Předmětem této bakalářské práce je analýza prodeje bankovních produktů v telefonním centru společnosti XY. Zahrnuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá definováním základních pojmů potřebných k pochopení dané problematiky. Rozebírá náklady, jejich členění a kalkulační metody vhodné pro hodnocení prodeje. Poznatky z teoretické části slouží jako podklad pro část praktickou. Ta je zaměřena na představení společnosti, její SWOT analýzu, analýzu nákladů z hlediska jejich členění a kalkulaci nákladů. Na základě zjištěných skutečností je pak v závěru stanoveno, které produkty jsou pro firmu ztrátové a které ziskové.
Anotace v angličtině
Subject of this bachelor thesis is sale analysis of banking products in call center of XY company. It consists of theoretical and practical parts. Theoretical part is dealing with giving the definition of basic concepts needed to understand the issue. It analyzes the costs, their classification and types of calculation appropriate for appraisal of sale. The findings of theoretical part serve as a basic for the practical part. The practical part is focused on performance of the company, their SWOT analysis, costs analysis from the aspect of their structuring and costing. In conclusion, based on identified deficiencies, profitable and loss product have been identified.
Klíčová slova
telefonní centrum, náklady, členění nákladů, kalkulace, typy kalkulace, bankovní produkty
Klíčová slova v angličtině
call center, costs, costs classification, calculation, type of calculation, bank products
Rozsah průvodní práce
75 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem této bakalářské práce je analýza prodeje bankovních produktů v telefonním centru společnosti XY. Zahrnuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá definováním základních pojmů potřebných k pochopení dané problematiky. Rozebírá náklady, jejich členění a kalkulační metody vhodné pro hodnocení prodeje. Poznatky z teoretické části slouží jako podklad pro část praktickou. Ta je zaměřena na představení společnosti, její SWOT analýzu, analýzu nákladů z hlediska jejich členění a kalkulaci nákladů. Na základě zjištěných skutečností je pak v závěru stanoveno, které produkty jsou pro firmu ztrátové a které ziskové.
Anotace v angličtině
Subject of this bachelor thesis is sale analysis of banking products in call center of XY company. It consists of theoretical and practical parts. Theoretical part is dealing with giving the definition of basic concepts needed to understand the issue. It analyzes the costs, their classification and types of calculation appropriate for appraisal of sale. The findings of theoretical part serve as a basic for the practical part. The practical part is focused on performance of the company, their SWOT analysis, costs analysis from the aspect of their structuring and costing. In conclusion, based on identified deficiencies, profitable and loss product have been identified.
Klíčová slova
telefonní centrum, náklady, členění nákladů, kalkulace, typy kalkulace, bankovní produkty
Klíčová slova v angličtině
call center, costs, costs classification, calculation, type of calculation, bank products
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se metod vhodných pro hodnocení prodeje v oblasti bankovních produktů.
II. Praktická část
Analyzujte náklady a prodej bankovních produktů a jejich rentabilitu v telefonním centru společnosti XY, a.s.
Na základě zjištěných poznatků zformulujte závěrečná doporučení pro firmu a stanovte, které produkty jsou pro společnost ziskové a které ztrátové.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se metod vhodných pro hodnocení prodeje v oblasti bankovních produktů.
II. Praktická část
Analyzujte náklady a prodej bankovních produktů a jejich rentabilitu v telefonním centru společnosti XY, a.s.
Na základě zjištěných poznatků zformulujte závěrečná doporučení pro firmu a stanovte, které produkty jsou pro společnost ziskové a které ztrátové.
Závěr
Seznam doporučené literatury
DOYLE, David P. Strategické řízení nákladů : Cost control-a strategic guide. Praha: ASPI, 2006. 227 s. ISBN 80-7357-189-7.
HRADECKÝ, Mojmír, LANČA, Jiří a ŠIŠKA, Ladislav. Manažerské účetnictví. Praha: Grada, 2008. 259 s. ISBN 978-80-247-2471-3.
KRÁL, Bohumil. Manažerské účetnictví. Praha: Management Press, 2002. 547 s. ISBN 80-7261-062-7.
PETŘÍK, Tomáš. Procesní a hodnotové řízení firem a organizací - nákladová technika a komplexní manažerská metoda: ABC/ABM (Activity-based costing/Activity-based management). Praha: Linde, 2007. 911 s. ISBN 978-80-7201-648-8.
ŠOLJAKOVÁ, Libuše. Strategicky zaměřené manažerské účetnictví. Praha: Management Press, 2009. 206 s. ISBN 978-80-7261-199-7.
Seznam doporučené literatury
DOYLE, David P. Strategické řízení nákladů : Cost control-a strategic guide. Praha: ASPI, 2006. 227 s. ISBN 80-7357-189-7.
HRADECKÝ, Mojmír, LANČA, Jiří a ŠIŠKA, Ladislav. Manažerské účetnictví. Praha: Grada, 2008. 259 s. ISBN 978-80-247-2471-3.
KRÁL, Bohumil. Manažerské účetnictví. Praha: Management Press, 2002. 547 s. ISBN 80-7261-062-7.
PETŘÍK, Tomáš. Procesní a hodnotové řízení firem a organizací - nákladová technika a komplexní manažerská metoda: ABC/ABM (Activity-based costing/Activity-based management). Praha: Linde, 2007. 911 s. ISBN 978-80-7201-648-8.
ŠOLJAKOVÁ, Libuše. Strategicky zaměřené manažerské účetnictví. Praha: Management Press, 2009. 206 s. ISBN 978-80-7261-199-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: Ing. Eva Cipovová. Hodnocení: 56 bodů.
1. Které produkty z hlediska rentability v telefonním centru byli zasáhnuté finanční krizí nejvíc? (zodpověděla zcela)
2. Do jaké míry využije Vaše doporučení zkoumaná firma XY a. s. (zodpověděla zcela)
Oponent BP: doc. Ing. Miloš Kráľ, CSc. Hodnocení: 30 bodů.
1. Jaký je podle Vás rozdíl mezi bankovním pracovníkem a bankéřem? (zodpověděla uspokojivě)
2. Víte, jaké náklady máte za používání platební karty? Vyjmenujte je. (zodpověděla zcela)
3. Víte, o kolik pracovníků snížila daná banka počet pracovníků banky na ostatních pobočkách v letech 2009/2011 z titulu zřízení a Vámi uváděného fungování (ziskového) Call centra? (zodpověděla uspokojivě)
Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.
Proč neuvádíte v práci počet prodejů v rámci Call centra? (zodpověděla uspokojivě)
doc. Ing. Roman Zámečník, Ph.D.
Jakým způsobem chcete vylepšit fluktoaci zaměstnanců? (zodpověděla uspokojivě)
Jakým způsobem firma získává data o budoucích klientech. (zodpověděla uspokojivě)