Teoretická část je věnována marketingovému výzkumu, problematice zdravého obouvání u dětí a vysvětlení základních pojmů.
Analytická část obsahuje základní informace a přehled výrobků českých a zahraničních firem, které nabízí dětskou zdravotní a ortopedickou obuv.¨
V závěru jsou porovnány výrobky jednotlivých firem.
Anotace v angličtině
Theoretic part deals with marketing research, problems of negative aspects on children feet caused by shoes and explaining basic terms.
Änalytical part contains basic information and survey of products of Czech and foreign firms, which offers and orthopaedic children footwear.
All products are compared in the conclusion.
Teoretická část je věnována marketingovému výzkumu, problematice zdravého obouvání u dětí a vysvětlení základních pojmů.
Analytická část obsahuje základní informace a přehled výrobků českých a zahraničních firem, které nabízí dětskou zdravotní a ortopedickou obuv.¨
V závěru jsou porovnány výrobky jednotlivých firem.
Anotace v angličtině
Theoretic part deals with marketing research, problems of negative aspects on children feet caused by shoes and explaining basic terms.
Änalytical part contains basic information and survey of products of Czech and foreign firms, which offers and orthopaedic children footwear.
All products are compared in the conclusion.
1. Pomocí internetu a jiných médií vypracujte co možná nejširší seznam
výrobců dětské zdravotníé a ortopedické obuvi
2. Zjistěte na jaké nemoci jsou dané výrobky diagnostikovány, jaká je jejich
cenová dostupnost a uzda neexistuje možnost jejich částečné úhrady pojišťovnou
3. Grafické vyobrazení výrobků do příloh BP
4. Zhodnoťte výsledky
Zásady pro vypracování
1. Pomocí internetu a jiných médií vypracujte co možná nejširší seznam
výrobců dětské zdravotníé a ortopedické obuvi
2. Zjistěte na jaké nemoci jsou dané výrobky diagnostikovány, jaká je jejich
cenová dostupnost a uzda neexistuje možnost jejich částečné úhrady pojišťovnou
3. Grafické vyobrazení výrobků do příloh BP
4. Zhodnoťte výsledky