Diplomová práce se zaměřuje na téma image a marketingová komunikace veřejnoprávní instituce. Jejím cílem je vypracování projektu na zlepšení image Městské policie Zlín v očích veřejnosti. Diplomová práce je rozdělena na tři části, a to na teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část zahrnuje poznatky vycházející z odborných literatur, jež se vztahují k tématu práce. Popisuje oblast veřejné správy, jednotlivé prvky marketingové komunikace a image organizace. Praktická část je složena z charakteristiky Městské policie Zlín, popisem její marketingové komunikace, analýzou současného stavu image a následně analýzou SWOT a PEST. Na základě výsledků z analytické části byl vypracován projekt ke zlepšení image organizace, navrhující opatření týkající se jednotlivých nástrojů marketin-gové komunikace.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the theme of the image and marketing communication of the govern-ment organization. Its goal is to develop the image building project of the Municipal police Zlin in the eyes of the public. The diploma thesis is divided into three parts, theoretic, analytic and project. The theoretical part includes pieces of knowledge resulting from the spe-cialized literature connected to the subject of the diploma thesis. It describes the area of public service, marketing communications elements and the image, of the institution. Ana-lytical part is focused on characterization of the Municipal police Zlin, its marketing com-munications, analysis of current image of the organization and consecutively PEST and SWOT analysis. Based on these analyses was developed image building project that sug-gests arrangements relevant to the marketing communication tools.
Klíčová slova
veřejná správa, instituce státní správy, marketing, komunikace, média, image
Klíčová slova v angličtině
public service, government organization, marketing, communication, media, image
Rozsah průvodní práce
103 s., 19 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zaměřuje na téma image a marketingová komunikace veřejnoprávní instituce. Jejím cílem je vypracování projektu na zlepšení image Městské policie Zlín v očích veřejnosti. Diplomová práce je rozdělena na tři části, a to na teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část zahrnuje poznatky vycházející z odborných literatur, jež se vztahují k tématu práce. Popisuje oblast veřejné správy, jednotlivé prvky marketingové komunikace a image organizace. Praktická část je složena z charakteristiky Městské policie Zlín, popisem její marketingové komunikace, analýzou současného stavu image a následně analýzou SWOT a PEST. Na základě výsledků z analytické části byl vypracován projekt ke zlepšení image organizace, navrhující opatření týkající se jednotlivých nástrojů marketin-gové komunikace.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the theme of the image and marketing communication of the govern-ment organization. Its goal is to develop the image building project of the Municipal police Zlin in the eyes of the public. The diploma thesis is divided into three parts, theoretic, analytic and project. The theoretical part includes pieces of knowledge resulting from the spe-cialized literature connected to the subject of the diploma thesis. It describes the area of public service, marketing communications elements and the image, of the institution. Ana-lytical part is focused on characterization of the Municipal police Zlin, its marketing com-munications, analysis of current image of the organization and consecutively PEST and SWOT analysis. Based on these analyses was developed image building project that sug-gests arrangements relevant to the marketing communication tools.
Klíčová slova
veřejná správa, instituce státní správy, marketing, komunikace, média, image
Klíčová slova v angličtině
public service, government organization, marketing, communication, media, image
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky týkající se budování image a marketingové komunikace v oblasti veřejné správy.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu komunikačních aktivit s ohledem na image Městské policie Zlín.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt na zlepšení image Městské policie Zlín.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky týkající se budování image a marketingové komunikace v oblasti veřejné správy.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu komunikačních aktivit s ohledem na image Městské policie Zlín.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt na zlepšení image Městské policie Zlín.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HANNAGAN, Tim a NOVOTNÁ, Jana. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha: Management Press, 1996. 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
HARASIMOVÁ, Soňa. Marketing ve veřejné správě: [studijní materiály pro kombinované studium Veřejná správa a regionální politika]. 1. vyd. Opava: Optys, 2009. 109 s. ISBN 978-80-85819-74-8.
KOTLER, Philip a KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
VYSEKALOVÁ, Jitka a MIKEŠ, Jiří. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
Seznam doporučené literatury
HANNAGAN, Tim a NOVOTNÁ, Jana. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha: Management Press, 1996. 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
HARASIMOVÁ, Soňa. Marketing ve veřejné správě: [studijní materiály pro kombinované studium Veřejná správa a regionální politika]. 1. vyd. Opava: Optys, 2009. 109 s. ISBN 978-80-85819-74-8.
KOTLER, Philip a KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
VYSEKALOVÁ, Jitka a MIKEŠ, Jiří. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího práce:
1.S jakým názorem se setkaly výsledky Vašeho průzkumu a návrhy na zlepšení v projektové části u vedení Městské policie Zlín?- zodpovězeno zcela
Otázky oponenta práce:
1.V závěru teoretické práce konstatujete, že je nedostatek literatury a odborných článků vztahujících se k danému tématu. Proč si myslíme, že je tomu tak?- zodpovězeno zcela
2.Jakými způsoby může Městská policie Zlín ověřit efektivitu navrženého projektu?- zodpovězeno zcela
Otázky komise:
1.Ing. Schneider: Ve swot analýze máte, že informace o městské policii Zlín jsou pro občany témeř nulové- co se s tím dá dělat?- zodpovězeno částečně
2.Doc. Lipták: V rámci médií je třeba zveřejňovat i pozitivní informace o policii, je to zajištěno?- zodpovězeno uspokojivě