Cílem této bakalářské práce byla Analýza distribučních cest. Práce byla prováděna pro společnost ETA a.s., vyrábějící elektrické spotřebiče pro domácnost. Práce je rozdělena do dvou specifických oblastí. První část je zaměřena na činnost obchodních zástupců, kteří jsou jednou z nejdůležitějších součástí distribučních cest podniku. Druhá část posuzuje, jak se budou vyvíjet tržby a vztahy zákazníků ke kamenným obchodům a k obchodním řetězcům. Činnost obchodních zástupců je vyhodnocována na základě vzájemné komunikace a sledováním práce zástupců. Přičemž druhá část využívá na posouzení tržeb a vztahů zákazníků dotazníkové metody. Následuje vyhodnocení výzkumu a doporučení pro organizaci.
Anotace v angličtině
Aim of this bachelor thesis was Analysis of distribution channels of ETA a.s. The thesis was done for company ETA a.s. that produces electric household appliances. The thesis is divided into two specific parts. The first part is specialized on activity of sales representatives that are one of the most important parts of channels of distribution of company. The second part is specialized on trend in incomes and relations of customers to shops and commercial networks. The activities of sales representatives are evaluated on the basis of mutual communication and sales-representatives-working. In the second part is being used questionnaire method for examination of incomes and relations of customers. The next step is research evaluation and recommendation for the ETA a.s.
Klíčová slova
ETA akciová společnost, distribuční cesty, podnikové prodejny, kamenné obchody, obchodní řetězce, obchodní zástupce, Call centrum, marketingový výzkum, dotazník a jeho rozbor, osobní rozhovor.
Klíčová slova v angličtině
ETA company, channels of distribution, company stores, shops, commercial network, sales representative, Call centre, marketing research, questionnaire and its analysis, personal interview.
Rozsah průvodní práce
65 s. , 7 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce byla Analýza distribučních cest. Práce byla prováděna pro společnost ETA a.s., vyrábějící elektrické spotřebiče pro domácnost. Práce je rozdělena do dvou specifických oblastí. První část je zaměřena na činnost obchodních zástupců, kteří jsou jednou z nejdůležitějších součástí distribučních cest podniku. Druhá část posuzuje, jak se budou vyvíjet tržby a vztahy zákazníků ke kamenným obchodům a k obchodním řetězcům. Činnost obchodních zástupců je vyhodnocována na základě vzájemné komunikace a sledováním práce zástupců. Přičemž druhá část využívá na posouzení tržeb a vztahů zákazníků dotazníkové metody. Následuje vyhodnocení výzkumu a doporučení pro organizaci.
Anotace v angličtině
Aim of this bachelor thesis was Analysis of distribution channels of ETA a.s. The thesis was done for company ETA a.s. that produces electric household appliances. The thesis is divided into two specific parts. The first part is specialized on activity of sales representatives that are one of the most important parts of channels of distribution of company. The second part is specialized on trend in incomes and relations of customers to shops and commercial networks. The activities of sales representatives are evaluated on the basis of mutual communication and sales-representatives-working. In the second part is being used questionnaire method for examination of incomes and relations of customers. The next step is research evaluation and recommendation for the ETA a.s.
Klíčová slova
ETA akciová společnost, distribuční cesty, podnikové prodejny, kamenné obchody, obchodní řetězce, obchodní zástupce, Call centrum, marketingový výzkum, dotazník a jeho rozbor, osobní rozhovor.
Klíčová slova v angličtině
ETA company, channels of distribution, company stores, shops, commercial network, sales representative, Call centre, marketing research, questionnaire and its analysis, personal interview.
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu bakalářské práce.
Na základě teoretických poznatků popište současnou situaci v oblasti distribuce firmy se zaměřením na činnost obchodních zástupců.
Navrhněte možná doporučení k zefektivnění činnosti obchodních zástupců.
Posuďte jak se budou vyvíjet tržby a vztahy zákazníků k obchodním řetězcům a kamenným obchodům.
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu bakalářské práce.
Na základě teoretických poznatků popište současnou situaci v oblasti distribuce firmy se zaměřením na činnost obchodních zástupců.
Navrhněte možná doporučení k zefektivnění činnosti obchodních zástupců.
Posuďte jak se budou vyvíjet tržby a vztahy zákazníků k obchodním řetězcům a kamenným obchodům.
Seznam doporučené literatury
[1] KUNČAR, S. Marketing pro všechny. 1.vyd. Krnov: SLAKUN, ISBN 80-901211-0-1.
[2] KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. 1.vyd. Praha: Management Press, 2000. ISBN 80-7261-010-4.
[3] SVĚTLÍK, J. Marketing - cesta k trhu. 1.vyd. Zlín: Ekka, 1992. ISBN 80-900015-8-0.
[4] HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. 1.vyd. Praha: Gradaas, 1992. ISBN 80-85424-88-6.
[5] BUREŠ, I. Ofenzivní marketing aneb Jak zaútočit na konkurenci. 2.vyd. Praha: Management Press, 1995. ISBN 80-7261-060-0.
[6] MARUANI, L. Abeceda marketingu. 1.vyd. Praha: Management Press, 2002. ISBN 80-85603-95-0.
[7] ONDRÁČEK, J. Hlinecké noviny: ETA dodává automobilkám. 2005, roč.7, č.9, s.4.
[8] INCOMA RESEARCH. Marketingová analýza: Elektro 2005.
Seznam doporučené literatury
[1] KUNČAR, S. Marketing pro všechny. 1.vyd. Krnov: SLAKUN, ISBN 80-901211-0-1.
[2] KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. 1.vyd. Praha: Management Press, 2000. ISBN 80-7261-010-4.
[3] SVĚTLÍK, J. Marketing - cesta k trhu. 1.vyd. Zlín: Ekka, 1992. ISBN 80-900015-8-0.
[4] HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. 1.vyd. Praha: Gradaas, 1992. ISBN 80-85424-88-6.
[5] BUREŠ, I. Ofenzivní marketing aneb Jak zaútočit na konkurenci. 2.vyd. Praha: Management Press, 1995. ISBN 80-7261-060-0.
[6] MARUANI, L. Abeceda marketingu. 1.vyd. Praha: Management Press, 2002. ISBN 80-85603-95-0.
[7] ONDRÁČEK, J. Hlinecké noviny: ETA dodává automobilkám. 2005, roč.7, č.9, s.4.
[8] INCOMA RESEARCH. Marketingová analýza: Elektro 2005.