Cílem této bakalářské práce bylo popsat jednotlivé kroky a pokyny potřebné pro vytvoření úspěšně obchodní prezentace v souladu se současnými trendy. Na počátku teoretické části je krátce popsán veřejný projev, jeho historie a důležitost v současném světě. V druhé části se práce zabývá tvořením obchodní prezentace. Popisuje například analýzu publika, shromažďování materiálů, přípravu jednotlivých částí prezentace, přípravu vizuálních pomůcek a dává praktické rady jak úspěšně prezentovat, zbavit se při prezentování stresu a udržet pozornost publika. V praktické části jsou všechny tyto poznatky využity při tvoření prezentace pro konkrétní firmu.
Anotace v angličtině
The goal of this bachelor thesis was to describe individual steps and instructions needed for creating a successful business presentation in accordance with current trends. Public speaking, its history and current importance are shortly described at the beginning of the theoretical part. The second part of the work deals with creating a business presentation. It describes, for instance, the analysis of audience, gathering of materials, preparation of individual parts of the presentation, preparation of visual aids and gives practical advices how to successfully present, avoid stress while presenting and how to keep the audience interested. All this knowledge is used for creating a presentation for a specific company in the practical part.
Klíčová slova
Veřejný projev, prezentace, mluvčí, publikum, vizuální pomůcky, současné trendy, řeč těla
Klíčová slova v angličtině
Public speaking, presentation, presenter, audience, visual aids, current trends, body language
Rozsah průvodní práce
63 s.
Jazyk
AN
Anotace
Cílem této bakalářské práce bylo popsat jednotlivé kroky a pokyny potřebné pro vytvoření úspěšně obchodní prezentace v souladu se současnými trendy. Na počátku teoretické části je krátce popsán veřejný projev, jeho historie a důležitost v současném světě. V druhé části se práce zabývá tvořením obchodní prezentace. Popisuje například analýzu publika, shromažďování materiálů, přípravu jednotlivých částí prezentace, přípravu vizuálních pomůcek a dává praktické rady jak úspěšně prezentovat, zbavit se při prezentování stresu a udržet pozornost publika. V praktické části jsou všechny tyto poznatky využity při tvoření prezentace pro konkrétní firmu.
Anotace v angličtině
The goal of this bachelor thesis was to describe individual steps and instructions needed for creating a successful business presentation in accordance with current trends. Public speaking, its history and current importance are shortly described at the beginning of the theoretical part. The second part of the work deals with creating a business presentation. It describes, for instance, the analysis of audience, gathering of materials, preparation of individual parts of the presentation, preparation of visual aids and gives practical advices how to successfully present, avoid stress while presenting and how to keep the audience interested. All this knowledge is used for creating a presentation for a specific company in the practical part.
Klíčová slova
Veřejný projev, prezentace, mluvčí, publikum, vizuální pomůcky, současné trendy, řeč těla
Klíčová slova v angličtině
Public speaking, presentation, presenter, audience, visual aids, current trends, body language
Zásady pro vypracování
Úvod
Teoretická část
Veřejné vystupování
Obchodní prezentace
Prezentační techniky
Analytická část
Vytvoření prezentace pro firmu XY, praktické rady a pokyny
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Teoretická část
Veřejné vystupování
Obchodní prezentace
Prezentační techniky
Analytická část
Vytvoření prezentace pro firmu XY, praktické rady a pokyny
Závěr
Seznam doporučené literatury
Lucas, Stephen E. The Art of Public Speaking. New York: McGraw-Hill Companies, Inc., 2009.
Templeton, Melody. Public Speaking and Presentations Demystified. New York: McGraw-Hill, 2010.
Pikhart, Marcel. A Handbook of Basic Presentation Skills in English. Hradec Králové: Gaudeamus, 2011.
Seznam doporučené literatury
Lucas, Stephen E. The Art of Public Speaking. New York: McGraw-Hill Companies, Inc., 2009.
Templeton, Melody. Public Speaking and Presentations Demystified. New York: McGraw-Hill, 2010.
Pikhart, Marcel. A Handbook of Basic Presentation Skills in English. Hradec Králové: Gaudeamus, 2011.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
introduction, basics, welcome the audience, personalization, body of presentation, conclusion
Questions: Machová: What other programs are there except Powerpoint? Apple Keynote. Is the company going to use your presentation as their official presentation? No. Trušník: What about the typographical rules? Should they be adhered to? This is one of my objections. Bell: Are these colours the same for every nation? No.