Téma této bakalářské práce je: Marketingové strategie v turismu: Srovnání dvou hotelů v Krušných horách a Bílých Karpatech." V teoretické části jsou popsány jak oboje pohoří a oba hotely, tak pár pojmů z oblasti marketingu. Bakalářská práce se zaměřuje také na rady pro zvýšení návštěvnosti. V praktické části je znázorněn výzkum nabídky cestovních kanceláří a cestovních agentur - bylo zjištěno, zda nabízí oba hotely. Bakalářská práce také zahrnuje výzkum kvality služeb pomocí dotazníků, hodnocení a referencí. V bakalářské práci je také krátké zhodnocení hotelů z vlastní zkušenosti.
Anotace v angličtině
Subject of this Bachelor work is: ?Marketing strategy in tourism: Comparison of two hotels in Ore Mountains and White Carpathians.? In theoretical part, there are described both of the mountains and hotels and some notions from area of marketing. Bachelor work specializes also on hints for increasing visit rate. In practical part, there is demonstrated the investigation of travel agencies offers - was proven, whether these travel agencies offer both of the hotels. The practical part also includes the research on the quality of the services throw questionnaire, evaluation and references. There is also a brief evaluation of the hotel based on my personal experience.
Klíčová slova
Hotel, Krušné hory, Bílé Karpaty, Marketingová strategie, Turismus
Klíčová slova v angličtině
Hotel, Ore Mountains, White Carpathians, Marketing strategy, Tourism
Rozsah průvodní práce
74 s. (76 895 znaků)
Jazyk
NE
Anotace
Téma této bakalářské práce je: Marketingové strategie v turismu: Srovnání dvou hotelů v Krušných horách a Bílých Karpatech." V teoretické části jsou popsány jak oboje pohoří a oba hotely, tak pár pojmů z oblasti marketingu. Bakalářská práce se zaměřuje také na rady pro zvýšení návštěvnosti. V praktické části je znázorněn výzkum nabídky cestovních kanceláří a cestovních agentur - bylo zjištěno, zda nabízí oba hotely. Bakalářská práce také zahrnuje výzkum kvality služeb pomocí dotazníků, hodnocení a referencí. V bakalářské práci je také krátké zhodnocení hotelů z vlastní zkušenosti.
Anotace v angličtině
Subject of this Bachelor work is: ?Marketing strategy in tourism: Comparison of two hotels in Ore Mountains and White Carpathians.? In theoretical part, there are described both of the mountains and hotels and some notions from area of marketing. Bachelor work specializes also on hints for increasing visit rate. In practical part, there is demonstrated the investigation of travel agencies offers - was proven, whether these travel agencies offer both of the hotels. The practical part also includes the research on the quality of the services throw questionnaire, evaluation and references. There is also a brief evaluation of the hotel based on my personal experience.
Klíčová slova
Hotel, Krušné hory, Bílé Karpaty, Marketingová strategie, Turismus
Klíčová slova v angličtině
Hotel, Ore Mountains, White Carpathians, Marketing strategy, Tourism
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Seznámení s oblastmi Krušných hor a Bílých Karpat
Popis dvou vybraných hotelů (jeden z každé oblasti)
Srovnání hotelů v rámci služeb, okolí a návštěvnosti
Návrhy pro zvýšení návštěvnosti
II. Praktická část
Průzkum zájmu o oba hotely prostřednictvím internetu a osobního styku v CK a CA
Průzkum kvality služeb a spokojenosti pomocí dotazníků pro hosty hotelů
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Seznámení s oblastmi Krušných hor a Bílých Karpat
Popis dvou vybraných hotelů (jeden z každé oblasti)
Srovnání hotelů v rámci služeb, okolí a návštěvnosti
Návrhy pro zvýšení návštěvnosti
II. Praktická část
Průzkum zájmu o oba hotely prostřednictvím internetu a osobního styku v CK a CA
Průzkum kvality služeb a spokojenosti pomocí dotazníků pro hosty hotelů
Závěr
Seznam doporučené literatury
WIESER, Stanislav. Bílé Karpaty. 1. vyd. freytag & berndt, Brno, 2008. 160 s. ISBN 978-80-7316-318-1.
WIESER, Stanislav. Krušné hory. 1. vyd. freytag & berndt, Brno, 2002. 160 s. ISBN 80-7316-035-8.
ROGGE, Hans Jürgen. Werbung. Friedrich Kiehl Verlag GmbH, Ludwigshafen (Rhein), 1996. 387 S. ISBN 3-470-42514-0.
ORIEŠKA, Ján. Služby v cestovním ruchu. 1.vyd. Idea Servis, Praha, 2010. 412 s. ISBN 978-80-85970-68-5.
PARMOVÁ, Dagmar a Dagmar PARMOVÁ. Provoz služeb v cestovním ruchu. 1.vyd Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (Zemědělská fakulta), České Budějovice, 2003. 175 s. ISBN 80-7040-611-9.
ŠVANDOVÁ, Zuzana. Úvod do marketingové strategie. 1.vyd. Technická univerzita v Liberci, Liberec, 2005. 99 s. ISBN 80-7083-918.
Seznam doporučené literatury
WIESER, Stanislav. Bílé Karpaty. 1. vyd. freytag & berndt, Brno, 2008. 160 s. ISBN 978-80-7316-318-1.
WIESER, Stanislav. Krušné hory. 1. vyd. freytag & berndt, Brno, 2002. 160 s. ISBN 80-7316-035-8.
ROGGE, Hans Jürgen. Werbung. Friedrich Kiehl Verlag GmbH, Ludwigshafen (Rhein), 1996. 387 S. ISBN 3-470-42514-0.
ORIEŠKA, Ján. Služby v cestovním ruchu. 1.vyd. Idea Servis, Praha, 2010. 412 s. ISBN 978-80-85970-68-5.
PARMOVÁ, Dagmar a Dagmar PARMOVÁ. Provoz služeb v cestovním ruchu. 1.vyd Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (Zemědělská fakulta), České Budějovice, 2003. 175 s. ISBN 80-7040-611-9.
ŠVANDOVÁ, Zuzana. Úvod do marketingové strategie. 1.vyd. Technická univerzita v Liberci, Liberec, 2005. 99 s. ISBN 80-7083-918.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího práce: 1.Warum haben Sie sich für zwei so unterschiedliche Hotels entschieden? 2.Wie soll der Bekanntheitsgrad eines Hotels erhöht werden? - studentka zodpověděla.
Otázky oponenta práce:1.Welches Wellnesshotel in Tschechien bietet einen hohen Erholungsfaktor? - studentka zodpověděla.
Členové komise nepoložili žádnou doplňující otázku.