Bakalárska práca je zameraná na skúmanie propagácie rôznych značiek na fashion blogoch v Českej (a slovenskej) republike a tiež skúmaniu, ako na takúto propagáciu rea-gujú čitatelia týchto blogov.
Teoretická časť obsahuje informácie o vzniku internetu, marketingovom mixe a komunikačnom mixe na internete, blogoch, ich vzniku a definovaniu pojmu.
Praktická časť sa prináša informácie o jednotlivých spoluprácach medzi blogermi a značkami a taktiež výsledky dotazníkového šetrenia medzi čitateľmi.
Anotace v angličtině
The Bachelor work is focused on promotion of various brands on Czech (and Slo-vak) fashionblogs and is also examining how readers feel about this promotion.
The theoretical part contains informations about internet origins, marketing mix, communication mix on the internet, blogs, their origins and definition of this term.
The practical part brings informations on individual cooperations between bloggers and brands as well as survey results.
internet, marketing mix, communication mix, blog, fashionblog, promotion
Rozsah průvodní práce
73
Jazyk
SK
Anotace
Bakalárska práca je zameraná na skúmanie propagácie rôznych značiek na fashion blogoch v Českej (a slovenskej) republike a tiež skúmaniu, ako na takúto propagáciu rea-gujú čitatelia týchto blogov.
Teoretická časť obsahuje informácie o vzniku internetu, marketingovom mixe a komunikačnom mixe na internete, blogoch, ich vzniku a definovaniu pojmu.
Praktická časť sa prináša informácie o jednotlivých spoluprácach medzi blogermi a značkami a taktiež výsledky dotazníkového šetrenia medzi čitateľmi.
Anotace v angličtině
The Bachelor work is focused on promotion of various brands on Czech (and Slo-vak) fashionblogs and is also examining how readers feel about this promotion.
The theoretical part contains informations about internet origins, marketing mix, communication mix on the internet, blogs, their origins and definition of this term.
The practical part brings informations on individual cooperations between bloggers and brands as well as survey results.
internet, marketing mix, communication mix, blog, fashionblog, promotion
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o reklamě a propagaci na internetu a její účinnosti na cílovou skupinu.
2. Stanovte si cíle, metody a hypotézy práce.
3. Charakterizujte vybrané fashionblogy a značky, které reprezentují. Charakterizujte jakým způsobem subjekty spolupracují.
4. Analyzujte vliv komunikace za cílovou skupinu na základě marketingového výzkumu a na základě poznatků a zjištění o spolupráci mezi značkami a fashionblogy.
5. Na základě analýzy a poznatků zhodnoťte přínos fashionblogů k propagaci značky.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o reklamě a propagaci na internetu a její účinnosti na cílovou skupinu.
2. Stanovte si cíle, metody a hypotézy práce.
3. Charakterizujte vybrané fashionblogy a značky, které reprezentují. Charakterizujte jakým způsobem subjekty spolupracují.
4. Analyzujte vliv komunikace za cílovou skupinu na základě marketingového výzkumu a na základě poznatků a zjištění o spolupráci mezi značkami a fashionblogy.
5. Na základě analýzy a poznatků zhodnoťte přínos fashionblogů k propagaci značky.
Seznam doporučené literatury
ŠINDELÁŘ, Jan. Blog : vytváříme a vedeme internetový deník. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2006. 104 s. ISBN 8025109275.
STUCHLÍK, Petr; DVOŘÁČEK, Martin; PEGNER, Martin. Marketing a reklama na internetu. 1. vyd. Praha : Grada, 1998. 198 s. ISBN 8071696307.
STUCHLÍK, Petr; DVOŘÁČEK, Martin. Marketing na Internetu. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. 247 s. ISBN 8071699578.
MCNULTY, Scott. WordPress : efektivní publikování na webu. Vyd. 1. Brno : Zoner Press, 2009. 256 s. ISBN 978-80-7413-042-7.
PHILLIPS, David. Online public relations. Praha : Grada, 2003. 215 s. ISBN 8024703688
Seznam doporučené literatury
ŠINDELÁŘ, Jan. Blog : vytváříme a vedeme internetový deník. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2006. 104 s. ISBN 8025109275.
STUCHLÍK, Petr; DVOŘÁČEK, Martin; PEGNER, Martin. Marketing a reklama na internetu. 1. vyd. Praha : Grada, 1998. 198 s. ISBN 8071696307.
STUCHLÍK, Petr; DVOŘÁČEK, Martin. Marketing na Internetu. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. 247 s. ISBN 8071699578.
MCNULTY, Scott. WordPress : efektivní publikování na webu. Vyd. 1. Brno : Zoner Press, 2009. 256 s. ISBN 978-80-7413-042-7.
PHILLIPS, David. Online public relations. Praha : Grada, 2003. 215 s. ISBN 8024703688
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Weberová, Ph.D.):
Čo sú street style blogy? Uveďte aspoň dva príklady.
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
Aký je názor predstaviteľov populárnych módnych časopisov, akými sú napr. Vogue a Elle, na fashionblogy a fashion blogerky (aj blogerov)?
Studentka odpověděla na položenou otázku.
Aký má autorka názor na budúcnosť spolupráce módnych domov a kozmetických spoločností s blogerkami? Budú mať spoločnosti naďalej záujem o spoluprácu?
Studentka odpověděla na položenou otázku.