Práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace firem skupiny Vodateam. Zabývá se analýzou současných nástrojů, analýzou konkurence a SWOT analýzou. Součástí práce je provedení výzkumné sondy za účelem zjištění konkurenčních výhod firem. V rámci diplomové práce je na základě provedených analýz vypracován projekt zlepšení marketingové komunikace s ohledem na komunikaci na Internetu. Praktická část vychází z analytické, která se zabývá shrnutím klasické marketingové komunikace, jejím vývojem v oblasti Internetu a její přeměnou do podoby Internetové marketingové komunikace se zohledněním nových trendů.
Anotace v angličtině
Thesis focuses on analysis of marketing communication of companies from group Vodate-am. The thesis deals with an analysis of current marketing tools, an analysis of competition and a SWOT analysis. A performing of a research probe is part of the thesis and its aim is to find out the competitive advantages of companies. Within a dissertation, a project which focuses on improvement of marketing communication regarding to communication on the Internet was made. The project is based on performed analyses. A practical part is based on the analytical one. The analytical part deals with a summarization of classical marketing communication, its development in the Internet field and its transformation into the form of the Internet marketing communication which takes new trends into consideration.
Klíčová slova
marketingová komunikace, komunikační mix, reklama, marketingový výzkum, nové trendy, komunikace na Internetu, webové stránky, konkurence
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, communication mix, promotion, market research, new trends, Internet communication, web pages, competition
Rozsah průvodní práce
103 s. (24 500), 29 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace firem skupiny Vodateam. Zabývá se analýzou současných nástrojů, analýzou konkurence a SWOT analýzou. Součástí práce je provedení výzkumné sondy za účelem zjištění konkurenčních výhod firem. V rámci diplomové práce je na základě provedených analýz vypracován projekt zlepšení marketingové komunikace s ohledem na komunikaci na Internetu. Praktická část vychází z analytické, která se zabývá shrnutím klasické marketingové komunikace, jejím vývojem v oblasti Internetu a její přeměnou do podoby Internetové marketingové komunikace se zohledněním nových trendů.
Anotace v angličtině
Thesis focuses on analysis of marketing communication of companies from group Vodate-am. The thesis deals with an analysis of current marketing tools, an analysis of competition and a SWOT analysis. A performing of a research probe is part of the thesis and its aim is to find out the competitive advantages of companies. Within a dissertation, a project which focuses on improvement of marketing communication regarding to communication on the Internet was made. The project is based on performed analyses. A practical part is based on the analytical one. The analytical part deals with a summarization of classical marketing communication, its development in the Internet field and its transformation into the form of the Internet marketing communication which takes new trends into consideration.
Klíčová slova
marketingová komunikace, komunikační mix, reklama, marketingový výzkum, nové trendy, komunikace na Internetu, webové stránky, konkurence
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, communication mix, promotion, market research, new trends, Internet communication, web pages, competition
Zásady pro vypracování
Úvodd
I. Teoretická část
Zpracujte dostupné literární prameny pojednávající o marketingové komunikaci.
II. Praktická část
Proveďte analýzu firem Vodateam s důrazem na jejich konkurenci a marketingovou komunikaci.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt marketingové komunikace skupiny firem Vodateam.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvodd
I. Teoretická část
Zpracujte dostupné literární prameny pojednávající o marketingové komunikaci.
II. Praktická část
Proveďte analýzu firem Vodateam s důrazem na jejich konkurenci a marketingovou komunikaci.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt marketingové komunikace skupiny firem Vodateam.
Závěr
Seznam doporučené literatury
DUPONT, L. 1001 reklamních tipů. Praha: Pragma, 2009. 311 s. ISBN 978-80-7349-195-6.
KARLÍČEK, M. a KRÁL, P. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2011. 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
PŘIKRYLOVÁ, J. a JAHODOVÁ, H. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
VITALE, R. P. a GIGLIERANO, J. J. Business to Business Marketing: Analysis and Practice in a Dynamic Environment. USA: South-Western, 2002. 534 s. ISBN 0-324-07296-1.
VYSEKALOVÁ, J. a MIKEŠ, J. Reklama - Jak dělat reklamu. 3. vyd. Praha: Grada, 2010. 208 s. ISBN 978-80-247-3492-7.
Seznam doporučené literatury
DUPONT, L. 1001 reklamních tipů. Praha: Pragma, 2009. 311 s. ISBN 978-80-7349-195-6.
KARLÍČEK, M. a KRÁL, P. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2011. 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
PŘIKRYLOVÁ, J. a JAHODOVÁ, H. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
VITALE, R. P. a GIGLIERANO, J. J. Business to Business Marketing: Analysis and Practice in a Dynamic Environment. USA: South-Western, 2002. 534 s. ISBN 0-324-07296-1.
VYSEKALOVÁ, J. a MIKEŠ, J. Reklama - Jak dělat reklamu. 3. vyd. Praha: Grada, 2010. 208 s. ISBN 978-80-247-3492-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Hodnocení vedoucího: 48
Hodnocení oponenta: 56
Otázky vedoucího:
1. Mohla byste uvést, do jaké míry bylo navrhované řešení přijato k realizaci?
2. Jakou konkurenční hrozbou mohou být pro popisovanou společnost komunikační kampaně dodavatelů kohoutkové vody?
Otázky oponenta:
Nemá otázek
Diskuze:
Doc. Kozák: Kolik stojí kohoutková voda v restauraci? Jaký je rozdíl mezi propagací a komunikací? Je legální posílat email, zda si nechtějí odebírat vodu? Proč bych měl kupovat vodu z barelů? Přesvědčte mě.