHA, I. Jak psát reklamní text. 2. vyd. Praha: Grada Publishing 2008. 224 s. ISBN 80-247-245-22.
JANOUCH, V. Internetový marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2010. 304 s. ISBN 978-80-251-279-57.
STUCHLÍK, P.- DVOŘÁČEK, M. Marketing na internetu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 247 s. ISBN 80-7169-957-8.
HORŇÁK, P. Reklama. 1. vyd. Zlín: Verbum, 2010. 320 s. ISBN 978-80-904273-3-4.
KOTLER, P. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
VYSEKALOVÁ, J. Psychlogie reklamy. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 294 s. ISBN 80-247-219-654.
VYSEKALOVÁ, J. - MIKEŠ, J. Reklama. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2010. 208 s. ISBN 978-80-247-349-27.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
Otázky k obhajobě-oponent Mgr.M.Banyár, Ph.D.:
1. Stručne charakterizujte, v rámci akých ďalších foriem a nástrojov internetového marketingu je dôležitý kvalitný copywriting, okrem tých, ktoré už uvádzate vo svojej diplomovej práci.
2. V rámci vášho zhrnutia analýz uvádzate, že medzi česko-slovenskými a americkými zľavovými portálmi sú značné rozdiely. Kvôli čomu sú podľa vášho názoru americké portály kvalitnejšie.
3. Vaša 3. hypotéza Kvalita textu inzerátu ovplyvňuje predajnosť zľavových kupónov nebola potvrdená. V čom potom vidíte prínos vašej diplomovej práce, ak sa vám z hľadiska výskumu nepotvrdilo, že kvalita textu dokáže ovplyvniť predajnosť zľavových kupónov.
Studentka odpověděla na položené otázky.