Diplomová práce se na základě teoretických poznatků zabývá založením nového podnikatelského subjektu v Olomouci. S využitím analýz současného stavu na trhu služeb v oblasti fitness a následné syntézy je vytvořeno konkrétní řešení uvažovaného podniku.
Poznatky z analytické části diplomové práce jsou využity nejen jako podklad pro koncipování konkrétních parametrů podniku, ale také jako základna pro stanovení vlastních cen poskytovaných služeb.
Projektová část je věnována postupu založení podniku, definování vybraných informací, marketingovému mixu, zakladatelskému rozpočtu a finančnímu plánu s podrobnějším propočtem očekávaných tržeb. Závěr projektu se zabývá zhodnocením případných rizik a související studií proveditelnosti.
Annotation in English
The thesis deals with foundation of a new business in Olomouc based on theoretical knowledge. The particular solution has been created having used analysis of the current status of the market in the area of fitness services and a subsequent synthesis.
Knowledge gained in the analytical part of the thesis is used not only as a basis for setting of concrete parameters of the business but also as a basis for setting of prices for the services provided.
The project part is dedicated to a business foundation process, defining of key information, marketing mix, business budget and a financial plan with more detailed computation of expected revenues. The closing part deals with evaluation of potential risks and related feasibility study.
Keywords
podnik, podnikatel, podnikání, právní formy podnikání, plánování, podnikatelský plán, finanční plán, marketingový mix, služby, fitness
Keywords in English
Company, Entrepreneur, Business, Legal Forms of Business, Planning, Business Plan, Financial Plan, Marketing Mix, Services, Fitness
Length of the covering note
110
Language
CZ
Annotation
Diplomová práce se na základě teoretických poznatků zabývá založením nového podnikatelského subjektu v Olomouci. S využitím analýz současného stavu na trhu služeb v oblasti fitness a následné syntézy je vytvořeno konkrétní řešení uvažovaného podniku.
Poznatky z analytické části diplomové práce jsou využity nejen jako podklad pro koncipování konkrétních parametrů podniku, ale také jako základna pro stanovení vlastních cen poskytovaných služeb.
Projektová část je věnována postupu založení podniku, definování vybraných informací, marketingovému mixu, zakladatelskému rozpočtu a finančnímu plánu s podrobnějším propočtem očekávaných tržeb. Závěr projektu se zabývá zhodnocením případných rizik a související studií proveditelnosti.
Annotation in English
The thesis deals with foundation of a new business in Olomouc based on theoretical knowledge. The particular solution has been created having used analysis of the current status of the market in the area of fitness services and a subsequent synthesis.
Knowledge gained in the analytical part of the thesis is used not only as a basis for setting of concrete parameters of the business but also as a basis for setting of prices for the services provided.
The project part is dedicated to a business foundation process, defining of key information, marketing mix, business budget and a financial plan with more detailed computation of expected revenues. The closing part deals with evaluation of potential risks and related feasibility study.
Keywords
podnik, podnikatel, podnikání, právní formy podnikání, plánování, podnikatelský plán, finanční plán, marketingový mix, služby, fitness
Keywords in English
Company, Entrepreneur, Business, Legal Forms of Business, Planning, Business Plan, Financial Plan, Marketing Mix, Services, Fitness
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Vymezte základní pojmy z oblasti podnikání na základě rešerše dostupné literatury.
Zformulujte systematický přehled poznatků nutných k řešení problematiky založení nového podniku.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav poskytovaných služeb v oblasti fitness v Olomouci.
Vytvořte podnikatelský záměr nového fitcentra.
Zpracujte studii proveditelnosti předloženého projektu.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Vymezte základní pojmy z oblasti podnikání na základě rešerše dostupné literatury.
Zformulujte systematický přehled poznatků nutných k řešení problematiky založení nového podniku.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav poskytovaných služeb v oblasti fitness v Olomouci.
Vytvořte podnikatelský záměr nového fitcentra.
Zpracujte studii proveditelnosti předloženého projektu.
Závěr
Recommended resources
[1] FOTR, J.; SOUČEK, I. Podnikatelský záměr a investiční rozhodování. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 356 s. ISBN 80-247-0939-2.
[2] KORÁB, V.; PETERKA, J.; REŽŇÁKOVÁ, M. Podnikatelský plán. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2007. 216 s. ISBN 978-80-251-1605-0.
[3] KORÁB, V.; MIHALISKO, M. Založení a řízení společnosti. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2005. 249 s. ISBN 80-251-0592-X.
[4] KOTLER, P.; KELLER, K. Marketing a management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[5] SYNEK, M.; KISLINGEROVÁ, E. a kol. Podniková ekonomika. 5. vyd. Praha: C. H. Beck, 2010. 498 s. ISBN 978-80-7400-336-3.
Recommended resources
[1] FOTR, J.; SOUČEK, I. Podnikatelský záměr a investiční rozhodování. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 356 s. ISBN 80-247-0939-2.
[2] KORÁB, V.; PETERKA, J.; REŽŇÁKOVÁ, M. Podnikatelský plán. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2007. 216 s. ISBN 978-80-251-1605-0.
[3] KORÁB, V.; MIHALISKO, M. Založení a řízení společnosti. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2005. 249 s. ISBN 80-251-0592-X.
[4] KOTLER, P.; KELLER, K. Marketing a management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[5] SYNEK, M.; KISLINGEROVÁ, E. a kol. Podniková ekonomika. 5. vyd. Praha: C. H. Beck, 2010. 498 s. ISBN 978-80-7400-336-3.
Enclosed appendices
1 CD
Appendices bound in thesis
illustrations, graphs, schemes, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Počet bodů od vedoucího práce: 51
Počet bodů od oponenta práce: 47
Otázky od vedoucí práce:
1) Jaké vidíte největší překážky při realizaci projektu? Hodnocení: zcela odpovězeno.
2) Myslíte si, že tržby budou svým rozsahem odpovídat předpokladům? Na základě čeho? Hodnocení: zcela odpovězeno.
3) Po jak dlouhé době očekáváte plnou návratnost vložených investic včetně splacení úvěrů? Hodnocení: zcela odpovězeno.
Otázky od oponenta práce:
1. Definujte specifika marketingového mixu služeb. Hodnocení: zcela odpovězeno.
2. V práci předpokládáte, že centrum navštíví denně cca 100 osob, aby centrum krylo své náklady. Jste si jista, že počet, který udáváte je reálný, vzhledem ke konkurenci podobných zařízení ve městě? Hodnocení: zcela odpovězeno.
otázky komise
Ing. Schneider: Jakou má návštěvnost konkurence vaší společnosti s ohledem na to, že neprovádí téměř žádnou mkt. aktivitu. Hodnocení: zcela odpovězeno.
doc. Švarcová: Na straně 97 mluvíte o čistém zisku ve výši 108 tis., ale v tabulce nad touto částkou máte výsledek záporný. Prosím vysvětlete. Hodnocení: zcela odpovězeno.