Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového průzkumu trhu. Pod záštitou společnosti Tescoma s.r.o. bylo jako cíl výzkumu, potažmo bakalářské práce, definováno zjištění informovanosti veřejnosti o firmě a jejích produktech a rovněž vyjádření názorů, postojů a preferencí obyvatel, žijících na území Severní Moravy, v aktuálním časovém úseku červenec, srpen 2005.
Analýza, vyhodnocení a prezentace výsledků vyústili v určité závěry a problémy, pro které byly následně navrženy konkrétní dílčí postupy řešení, jež by měli být nápomocny při eliminaci zjištěných chyb a nedostatků.
Anotace v angličtině
This submitted work deal with the dilemma of market research. The aim of my bachelor work was defined as findings awareness of public about the company Tescoma l.t.d.and its products and pronouncement of opinions, attitudes and preferences of inhabitants, who live in the territory of North Moravia, as well. This took place during the months July, August 2005.
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového průzkumu trhu. Pod záštitou společnosti Tescoma s.r.o. bylo jako cíl výzkumu, potažmo bakalářské práce, definováno zjištění informovanosti veřejnosti o firmě a jejích produktech a rovněž vyjádření názorů, postojů a preferencí obyvatel, žijících na území Severní Moravy, v aktuálním časovém úseku červenec, srpen 2005.
Analýza, vyhodnocení a prezentace výsledků vyústili v určité závěry a problémy, pro které byly následně navrženy konkrétní dílčí postupy řešení, jež by měli být nápomocny při eliminaci zjištěných chyb a nedostatků.
Anotace v angličtině
This submitted work deal with the dilemma of market research. The aim of my bachelor work was defined as findings awareness of public about the company Tescoma l.t.d.and its products and pronouncement of opinions, attitudes and preferences of inhabitants, who live in the territory of North Moravia, as well. This took place during the months July, August 2005.
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu bakalářské práce.Uveďte teoretické poznatky, východiska a zadaný problém.
Navrhněte dotazník vhodný k analýze současné situace na trhu.
S využitím informací získaných v dotazníku proveďte analýzu současné situace.
Navrhněte řešení konkrétního problému.
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu bakalářské práce.Uveďte teoretické poznatky, východiska a zadaný problém.
Navrhněte dotazník vhodný k analýze současné situace na trhu.
S využitím informací získaných v dotazníku proveďte analýzu současné situace.
Navrhněte řešení konkrétního problému.
Seznam doporučené literatury
[1] BÁRTOVÁ, H., BÁRTA, V. Marketingový výzkum trhu, Economia, Praha 1991.
[2] KOTLER, P. Marketing management. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 789 s. ISBN 80-85605-08-2.
[3] KUBÍČKOVÁ, M. Průzkum trhu. 1. vyd. Zlín: OA T. Bati,1999. 116 s.
[4] SVĚTLÍK, J. Marketing - Cesta k trhu. 1. vyd. Zlín: Ekka, 1994. 256 s.
[5] ZBOŘIL, K. Marketingový výzku. Praha: VŠE, 1998. ISBN 80-7079-394-5.
Seznam doporučené literatury
[1] BÁRTOVÁ, H., BÁRTA, V. Marketingový výzkum trhu, Economia, Praha 1991.
[2] KOTLER, P. Marketing management. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 789 s. ISBN 80-85605-08-2.
[3] KUBÍČKOVÁ, M. Průzkum trhu. 1. vyd. Zlín: OA T. Bati,1999. 116 s.
[4] SVĚTLÍK, J. Marketing - Cesta k trhu. 1. vyd. Zlín: Ekka, 1994. 256 s.
[5] ZBOŘIL, K. Marketingový výzku. Praha: VŠE, 1998. ISBN 80-7079-394-5.