Práce se zabývá marketingovým mixem Letní žurnalistické školy Karla Havlíčka Borov-ského. Jejím cílem je shromáždit teoretické podklady k marketingovému mixu neziskové vzdělávací organizace. V praktické části pak na základě dotazníkového šetření a hloubko-vých rozhovorů analyzuje současný stav marketingového mixu projektu a v závěru navrhuje řešení do budoucna.
Anotace v angličtině
The assignement concerns with the marketing mix of Summer Journalism School of Karel Havlíček Borovský. It aims to collect theoretical bases for marketing mix of non profit or-ganisation specialized in education. The practical part - based on questionnaire and in-depth interviews - analyses the current aspects of marketing mix of the project and in conclusion it offers several resolutions for the future.
Klíčová slova
Marketingový mix, komunikační mix, nezisková organizace, neziskový sektor, vzdělávání, Letní žurnalistická škola Karla Havlíčka Borovského
Klíčová slova v angličtině
Marketing mix, communication mix, non profit organizations, nonprofit sector, education, Summer Journalistic School of Karel Havlicek Borovsky.
Rozsah průvodní práce
54 s. (81 865 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá marketingovým mixem Letní žurnalistické školy Karla Havlíčka Borov-ského. Jejím cílem je shromáždit teoretické podklady k marketingovému mixu neziskové vzdělávací organizace. V praktické části pak na základě dotazníkového šetření a hloubko-vých rozhovorů analyzuje současný stav marketingového mixu projektu a v závěru navrhuje řešení do budoucna.
Anotace v angličtině
The assignement concerns with the marketing mix of Summer Journalism School of Karel Havlíček Borovský. It aims to collect theoretical bases for marketing mix of non profit or-ganisation specialized in education. The practical part - based on questionnaire and in-depth interviews - analyses the current aspects of marketing mix of the project and in conclusion it offers several resolutions for the future.
Klíčová slova
Marketingový mix, komunikační mix, nezisková organizace, neziskový sektor, vzdělávání, Letní žurnalistická škola Karla Havlíčka Borovského
Klíčová slova v angličtině
Marketing mix, communication mix, non profit organizations, nonprofit sector, education, Summer Journalistic School of Karel Havlicek Borovsky.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretickou část práce s přihlédnutím k tomu, že zkoumaný subjekt je neziskovou organizací.
2. Stanovte jasné cíle, metody a hypotézy práce.
3. Analyzujte současný stav marketingových komunikací Letní žurnalistické školy s využitím kvantitativního výzkumu z ročníkové práce.
4. Proveďte hloubkové šetření a získejte tak konkrétní analýzu zkoumaného problému.
5. Na základě výsledků analýzy ověřte hypotézy a navrhněte řešení komunikace do budoucna.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretickou část práce s přihlédnutím k tomu, že zkoumaný subjekt je neziskovou organizací.
2. Stanovte jasné cíle, metody a hypotézy práce.
3. Analyzujte současný stav marketingových komunikací Letní žurnalistické školy s využitím kvantitativního výzkumu z ročníkové práce.
4. Proveďte hloubkové šetření a získejte tak konkrétní analýzu zkoumaného problému.
5. Na základě výsledků analýzy ověřte hypotézy a navrhněte řešení komunikace do budoucna.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim, 2011. Marketing neziskových organizací. Zlín: VeRBuM. ISBN 978-80-87500-01-9.
HANNAGAN, Tim J, 1996. Marketing pro neziskový sektor. Vyd. 1. Praha: Management Press. ISBN 80-859-4307-7.
KOTLER, Philip, 2007. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-802-4715-452.
REKTOŘÍK, Jaroslav a kol., 2001. Organizace neziskového sektoru: Základy ekonomiky, teorie a řízení. Praha: Ekopress. ISBN 80-86119-41-6.
VYSEKALOVÁ, Jitka a kol., 2006. Marketing. Praha: Fortuna. ISBN 80-7168-979-3.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim, 2011. Marketing neziskových organizací. Zlín: VeRBuM. ISBN 978-80-87500-01-9.
HANNAGAN, Tim J, 1996. Marketing pro neziskový sektor. Vyd. 1. Praha: Management Press. ISBN 80-859-4307-7.
KOTLER, Philip, 2007. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-802-4715-452.
REKTOŘÍK, Jaroslav a kol., 2001. Organizace neziskového sektoru: Základy ekonomiky, teorie a řízení. Praha: Ekopress. ISBN 80-86119-41-6.
VYSEKALOVÁ, Jitka a kol., 2006. Marketing. Praha: Fortuna. ISBN 80-7168-979-3.
Přílohy volně vložené
1 DVD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V posudku vedoucího práce byla položena tato otázak (Bačuvčík, Ph.D.):
Jak se zdá, hlavní slabinou může být opravdu především publicita projektu
(což je vzhledem k zaměření školy jistě paradox). Bylo by možné konkretizovat návrhy
na její zlepšení? Bylo by možné nějak více pro tyto cíle využít absolventy Letní školy?
Odpověď: Student plně odpověděl na položenou otázku.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Navrátilová, Ph.D.):
Při charakteristice Letní žurnalistické školy K.H. Borovského coby marketingového produktu říkáte, že se jedná:
"o jedinečnou akci svého druhu ve Střední Evropě a možná i na celém světě" (s. 32). Každá akce je svým způsobem jedinečná,
ale podobných akcí i za účasti odborníků, je řada. Uveďte některou z nich.
Odpověď: Student plně odpověděl na položenou otázku.
Připomínka (doc. Šramová): Výtka k malému počtu použitých zdrojů.
Připomínka (prof. Pavelka): Náměty k možnostem, kde hledat odborné zdroje pro danou práci.
Doplňující otázka (prof. Pavelka): Charakterizujte německý systém žurnalistého vzdělání? Otázka nezodpovězena.