Po prostudování literatury analyzuji marketingové aktivity pro slivovici a hruškovici za rok 2005. Na základě této analýzy a marketingového výzkumu navrhuji marketingový mix pro rok 2006 a hodnotím možný synergický efekt a jeho výsledky ve společné propagaci slivovice a hruškovice.
Anotace v angličtině
After studing of literature I analyse marketing activities for slivovitz and pear brandy in year 2005. On the base of the realized analysis and market research I suggest new marketing mix for pear brandy for the next year 2006 and evaluate possible synergie effect and its results in mutual promotion of slivovitz and pear brandy.
Klíčová slova
marketingový mix, výrobek a jeho životní cyklus, cenová politika, distribuční systém, marketingové komunikace, synergický efekt
Klíčová slova v angličtině
marketing mix, product and its life cycle, price policy, distribution system, marketing communication, synergie effect
Rozsah průvodní práce
51 s., 8 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Po prostudování literatury analyzuji marketingové aktivity pro slivovici a hruškovici za rok 2005. Na základě této analýzy a marketingového výzkumu navrhuji marketingový mix pro rok 2006 a hodnotím možný synergický efekt a jeho výsledky ve společné propagaci slivovice a hruškovice.
Anotace v angličtině
After studing of literature I analyse marketing activities for slivovitz and pear brandy in year 2005. On the base of the realized analysis and market research I suggest new marketing mix for pear brandy for the next year 2006 and evaluate possible synergie effect and its results in mutual promotion of slivovitz and pear brandy.
Klíčová slova
marketingový mix, výrobek a jeho životní cyklus, cenová politika, distribuční systém, marketingové komunikace, synergický efekt
Klíčová slova v angličtině
marketing mix, product and its life cycle, price policy, distribution system, marketing communication, synergie effect
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu k danému tématu.
Analyzujte marketingové aktivity produktů slivovice a hruškovice za rok 2005.
Na základě analýzy navrhněte marketingový mix pro hruškovici na rok 2006.
Vyhodnoťte možný synergický efekt produktů slivovice a hruškovice.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. 6. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[2] SVĚTLÍK, J. Marketing - cesta k trhu. Zlín: EKKA, 1994. 256 s. ISBN 80-900015-8-0.
[3] SOUKALOVÁ, R. Strategický marketing. 1. vyd.Zlín: UTB ve Zlíně, 2004. 118 s. ISBN 80-7318-177-0.
[4] SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama. 1. vyd. Zlín: UTB ve Zlíně, 2003. ISBN 80-7318-140-1.
[5] KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Victoria Publishing, 2001. 804 s. ISBN 80-247-0016-6
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. 6. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[2] SVĚTLÍK, J. Marketing - cesta k trhu. Zlín: EKKA, 1994. 256 s. ISBN 80-900015-8-0.
[3] SOUKALOVÁ, R. Strategický marketing. 1. vyd.Zlín: UTB ve Zlíně, 2004. 118 s. ISBN 80-7318-177-0.
[4] SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama. 1. vyd. Zlín: UTB ve Zlíně, 2003. ISBN 80-7318-140-1.
[5] KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Victoria Publishing, 2001. 804 s. ISBN 80-247-0016-6