Cílem diplomové práce je na základě analýzy a následného vyhodnocení stávajícího stavu firemní kultury a vnitrofiremní komunikace ve společnosti Montáže Brož s. r. o. navrhnout opatření k jejímu zlepšení. Práce je rozdělena do několika částí. První část zachycuje pod-statu firemní kultury a s ní související firemní komunikaci, jejich prvky a cíle. V druhé části je na základě provedené analýzy provedeno zhodnocení současného stavu firemní kultury a vnitrofiremní komunikace dané společnosti. Poslední část je věnována projektu na zlepšení nedostatků zjištěných ve firemní kultuře a komunikace uvnitř společnosti.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to analyze and evaluate the existing situation of the corporate cul-ture and corporate communications in the company of Montáže Brož s.r.o. Based on the results of the research new corrective measures should be suggested to improve the situati-on. The thesis is divided into several parts. Part one describes the nature of the corporate culture and related corporate communication, its components and aims. Part two evaluates the existing situation of the corporate culture and corporate communication based on ana-lysis carried out in the company. The last part is dedicated to the project to improve the defects found in the corporate culture and communication within the company.
Cílem diplomové práce je na základě analýzy a následného vyhodnocení stávajícího stavu firemní kultury a vnitrofiremní komunikace ve společnosti Montáže Brož s. r. o. navrhnout opatření k jejímu zlepšení. Práce je rozdělena do několika částí. První část zachycuje pod-statu firemní kultury a s ní související firemní komunikaci, jejich prvky a cíle. V druhé části je na základě provedené analýzy provedeno zhodnocení současného stavu firemní kultury a vnitrofiremní komunikace dané společnosti. Poslední část je věnována projektu na zlepšení nedostatků zjištěných ve firemní kultuře a komunikace uvnitř společnosti.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to analyze and evaluate the existing situation of the corporate cul-ture and corporate communications in the company of Montáže Brož s.r.o. Based on the results of the research new corrective measures should be suggested to improve the situati-on. The thesis is divided into several parts. Part one describes the nature of the corporate culture and related corporate communication, its components and aims. Part two evaluates the existing situation of the corporate culture and corporate communication based on ana-lysis carried out in the company. The last part is dedicated to the project to improve the defects found in the corporate culture and communication within the company.
Na základě studia odborné literatury formulujte teoretická východiska pro zpracování problematiky firemní kultury a vnitrofiremní komunikace.
II. Praktická část
Formulujte cíle a pracovní hypotézy diplomové práce.
Proveďte analýzu současné firemní kultury a vnitrofiremní komunikace mezi pracovníky ve vybrané společnosti.
Na základě zjištěných výsledků analýzy vymezte nedostatky a vypracujte projekt na zlepšení firemní kultury i vnitropodnikové komunikace v dané společnosti.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě studia odborné literatury formulujte teoretická východiska pro zpracování problematiky firemní kultury a vnitrofiremní komunikace.
II. Praktická část
Formulujte cíle a pracovní hypotézy diplomové práce.
Proveďte analýzu současné firemní kultury a vnitrofiremní komunikace mezi pracovníky ve vybrané společnosti.
Na základě zjištěných výsledků analýzy vymezte nedostatky a vypracujte projekt na zlepšení firemní kultury i vnitropodnikové komunikace v dané společnosti.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BROOKS, I. Firemní kultura: jedinci, skupiny, organizace a jejich chování. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 296 s. ISBN 80-7226-763-9.
HLOUŠKOVÁ, I. Vnitrofiremní komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 1998. 103 s. ISBN 80-7169-550-5.
HOLÁ, J. Interní komunikace ve firmě. 1. vyd. Brno: Computer Press, c2006. 170 s. ISBN 80-251-1250-0.
HOLÁ, J. Jak zlepšit interní komunikaci: vyhněte se zbytečným škodám, odchodu zaměstnanců
a ztrátě zákazníků. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011. 317 s. ISBN 978-80-251-2636-3.
PFEIFER, L. a UMLAUFOVÁ, M. Firemní kultura: konkurenční síla sdílených cílů, hodnot a priorit. Praha: Grada, 1993. 130 s. ISBN 80-7169-018-X.
Seznam doporučené literatury
BROOKS, I. Firemní kultura: jedinci, skupiny, organizace a jejich chování. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 296 s. ISBN 80-7226-763-9.
HLOUŠKOVÁ, I. Vnitrofiremní komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 1998. 103 s. ISBN 80-7169-550-5.
HOLÁ, J. Interní komunikace ve firmě. 1. vyd. Brno: Computer Press, c2006. 170 s. ISBN 80-251-1250-0.
HOLÁ, J. Jak zlepšit interní komunikaci: vyhněte se zbytečným škodám, odchodu zaměstnanců
a ztrátě zákazníků. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011. 317 s. ISBN 978-80-251-2636-3.
PFEIFER, L. a UMLAUFOVÁ, M. Firemní kultura: konkurenční síla sdílených cílů, hodnot a priorit. Praha: Grada, 1993. 130 s. ISBN 80-7169-018-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Pavla Staňková, Ph.D. (47 b.): 1. Mezi silné stránky společnosti patří podle Vaší analýzy vysoká kvalita poskytovaných služeb, flexibilita a rychlost uspokojování požadavků odběratelů. Jakým způsobem jste získala podklady pro tyto silné stránky? Máte tato tvrzení doložená názory odběratelů? 2. Jako slabou stránku společnosti uvádíte negativum zjištěné průzkumem, a to nedůvěru pracovníků ve spravedlivý systém. Vychází toto zjištění z nějakých konkrétních situací, kdy si zaměstnanci uvědomovali, že systém není spravedlivý? Pokud ano, ví o těchto konkrétních situacích vedení organizace? 3. Považujete rozhovor s ředitelem společnosti za dostatečně vypovídající pro vyhodnocení firemní kultury z pohledu managementu společnosti? Proč jste neoslovila také vedoucího finančního oddělení a manažera instalací? Myslíte si, že kdyby byli osloveni všichni tři, budou výsledky jiné? Ing. Martina Sasínková (37 b.): 1. Jak vysvětlíte Vámi uvedený nedostatek: aktualizace a změna internetových stránek rozšířená o cizojazyčné verze. 2. U které firmy jste poptávala překlady webových stránek? Jakou výši marže má Vaší firmou využívána reklamní agentura na uvedeném překladu do dvou jazykových mutací? 3. Jaké procento dotazníků bylo vyplněno online a kolik osobním dotazováním (papírová forma)? 4. Co znamená zkratka FSL Certifikát? 5. Vysvětlete, proč vytvoření kodexu pracovníka bude následovat teprve po dokončení webových stránek a současně objasněte, jestli bude kodex uveden na webových stránkách, jestli bude také přeložen do zmíněných dvou jazykových mutací a kde v časovém plánu projektu máte tyto skutečnosti uvedeny. 6. Proč jste nezačlenila některé činnosti, popsány na straně 87 do časové analýzy, kterou jste prováděla v programu WinQSB? Co jste se díky této analýze dozvěděla? prof. Ing. Petr Němeček, CSc.: Uveďte jedno vyhlášení etického kodexu. doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.: Myslíte, že se má firemní kultura tvořit shora dolů?