Tato bakalářská práce se zabývá publicitou značky Kofola a výstupem jsou výsledky kvali-tativního výzkumu vnímání značky a analýza vybraných medií.
V teoretické části práce se zaměřím na vysvětlení pojmů ? značka, publicita, mediální analý-za a kvalitativní výzkum. V praktické části se budu věnovat popisu značky Kofola, historii značky, vývoji loga, kvalitativnímu výzkumu pomocí individuálního rozhovoru a focus group na téma vnímání značky a publicity a mediální analýze.
Anotace v angličtině
This thesis outlines the publicity of the Kofola brand. As a conclusion, results show research of the brand's perception and the analysis of the chosen media.
The theoretical part focuses on the explanation of terms such as brand, publicity, medial analysis and quality research.
The practical part describes the Kofola brand itself, its history, logo development, quality research with the help of individual dialogue, group focus on the subject of the brand's perception and publicity as well as medial analysis.
brand, publicity, medial analysis, quality research, media monitoring
Rozsah průvodní práce
88 s. (106 394 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá publicitou značky Kofola a výstupem jsou výsledky kvali-tativního výzkumu vnímání značky a analýza vybraných medií.
V teoretické části práce se zaměřím na vysvětlení pojmů ? značka, publicita, mediální analý-za a kvalitativní výzkum. V praktické části se budu věnovat popisu značky Kofola, historii značky, vývoji loga, kvalitativnímu výzkumu pomocí individuálního rozhovoru a focus group na téma vnímání značky a publicity a mediální analýze.
Anotace v angličtině
This thesis outlines the publicity of the Kofola brand. As a conclusion, results show research of the brand's perception and the analysis of the chosen media.
The theoretical part focuses on the explanation of terms such as brand, publicity, medial analysis and quality research.
The practical part describes the Kofola brand itself, its history, logo development, quality research with the help of individual dialogue, group focus on the subject of the brand's perception and publicity as well as medial analysis.
brand, publicity, medial analysis, quality research, media monitoring
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska práce, proveďte rešerši odborné literatury se zaměřením na pojmy značka, publicita, mediální analýza a kvalitativní výzkum, definujte cíl práce a pracovní hypotézu.
2. Zpracujte mediální analýzu výstupů zvolené firmy, stanovte metodiku kvalitativního výzkumu a cílové skupiny pro výzkum.
3. Vyhodnoťte výsledky analýzy a provedeného výzkumu, shrňte závěry a doporučení aplikovatelná v praxi.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska práce, proveďte rešerši odborné literatury se zaměřením na pojmy značka, publicita, mediální analýza a kvalitativní výzkum, definujte cíl práce a pracovní hypotézu.
2. Zpracujte mediální analýzu výstupů zvolené firmy, stanovte metodiku kvalitativního výzkumu a cílové skupiny pro výzkum.
3. Vyhodnoťte výsledky analýzy a provedeného výzkumu, shrňte závěry a doporučení aplikovatelná v praxi.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P., ARMSTRONG, G., Marketing. Praha: Grada Publishing 2004. Počet stran 856. ISBN 80-247-0513-3.
OGILVY, D., O reklamě. 3. Vydání Praha: Management Press 2001. Počet stran 223. ISBN 80-7261-047-3.
NASH,E., Direct marketing. Brno: Computer Press, a.s. 2003. Počet stran 605. ISBN 80-7226-838-4.
KŘÍŽEK, Z., CRHA, Jak psát reklamní text. 1. Vydání Praha: Grada Publishing 1998. Počet stran 128. ISBN 80-7169-308-1.
OLINS, W., O značkách. 1. Vydání Praha: Argo 2009. Počet stran 253.ISBN 978-80-257-0158-4.
STRAUSS, A., CORBINOVÁ, J., Kvalitativní výzkum. Sage Publications 1990. Počet stran 197. ISBN 80-85834-60-X.
JIRÁK, J., Media a společnost. 1. Vydání Praha: Portál 2003. Počet stran 203. ISBN 80-7178-697-7.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P., ARMSTRONG, G., Marketing. Praha: Grada Publishing 2004. Počet stran 856. ISBN 80-247-0513-3.
OGILVY, D., O reklamě. 3. Vydání Praha: Management Press 2001. Počet stran 223. ISBN 80-7261-047-3.
NASH,E., Direct marketing. Brno: Computer Press, a.s. 2003. Počet stran 605. ISBN 80-7226-838-4.
KŘÍŽEK, Z., CRHA, Jak psát reklamní text. 1. Vydání Praha: Grada Publishing 1998. Počet stran 128. ISBN 80-7169-308-1.
OLINS, W., O značkách. 1. Vydání Praha: Argo 2009. Počet stran 253.ISBN 978-80-257-0158-4.
STRAUSS, A., CORBINOVÁ, J., Kvalitativní výzkum. Sage Publications 1990. Počet stran 197. ISBN 80-85834-60-X.
JIRÁK, J., Media a společnost. 1. Vydání Praha: Portál 2003. Počet stran 203. ISBN 80-7178-697-7.
Přílohy volně vložené
1x CD BP, 1x CD - videoklipy TV reklam
Přílohy vázané v práci
grafy, portréty, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentaku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
Otázky k obhajobě-oponentka Mgr.S.Navrátilová,Ph.D.:
1)Marketingové komunikace mají blízko k několika oborům, mj. i k mediálním studiím. Objasněte, jak rozdílně používají mediální studia a Public Relations pojem mediální analýza.
2) Objasněte význam volby www stránek firmy Kofola a mediaguru. cz při výběru subjektů pro mediální analýzu.
Student plně odpověděl na položené otázky.