Tématem mé bakalářské práce je využití statistických metod v marketingovém výzkumu. Rozhodla jsem se provést marketingový výzkum na téma nová cateringová společnost ve Zlíně. Tento průzkum jsem provedla pomocí dotazníkového šetření, na které jsem aplikovala vybrané statistické metody.
Teoretická část zahrnuje poznatky z odborné literatury, které se vztahují k marketingu a statistice. V praktické části jsem se zaměřila na samotný dotazník a jeho šetření. Výpočty statistických metod využité v marketingovém výsledku jsem nejdříve zpracovala sama a poté jsem provedla kontrolu se statistickým softwarem.
Anotace v angličtině
The topic of my thesis is the use of statistical methods in marketing research. I decided to carry out market research - A new catering company in Zlin. The survey I conducted through a questionnaire survey to which I applied the selected statistical methods.
The theoretical part includes information from scientific literature relating to marketing and statistics. In practical part I focused on the questionnaire itself and its investigation. Calculations of the statistical methods used in marketing results, I prepared myself first and then I did a check with a statistical software.
Tématem mé bakalářské práce je využití statistických metod v marketingovém výzkumu. Rozhodla jsem se provést marketingový výzkum na téma nová cateringová společnost ve Zlíně. Tento průzkum jsem provedla pomocí dotazníkového šetření, na které jsem aplikovala vybrané statistické metody.
Teoretická část zahrnuje poznatky z odborné literatury, které se vztahují k marketingu a statistice. V praktické části jsem se zaměřila na samotný dotazník a jeho šetření. Výpočty statistických metod využité v marketingovém výsledku jsem nejdříve zpracovala sama a poté jsem provedla kontrolu se statistickým softwarem.
Anotace v angličtině
The topic of my thesis is the use of statistical methods in marketing research. I decided to carry out market research - A new catering company in Zlin. The survey I conducted through a questionnaire survey to which I applied the selected statistical methods.
The theoretical part includes information from scientific literature relating to marketing and statistics. In practical part I focused on the questionnaire itself and its investigation. Calculations of the statistical methods used in marketing results, I prepared myself first and then I did a check with a statistical software.
Popište statistické metody využívané v marketingovém výzkumu a software XLStatistics.
Popište postup marketingového výzkumu.
II. Praktická část
Proveďte marketingový výzkum pomocí dotazníku na téma: Názor veřejnosti na cateringovou společnost.
Zhodnoťte výsledky marketingového výzkumu pomocí statistických metod a proveďte celkové vyhodnocení.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Popište statistické metody využívané v marketingovém výzkumu a software XLStatistics.
Popište postup marketingového výzkumu.
II. Praktická část
Proveďte marketingový výzkum pomocí dotazníku na téma: Názor veřejnosti na cateringovou společnost.
Zhodnoťte výsledky marketingového výzkumu pomocí statistických metod a proveďte celkové vyhodnocení.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2008. 121 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
[2] HENDL, J. Přehled statistických metod: analýza a metaanalýza dat. 3. přepr. vyd. Praha : Portál, 2009. 696 s. ISBN 978-80-7367-482-3.
[3] HINDLS, R.; HRONOVÁ, S.; NOVÁK, I. Metody statistické analýzy pro ekonomy. 2. přepr. vyd. Praha : Management Press, 2000. 259 s. ISBN 80-7261-013-9.
[4] KLÍMEK, P.; KOVAŘÍK, M. Aplikovaná statistika v programu XLStatistics. 1. vyd. Bučovice : Nakladatelství Martin Stříž, 2009. 170 s. ISBN 978-80-87106-24-2.
[5] ŘEZANKOVÁ, H. Analýza dat z dotazníkových šetření. 1. vyd. Praha : Professional Publishing, 2007. 212 s. ISBN 978-80-86946-49-8.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2008. 121 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
[2] HENDL, J. Přehled statistických metod: analýza a metaanalýza dat. 3. přepr. vyd. Praha : Portál, 2009. 696 s. ISBN 978-80-7367-482-3.
[3] HINDLS, R.; HRONOVÁ, S.; NOVÁK, I. Metody statistické analýzy pro ekonomy. 2. přepr. vyd. Praha : Management Press, 2000. 259 s. ISBN 80-7261-013-9.
[4] KLÍMEK, P.; KOVAŘÍK, M. Aplikovaná statistika v programu XLStatistics. 1. vyd. Bučovice : Nakladatelství Martin Stříž, 2009. 170 s. ISBN 978-80-87106-24-2.
[5] ŘEZANKOVÁ, H. Analýza dat z dotazníkových šetření. 1. vyd. Praha : Professional Publishing, 2007. 212 s. ISBN 978-80-86946-49-8.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: doc. Ing. Petr Klímek, Ph.D., 47 bodů.
1) Vyjmenujte některé další možné softwarové nástroje, které lze použít při marketingovém výzkumu. Jaká je jejich pořizovací cena? (zodpovězeno zcela)
Oponent BP: Mgr. Jan Ježík, 45 bodů.
1) Proč jste zvolila jako cílovou skupinu dotazování především studenty a jakým způsobem jste došla k názoru, že relevantní výstupy získate vyplněním počtu 102 dotazníků. (zodpovězeno zcela)
2) Jakou statistickou metodu či nástroj byste doporučila pro určení křivky prodeje a které ukazatele byste použila. (zodpovězeno zcela)