Předmětem diplomové práce je marketingové naplánování vybudování Pensionu pro seniory v lázeňském středisku Lázně Mšené. V teoretické části jsou objasněny pojmy vztahující se k tématu jako senioři, jejich role ve společnosti a způsob života,spotřebitelské chování seniorů, marketingový proces segmentace,targeting, positioning, marketingový mix, cenová politika, marketing služeb), marketingový výzkum (průzkum trhu, SWOT analýza, analýzy konkurence, marketingové plánování, marketingová komunikace. V praktické části je provedena SWOT analýza, analýza konkurence a legisla-tivní analýza. Stanovena je konkurenční výhoda a doporučení projektu, určen cílový trh. V projektové části je předloženo celkové marketingové naplánování projektu.
Anotace v angličtině
The subject of my diploma work is to evolve a marketing plan of building the retirement home in the spa resort of Lázně Mšené. In the theoretical part, there are certain terms rela-ted to the topic explained such as seniors, their role in the society, their lifestyle, consume-rist behaviour, marketing process (segmentation, targetting, positioning, marketing mix, pricing policy, marketing of services), marketing study (marketing research, SWOT analy-sis, competitors´ analyses), marketing planning, marketing communication. In the practical part, I would accomplish the SWOT analysis, competitors´ analysis and legislative analysis. I would determine the competitive benefit, project reference and target market.
In the project part I would register the complete marketing plan of the project.
Klíčová slova
senioři, Lázně Mšené, marketing, analýza, pension pro seniory
Klíčová slova v angličtině
seniors, spa resort Lázně Mšené, marketing, analysis, retirement home
Rozsah průvodní práce
96 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem diplomové práce je marketingové naplánování vybudování Pensionu pro seniory v lázeňském středisku Lázně Mšené. V teoretické části jsou objasněny pojmy vztahující se k tématu jako senioři, jejich role ve společnosti a způsob života,spotřebitelské chování seniorů, marketingový proces segmentace,targeting, positioning, marketingový mix, cenová politika, marketing služeb), marketingový výzkum (průzkum trhu, SWOT analýza, analýzy konkurence, marketingové plánování, marketingová komunikace. V praktické části je provedena SWOT analýza, analýza konkurence a legisla-tivní analýza. Stanovena je konkurenční výhoda a doporučení projektu, určen cílový trh. V projektové části je předloženo celkové marketingové naplánování projektu.
Anotace v angličtině
The subject of my diploma work is to evolve a marketing plan of building the retirement home in the spa resort of Lázně Mšené. In the theoretical part, there are certain terms rela-ted to the topic explained such as seniors, their role in the society, their lifestyle, consume-rist behaviour, marketing process (segmentation, targetting, positioning, marketing mix, pricing policy, marketing of services), marketing study (marketing research, SWOT analy-sis, competitors´ analyses), marketing planning, marketing communication. In the practical part, I would accomplish the SWOT analysis, competitors´ analysis and legislative analysis. I would determine the competitive benefit, project reference and target market.
In the project part I would register the complete marketing plan of the project.
Klíčová slova
senioři, Lázně Mšené, marketing, analýza, pension pro seniory
Klíčová slova v angličtině
seniors, spa resort Lázně Mšené, marketing, analysis, retirement home
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši literárních zdrojů. Objasněte pojmy vztahující se k tématu práce: senioři a jejich role ve společnosti, nákupní spotřebitelské chování seniorů, marketingový výzkum, segmentace trhu, marketingový a komunikační mix, finanční plánování, marketingové hodnocení.
2. Stanovte metodologii a hypotézy diplomové práce.
3. V praktické části projektu popište analyzujte projekt prostřednictvím SWOT analýzy, konkurenční analýzy, určete cílový trh, stanovte konkurenční výhodu a doporučení, vymezte rizika projektu.
4. V projektové části koncipujte marketingový a komunikační mix.
5. Proveďte závěrečné hodnocení celkového dopadu projektu.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši literárních zdrojů. Objasněte pojmy vztahující se k tématu práce: senioři a jejich role ve společnosti, nákupní spotřebitelské chování seniorů, marketingový výzkum, segmentace trhu, marketingový a komunikační mix, finanční plánování, marketingové hodnocení.
2. Stanovte metodologii a hypotézy diplomové práce.
3. V praktické části projektu popište analyzujte projekt prostřednictvím SWOT analýzy, konkurenční analýzy, určete cílový trh, stanovte konkurenční výhodu a doporučení, vymezte rizika projektu.
4. V projektové části koncipujte marketingový a komunikační mix.
5. Proveďte závěrečné hodnocení celkového dopadu projektu.
Seznam doporučené literatury
LEON G. SCHIFFMAN, LESLIE LAZAR KANUK; Nákupní chování; vydalo nakladatelství Computer Press; Praha; 2004; str. 696; ISBN 80-251-0094-4
PATRICK DE PELSSMACKER, MAGGIE GEUENS, JOERI VAN DEN BERGH; Marketingová komunikace; vydala Grada Publishing, a.s..; 1802.publikace; Praha; 2003; 581 str.; ISBN 80-247-0254-1
KOTLER, P., ARMSTRONG, G.; Marketing; vydalo nakladatelství Grada Publishing; 1848. publikace; Praha; 2004; str.855; ISBN 80-247-0513-3
VYSEKALOVÁ J. A KOLEKTIV; Chování zákazníka; vydalo nakladatelství Grada Publishing; 4329. publikace; Praha; 2011; 360 str.; ISBN 978-80-247-3528-3
VYSEKALOVÁ, J., STRNAD, P., VYDROVÁ, J.; Základy marketingu; vydalo nakladatelství Fortuna; Praha; 1997,1999; str.164; ISBN 80-7168-668-9
Seznam doporučené literatury
LEON G. SCHIFFMAN, LESLIE LAZAR KANUK; Nákupní chování; vydalo nakladatelství Computer Press; Praha; 2004; str. 696; ISBN 80-251-0094-4
PATRICK DE PELSSMACKER, MAGGIE GEUENS, JOERI VAN DEN BERGH; Marketingová komunikace; vydala Grada Publishing, a.s..; 1802.publikace; Praha; 2003; 581 str.; ISBN 80-247-0254-1
KOTLER, P., ARMSTRONG, G.; Marketing; vydalo nakladatelství Grada Publishing; 1848. publikace; Praha; 2004; str.855; ISBN 80-247-0513-3
VYSEKALOVÁ J. A KOLEKTIV; Chování zákazníka; vydalo nakladatelství Grada Publishing; 4329. publikace; Praha; 2011; 360 str.; ISBN 978-80-247-3528-3
VYSEKALOVÁ, J., STRNAD, P., VYDROVÁ, J.; Základy marketingu; vydalo nakladatelství Fortuna; Praha; 1997,1999; str.164; ISBN 80-7168-668-9
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury. Byly přečteny posudky vedoucího práce a oponenta. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
Oponent doc. Šramová:
1. Viete uviesť mediálny mix pre propagáciu Penziónu pre seniorov?
Studentka zodpověděla položenou otázku.