Tato bakalářská práce je zaměřena na postup, jak správně vyhodnotit strategickou analýzu firmy XY.
Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část mluví obecně o strategické analýze.
Praktická část popisuje jednotlivé kroky externí a interní analýzy a jejich výsledky jsou vyhodnoceny v závěrečné SWOT analýze, která je jádrem celé práce. Výstupem praktické části jsou jistá doporučení a opatření, která vyplývají z praktické části. Tyto závěry mohou být použity pro tvorbu strategických obchodních rozhodnutí.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on procedure how to make correct conclusion of strategic analysis of the company XY.
The thesis is divided into two parts. The theoretical part is generally devoted to strategic analysis.
The practical part describes particular steps of external and internal analysis and their results are summarized in a final SWOT analysis, which is the core of the thesis. There are some recommendations and precautions which are based on the practical part. These conclusions can be used for making strategic business decision.
Klíčová slova
Strategická analýza, externí analýza, interní analýza, SWOT analýza, strategie.
Tato bakalářská práce je zaměřena na postup, jak správně vyhodnotit strategickou analýzu firmy XY.
Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část mluví obecně o strategické analýze.
Praktická část popisuje jednotlivé kroky externí a interní analýzy a jejich výsledky jsou vyhodnoceny v závěrečné SWOT analýze, která je jádrem celé práce. Výstupem praktické části jsou jistá doporučení a opatření, která vyplývají z praktické části. Tyto závěry mohou být použity pro tvorbu strategických obchodních rozhodnutí.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on procedure how to make correct conclusion of strategic analysis of the company XY.
The thesis is divided into two parts. The theoretical part is generally devoted to strategic analysis.
The practical part describes particular steps of external and internal analysis and their results are summarized in a final SWOT analysis, which is the core of the thesis. There are some recommendations and precautions which are based on the practical part. These conclusions can be used for making strategic business decision.
Klíčová slova
Strategická analýza, externí analýza, interní analýza, SWOT analýza, strategie.
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte literární rešerši týkající se tvorby strategie firmy a strategické analýzy.
II. Praktická část
Analyzujte současnou strategii společnosti XY a srovnejte s konkurencí v odvětví.
Ohodnoťte přednosti a nedostatky strategie firmy a navrhněte zdokonalení stávající strategie.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte literární rešerši týkající se tvorby strategie firmy a strategické analýzy.
II. Praktická část
Analyzujte současnou strategii společnosti XY a srovnejte s konkurencí v odvětví.
Ohodnoťte přednosti a nedostatky strategie firmy a navrhněte zdokonalení stávající strategie.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KAPLAN, S. Robert a NORTH, David. Efektivní systém řízení strategie: nový nástroj zvyšování výkonnosti a vytváření konkurenční výhody. Praha: Management Press, 2010. ISBN 978-80-7261-203-1.
KOZÁK, Vratislav a STAŇKOVÁ, Pavla. Marketing I. 4. vyd. Zlín: UTB ve Zlíně, 2008. ISBN 978-80-7318-698-2.
NOVÝ, Ivan a LUKÁŠOVÁ, Růžena. Organizační kultura. Praha: Grada, 2004. ISBN 80-247-0648-2.
SEDLÁČKOVÁ, Helena a BUCHTA, Karel. Strategická analýza. 2. přeprac. vyd. Praha: C. H. Beck pro praxi, 2002. ISBN 80-7179-422-8.
ŠULEŘ, Oldřich. Manažerské techniky. Olomouc: Rubico, 1995. ISBN 80-85839-06-7.
Seznam doporučené literatury
KAPLAN, S. Robert a NORTH, David. Efektivní systém řízení strategie: nový nástroj zvyšování výkonnosti a vytváření konkurenční výhody. Praha: Management Press, 2010. ISBN 978-80-7261-203-1.
KOZÁK, Vratislav a STAŇKOVÁ, Pavla. Marketing I. 4. vyd. Zlín: UTB ve Zlíně, 2008. ISBN 978-80-7318-698-2.
NOVÝ, Ivan a LUKÁŠOVÁ, Růžena. Organizační kultura. Praha: Grada, 2004. ISBN 80-247-0648-2.
SEDLÁČKOVÁ, Helena a BUCHTA, Karel. Strategická analýza. 2. přeprac. vyd. Praha: C. H. Beck pro praxi, 2002. ISBN 80-7179-422-8.
ŠULEŘ, Oldřich. Manažerské techniky. Olomouc: Rubico, 1995. ISBN 80-85839-06-7.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
body vedoucího - 49
body oponenta - 26
otázky vedoucího:
Jakým způsobem firma poznává své zákazníky ? cílový segment?
otázka zodpovězena zcela
Jaký nový cílový trh by autor firmě doporučil?
otázka zodpovězena částečně
otázky oponenta:
Detailně popište způsoby či postupy při zdokonalování strategie firmy XY.
otázka zodpovězena zcela
V čem spočívá Váš osobní přínos v BP?
otázka zodpovězena zcela
Ing. Jiří Bejtkovský klade otázku:
Zamýšlel jste se nad finanční náročností Vámi navrhované modifikace marketingového mixu?
otázka zodpovězena zcela