Informace o kvalifikační práci Realizace internetového obchodu společnosti OFFICIAL ELECTRONIC, s.r.o. se zaměřením na zvýšení spokojenosti a loajality nových i stálých zákazníků.
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině, Přílohy volně vložené
Hlavní téma
Realizace internetového obchodu společnosti OFFICIAL ELECTRONIC s.r.o. se zaměřením na zvýšení spokojenosti a loajality nových i stálých zákazníků
Hlavní téma v angličtině
Implementation of an Internet commerce company OFFICIAL ELECTRONIC Ltd., focusing on increasing customer satisfaction and loyalty and new customer base
Název dle studenta
Realizace internetového obchodu společnosti OFFICIAL ELECTRONIC, s.r.o. se zaměřením na zvýšení spokojenosti a loajality nových i stálých zákazníků.
Tato práce je zaměřena na obchodování pomocí Internetu, což je moderní způsob, jak nabí-zet a prodávat své výrobky nebo služby. Dále pak na zvýšení spokojenosti a loajality no-vých i stávajících zákazníků.
Cílem práce je zjištění současného stavu internetového obchodování společnosti OFFICIAL ELECTRONIC, s.r.o. a následné vytvoření projektu zavedení nového elektro-nického obchodu, čímž může společnost získat nové zákazníky, dosáhnout lepší konkuren-ceschopnosti a většího podílu na trhu a také zvýšit spokojenost svých zákazníků.
Anotace v angličtině
This work deals with an issue of internet business, which can become one of the modern implement for increasing customer satisfaction.
The aim of this work is to the current state of e-commerce company OFFICIAL ELECTRONIC Ltd. and the creation of a new project to implement e-commerce, whereby the company can get new customers, higher competitive advantage and bigger market share and increase customer satisfaction too.
Klíčová slova
Internet, internetový obchod, SEO optimalizace, CRM ? budování vztahu se zákazníky
Klíčová slova v angličtině
Intenet, E-shop, SEO Optimalization, CRM ? Customer Relationship Management
Rozsah průvodní práce
95 s. (134 378 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce je zaměřena na obchodování pomocí Internetu, což je moderní způsob, jak nabí-zet a prodávat své výrobky nebo služby. Dále pak na zvýšení spokojenosti a loajality no-vých i stávajících zákazníků.
Cílem práce je zjištění současného stavu internetového obchodování společnosti OFFICIAL ELECTRONIC, s.r.o. a následné vytvoření projektu zavedení nového elektro-nického obchodu, čímž může společnost získat nové zákazníky, dosáhnout lepší konkuren-ceschopnosti a většího podílu na trhu a také zvýšit spokojenost svých zákazníků.
Anotace v angličtině
This work deals with an issue of internet business, which can become one of the modern implement for increasing customer satisfaction.
The aim of this work is to the current state of e-commerce company OFFICIAL ELECTRONIC Ltd. and the creation of a new project to implement e-commerce, whereby the company can get new customers, higher competitive advantage and bigger market share and increase customer satisfaction too.
Klíčová slova
Internet, internetový obchod, SEO optimalizace, CRM ? budování vztahu se zákazníky
Klíčová slova v angličtině
Intenet, E-shop, SEO Optimalization, CRM ? Customer Relationship Management
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši zaměřenou na zvolené téma.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav internetového obchodování společnosti OFFICIAL ELECTRONIC s.r.o. a podpory zvýšení spokojenosti a loajality zákazníků.
Vyhodnoťte výsledky provedených analýz projektu a na jejich základě navrhněte příslušná řešení ke zlepšení současného stavu.
Projekt podrobte nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši zaměřenou na zvolené téma.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav internetového obchodování společnosti OFFICIAL ELECTRONIC s.r.o. a podpory zvýšení spokojenosti a loajality zákazníků.
Vyhodnoťte výsledky provedených analýz projektu a na jejich základě navrhněte příslušná řešení ke zlepšení současného stavu.
Projekt podrobte nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu : krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha : Grada, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[2] KLEINDL, Brad Alan. E-commerce marketing. 2nd ed. Mason, Ohio : Thomson South-Western, 2005. 312 p. ISBN 0-538-43808-8.
[3] ROBERTS, Mary Lou. Internet marketing : integrating online and offline strategies. 2nd ed. Mason : Thomson, 2008. 395 p. ISBN 0-759-39278-1.
[4] SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. Praha : BEN - technická literatura, 2006. 351 s. ISBN 80-7300-195-0.
[5] SUCHÁNEK, Petr. Podnikání a obchodování na internetu. 1. vyd. Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2008. 224 s. ISBN 978-80-7248-458-4.
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu : krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha : Grada, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[2] KLEINDL, Brad Alan. E-commerce marketing. 2nd ed. Mason, Ohio : Thomson South-Western, 2005. 312 p. ISBN 0-538-43808-8.
[3] ROBERTS, Mary Lou. Internet marketing : integrating online and offline strategies. 2nd ed. Mason : Thomson, 2008. 395 p. ISBN 0-759-39278-1.
[4] SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. Praha : BEN - technická literatura, 2006. 351 s. ISBN 80-7300-195-0.
[5] SUCHÁNEK, Petr. Podnikání a obchodování na internetu. 1. vyd. Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2008. 224 s. ISBN 978-80-7248-458-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Počet bodů od vedoucího práce: 42
Počet bodů od oponenta práce: 50
Otázky od vedoucího práce:
1. Můžete prosím prezentovat konkrétní čísla vývoje tržeb v internetových obchodech v ČR? Jak Internet ovlivňuje podnikání v ČR? Hodnocení: Zcela odpovězeno.
2. V jaké fázi se nachází realizace Vámi navrženého projektu? Hodnocení: Zcela odpovězeno.
Otázky od oponenta práce:
1. Jaké jsou jiné metody hodnocení při výběru dodavatele a jaká jsou jejich úskalí? Hodnocení: Zcela odpovězeno.
2. Jaké marketingové metody by měla společnost použít pro propagaci e-shopu? Hodnocení: Zcela odpovězeno.
Otázky komise
doc. Kubik: Kde má společnost sídlo? Hodnocení: Zcela odpovězeno.
Ing. Schneider: Nebylo by lepší použít pro přehlednost zhodnocení analytických dat pomocí některé z třídících metod? Vysvětlete vámi zmiňované kritické cesty? Hodnocení: Zcela odpovězeno.
doc. Švarcová: Jste si jist, že hodnocení odbornosti Vámi použité v DP je opravdu relevantní? Hodnocení: Zcela odpovězeno.