Cílem mé diplomové práce je založení podniku poskytujícího službu drink and drive ve Zlíně. Teoretická část je zaměřena na základní poznatky o podniku a jeho založení. Praktická část se zabývá průzkumem konkurenčního prostředí pomocí Porterova modelu pěti konkurenčních sil a průzkumem místního trhu. Součástí je zpracování konkrétního projektu podniku. Závěrem projektu je jeho zhodnocení a zpracování jeho rizik.
Anotace v angličtině
The goal of my master thesis is foundation a new company providing drink and drive service in Zlín. The theoretical part focuses on basic knowledge of the company and its foundation. The practical part put mind to analyzing of competition surround with help of Porter?s model of five competition roaming and research of local market. Single parts is worked up the concrete project solution of foundation company. The conclusion are assessment and worked up diversification of project.
Klíčová slova
Podnik, průzkum trhu, živnost, společnost s ručením omezeným, rozpočet,
podnikatelský plán, finanční plán.
Cílem mé diplomové práce je založení podniku poskytujícího službu drink and drive ve Zlíně. Teoretická část je zaměřena na základní poznatky o podniku a jeho založení. Praktická část se zabývá průzkumem konkurenčního prostředí pomocí Porterova modelu pěti konkurenčních sil a průzkumem místního trhu. Součástí je zpracování konkrétního projektu podniku. Závěrem projektu je jeho zhodnocení a zpracování jeho rizik.
Anotace v angličtině
The goal of my master thesis is foundation a new company providing drink and drive service in Zlín. The theoretical part focuses on basic knowledge of the company and its foundation. The practical part put mind to analyzing of competition surround with help of Porter?s model of five competition roaming and research of local market. Single parts is worked up the concrete project solution of foundation company. The conclusion are assessment and worked up diversification of project.
Klíčová slova
Podnik, průzkum trhu, živnost, společnost s ručením omezeným, rozpočet,
podnikatelský plán, finanční plán.
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretická východiska týkající se oblasti založení podniku.
Popište analytické metody použité v práci.
II. Praktická část
Proveďte průzkum trhu v oblasti poptávky a nabídky po službě drink and drive ve vybraném městě.
Zhodnoťte výsledky analýz a formulujte závěry pro projekt.
Vypracujte konkrétní projektové řešení založení podniku poskytujícího službu drink and drive ve Zlíně.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretická východiska týkající se oblasti založení podniku.
Popište analytické metody použité v práci.
II. Praktická část
Proveďte průzkum trhu v oblasti poptávky a nabídky po službě drink and drive ve vybraném městě.
Zhodnoťte výsledky analýz a formulujte závěry pro projekt.
Vypracujte konkrétní projektové řešení založení podniku poskytujícího službu drink and drive ve Zlíně.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] SYNEK, M. a kol. Podniková ekonomika. 1. vyd. Praha: C.H.Beck, 1999. 456s. ISBN 80-7179-228-4.
[2] SYNEK, M. a kol. Manažerská ekonomika. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 456s. ISBN 80-7179-228-4.
[3] ŠTĚPÁNOVÁ, S. Zakládáme a provozujeme živnost. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2007, 210s. ISBN 978-80-251-1735-4.
[4] VEBER, J., SRPOVÁ, J. a kol. Podnikání malé a střední firmy. 1. vyd., Praha: Grada Publishing, 2005. 304s. ISBN 80-247-1069-2.
[5] VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb - efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Seznam doporučené literatury
[1] SYNEK, M. a kol. Podniková ekonomika. 1. vyd. Praha: C.H.Beck, 1999. 456s. ISBN 80-7179-228-4.
[2] SYNEK, M. a kol. Manažerská ekonomika. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 456s. ISBN 80-7179-228-4.
[3] ŠTĚPÁNOVÁ, S. Zakládáme a provozujeme živnost. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2007, 210s. ISBN 978-80-251-1735-4.
[4] VEBER, J., SRPOVÁ, J. a kol. Podnikání malé a střední firmy. 1. vyd., Praha: Grada Publishing, 2005. 304s. ISBN 80-247-1069-2.
[5] VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb - efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Přílohy volně vložené
1 disketa
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
body vedoucího:44
body oponenta: 46
otázky vedoucího:
1. Na str. 69 uvádíte slevu majitelům, kde bude leták rozmístěn. V jaké výši tato sleva bude a jak dlouho? Zkuste uvést detailní příklad na některé restauraci apod.(dr. Tučková)
otázky komise:
Není částka 2000 Kč na stránky málo? Víte kolik stojí prioritní zařazení v seznamu na internetu? (dr.Kramoliš) - uspokojivě
Očekáváte rentabilitu takového záměru? Nebo počítáte s riziky? (prof. Smolík)- uspokojivě